Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 04:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Skerryvore met special guest Malcolm Jones
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Skerryvore met special guest Malcolm Jones  (gelezen 462 keer)
Hermie
Schotland fan

« Gepost op: 18 Dec 2010, 15:29 »

Voor wie nog plannen heeft om aan het einde van het jaar naar Skye te gaan, nog een leuke tip:

Special guest Malcolm Jones is nog niet met "sabbatical leave", zo te zien.

Ook in het sabbatsjaar 2011 zullen we ongetwijfeld nog meer horen van de individuele leden van Runrig.
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 18 Dec 2010, 21:41 »

Oh, ik zou best willen gaan als ik de tijd had, vrij kreeg van mijn werk en ook als je enige zekerheid zou hebben dat je op Skye aan zou komen met al die weerstoestanden.

Ik denk dat er voor de meeste bandleden van Runrig niet veel van een "sabbatical leave" - ze zijn bijna allemaal buiten Runrig ook met andere dingen wat betreft muziek bezig. Alleen de broers McDonald misschien niet (voor zo ver we weten), maar ik denk dat die wel weer in de pen zullen klimmen om nieuwe nummers te schrijven voor een nieuw album, want ik verwacht en hoop dat dit er weer gaat komen.

PETER bagpiper
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 19 Jan 2011, 20:49 »

Ik was nog niet goed thuis in de muziek van Skerryvore en ook wat hun eventuele link met Runrig is, maar heb inmiddels diverse video's op YouTube van hen gezien en gehoord en waar ze niet onverdienstelijk nummers spelen van Runrig;
http://www.youtube.com/watch?v=-GIzfC0IhOU&
http://www.youtube.com/watch?v=N_VUrp93-zc

PETER
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Skerryvore met special guest Malcolm Jones
Ga naar: