Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 04:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: DFDS oma PRINCESS OF NORWAY met vertraging
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: DFDS oma PRINCESS OF NORWAY met vertraging  (gelezen 1098 keer)
OLAU-fan
Schotland fan

« Gepost op: 22 Dec 2010, 01:12 »

Zoals DFDS op haar internet sites meldt heeft de alleroudste ferry van de twee (PRINCESS OF NORWAY, bouwjaar 1986) de komende tijd te maken met een geplande verlate aankomsttijd in IJmuiden:
http://www.dfdsseaways.nl/routes/tijdenijmuiden-newcastle en
http://www.dfdsseaways.co.uk/routes_and_timetables/newcastle-amsterdam_timetables

Sneu voor de Engelse dagjesmensen met als bestemming Amsterdam: die hebben nog een uur korter... Sad
Struner
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 22 Dec 2010, 09:06 »

Zoals DFDS op haar internet sites meldt heeft de alleroudste ferry van de twee (PRINCESS OF NORWAY, bouwjaar 1986) de komende tijd te maken met een geplande verlate aankomsttijd in IJmuiden
Nou ja, de alleroudste, de KoS is een jaar jonger en bovendien het volgende schip van dezelfde werf. Ze hebben alleen verschillende omzwervingen gemaakt voordat ze bij DFDS kwamen.
Maar goed, ik zal er geen last van hebben  tongue3, ik ga met Hogmanay zowel heen als terug met de KoS.

MVG,
---Peter.
max
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 22 Jan 2011, 22:54 »

wat gek, is dat iets nieuws dan? ik dacht dat de princess altijd een uur trager was? ik heb net mijn boot omgeboekt zodat ik met de ing terug kan in verband met de hond ;-) zag ook dat er niet op iedere dag in februari een boot vaart!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: DFDS oma PRINCESS OF NORWAY met vertraging
Ga naar: