Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 05:05

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Wanneer boeken?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Wanneer boeken?  (gelezen 1296 keer)
peter en janet
Schotland fan

« Gepost op: 04 Jan 2011, 20:06 »

We gaan de tweede week van juni voor de tweede keer naar Schotland. De vorige keer hebben we bijna een jaar vooraf de boot al geboekt. We gingen toen trouwens in het hoog seizoen.
Heb nu ook even gekeken wat het gaat kosten in juni. Ruim 460 euro. Als ik kijk wat de overtocht eind januari moet kosten dan is dit slechts 270 euro. Betekend dit dus dat je niet te vroeg moet boeken? Is het verstandig om te wachten tot ongeveer 2 week voor vertrek, omdat dan de prijzen lager zijn? Wie heeft hier ervaring mee.

Peter en Janet
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 04 Jan 2011, 20:33 »

Heb je al bij overtocht.nl gekeken ? Dat scheelde mij in november ruim 30 %.
trom
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 04 Jan 2011, 22:17 »

Ben je ANWB lid. Dan kun je momenteel met 10% korting boeken via

http://www.dfdsseaways.nl/singlepages/overtocht/show_your_card

Er is momenteel ook een vroegboekactie bij DFDS
eefkepeefke
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 05 Jan 2011, 11:22 »

Wij hadden al geboekt via dfds en kregen daarna de email over de vroegboekkorting. Hebben een mail gestuurd dat wij nog vroeger hadden geboekt, maar geen korting hadden gekregen en toen kregen we de korting alsnog met terugwerkende kracht. Geweldig van ze!!
peter en janet
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 17 Jan 2011, 18:26 »

Bedankt voor jullie tips tot zover.
We hebben gekeken bij overtocht.nl. Die is in dit geval iets duurder. We zijn wel lid van de ANWB. Dus dat schelt in ieder geval weer iets  hello2. Vorig jaar dus via de Engelse site geboekt. Scheelde toen behoorlijk. Is nu veel en veel duurder door de koers van de pond denk ik.
Ook nog even overwogen om via Hull te gaan. Scheelt ongeveer 80 euro, maar dat geeft weer 350 extra kilometers (heen en terug opgeteld).

We zijn er intussen ook achter gekomen dat we weg gaan in het pinkster weekend  Undecided. Dus misschien toch niet te lang wachten met boeken?

Peter en Janet
anja64
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 22 Jan 2011, 11:48 »

Ik heb nov 2010 via de engelse site geboekt en was toen toch nog ruim 80 euro goedkoper uit dan de ned. site. Nog gebeld voor korting maar die kregen we dus niet!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Wanneer boeken?
Ga naar: