Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 05:12

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: Arran
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Arran  (gelezen 1670 keer)
Wilma
Schotland fan

« Gepost op: 22 Jun 2006, 21:14 »

Tja, even wat googlen en zo vind je heel wat leuks!
Hier een paar prachtige foto's en verhaal over Arran, heel herkenbaar (sommige delen) en ook van hier wil ik nog een keer minstens een dag of 2 heen, want die wandelingen wil ik dus ook maken hoor!

hier de link: http://www.armin-grewe.com/holiday/scotland2004summer/goatfell.htm

echt heel mooi, op de filmpjes downloaden, heel knap gemaakt.

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 22 Jun 2006, 21:36 »

Supermooi! Arran is ook verslavend op zich, he Wilma, er valt nog zoveel te wandelen en te zien daar! Ik heb een boekje gekocht (volgens mij dezelfde als hij aangeeft op zijn pagina), een aanrader, met 40 wandelingen op Arran, er zijn er nog genoeg over om te doen in de komende 10 jaar tongue3

Ook leuk om mijn vakantiebestemmingen voor september te zien liggen op dat filmpje  laughing7
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 22 Jun 2006, 21:41 »

ja leuk he?
Moet nodig naar bed, maar is zo leuk om alles weer te zien, heel verslavend!
Ik zal dat boekje ook maar vast halen, heb al gekeken via de marktplaats, maar zal even bij ANWB sneupen.
Geweldig he? ook om alvast te kijken voor de volgende jaren, deze mijnheer heeft al ontzettend veel reizen gemaakt. Ben stikjaloers hoor.

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 23 Jun 2006, 17:35 »

Jakkes, was ik van plan om volgend voorjaar naar Sky te gaan,maakt dit me weer aan het twijfelen? tongue3 Wat een luxe probleem!Het ziet er wel mooi ruig uit,en inderdaad,alle volgende jaren ( laughing7 tot we niet meer kunnen lopen? laughing7 )heb je de bestemming voor het uitkiezen? hello2
Gwen
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 17 Aug 2006, 13:17 »

Wow, dat ziet er wel gaaf uit. Misschien dat ik ook nog even dat boekje ga halen, want? icon_smile volgende week zit ik op Arran? icon_smile
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 17 Aug 2006, 14:35 »

Bofbips? hello2 Dat is het zure als je vroeg weg gaat in Mei. Dan kan je de rest alleen nog forumtechnisch? tongue3 genieten.
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #6 Gepost op: 17 Aug 2006, 15:51 »

Wow, dat ziet er wel gaaf uit. Misschien dat ik ook nog even dat boekje ga halen, want? :icon_smile:volgende week zit ik op Arran? icon_smile

Het betreffende boekje is voor een paar pond te koop bij de TIC in Brodick  icon_smile (waar ze trouwens nog veel meer leuke foldertjes hebben met info over wandelingen etc.). Geniet ervan, heerlijk eiland is het!
Gwen
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 17 Aug 2006, 18:57 »

Het betreffende boekje is voor een paar pond te koop bij de TIC in Brodick? icon_smile (waar ze trouwens nog veel meer leuke foldertjes hebben met info over wandelingen etc.). Geniet ervan, heerlijk eiland is het!

Top, daar meteen maar even langs gaan na aankomst.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: Arran
Ga naar: