Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 04:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: The Wire 67
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: The Wire 67  (gelezen 955 keer)
Hermie
Schotland fan

« Gepost op: 18 Dec 2010, 11:07 »

De nieuwste Wire is binnen!!!!!

Allereerst wordt er aandacht besteed aan het nieuwe boek Runrig Reflections.

Dan volgt een zeer uitgebreid verslag (zo'n 20 pagina's) van Malcolm over de lente en zomertour van 2010.

Brian vertelt over zijn project A Hundred Thousand Welcomes.

Én als klap op de vuurpijl staan op pagina 51 twee foto's van de Nederlandse fans in Oberhausen!

Voor diegene die ook the Wire hebben ontvangen heel veel leesplezier allemaal!

hello2
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 18 Dec 2010, 13:38 »

Ik ben benieuwd. Zal nog wel op mijn oude adres komen.....Dus ik wacht het even rustig af.
Leuk die foto's. Ook van 'ons' kluppie?

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Dec 2010, 14:09 »

De nieuwste Wire is binnen!!!!!

Allereerst wordt er aandacht besteed aan het nieuwe boek Runrig Reflections.

Dan volgt een zeer uitgebreid verslag (zo'n 20 pagina's) van Malcolm over de lente en zomertour van 2010.

Brian vertelt over zijn project A Hundred Thousand Welcomes.

Én als klap op de vuurpijl staan op pagina 51 twee foto's van de Nederlandse fans in Oberhausen!

Voor diegene die ook the Wire hebben ontvangen heel veel leesplezier allemaal!

hello2

De nieuwste Wire druppelt heel langzaam bij alle leden van de fan club binnen - heel onregelmatig weliswaar en het ene fanclub-lid heeft hem al wel terwijl een ander een straat verder op bij wijze van spreken de Wire nog niet heeft. Maar voor iedereen die het blad nog niet heeft, kijk er maar alvast naar uit en inderdaad zien sommigen zichzelf terug op een van de 2 foto's en ook de bijbehorende tekst of oproep is aansprekend. "Een dankjewel" aan de inzenders van de foto's en ook mooi dat de fanclub wederom iets heeft geplaatst van Nederlandse Runrig-fans.

Van mijn kant ook veel lees- en kijk-plezier gewenst, want ook de rest van de foto's en artikels in het blad zijn de moeite waard.

PETER  wave
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 18 Dec 2010, 14:27 »

Ik ben benieuwd. Zal nog wel op mijn oude adres komen.....Dus ik wacht het even rustig af.
Leuk die foto's. Ook van 'ons' kluppie?

Ja hoor Wilma! Jij en Luuk staan er ook op! Volgens mij staan de foto’s ook op Hyves.

De ene foto is met Yolanda en Mieke bij het aankondigingenbord en de andere is van de hele  groep die vooraan zaten.
Onze (huis)fotografen Eelke en Mieke icon_salut hebben de foto’s opgestuurd naar het kantoor van Runrig, met de wens dat de band toch gauw maar een keer naar Nederland moet komen….

Voor diegenen die the Wire niet krijgen, het antwoord van Mike was:
The request has duly been passed on. The band have intimated that they would love to play in the Netherlands but it would ultimately be a decision made by the promoters and agents.

Mieke
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 18 Dec 2010, 15:24 »

Moet zeggen dat ik ook zeer verrast en blij was bij het zien van deze 2 foto's.  hello2 hello2 hello2
Het verhaal erachter...

Na het Gelsenkirchen concert heb ik mijn foto's naar Mike doorgestuurd.
Kort daarna kreeg ik van hem het verzoek of ze wat foto's van mij mochten plaatsen in de nieuwe Wire.
Dat vond ik helemaal geen probleem natuurlijk!
Grappig dat het uiteindelijk 2 foto's uit Oberhausen zijn geworden! Die had ik na het concert in Oberhausen doorgestuurd, met de mededeling dat ze hier ook erg welkom zijn...niet wetende dat hij dit verzoek zou plaatsen...dan had ik er ff een vertaalmachine overheen laten gaan....en tja...namen...

Groetjes, Eelke, Mieke en Elke?
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 18 Dec 2010, 17:37 »

o wat leuk, ga gauw kijken

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 18 Dec 2010, 21:50 »

Moet zeggen dat ik ook zeer verrast en blij was bij het zien van deze 2 foto's.  hello2 hello2 hello2
Het verhaal erachter...
Na het Gelsenkirchen concert heb ik mijn foto's naar Mike doorgestuurd.
Kort daarna kreeg ik van hem het verzoek of ze wat foto's van mij mochten plaatsen in de nieuwe Wire.
Dat vond ik helemaal geen probleem natuurlijk!
Grappig dat het uiteindelijk 2 foto's uit Oberhausen zijn geworden! Die had ik na het concert in Oberhausen doorgestuurd, met de mededeling dat ze hier ook erg welkom zijn...niet wetende dat hij dit verzoek zou plaatsen...dan had ik er ff een vertaalmachine overheen laten gaan....en tja...namen...

Groetjes, Eelke, Mieke en Elke?

Nogmaals mooi werk en de complimenten voor het insturen van de foto's. We liggen dus toch wel schijnbaar goed bij de fan club in Aberdeen, dat er wederom iets in de nieuwe Wire is komen te staan van & over Nederlandse Runrig-fans.
Het antwoord wat betreft de gestelde vraag bij de ingestuurde foto's of het nu eens niet eens de hoogste tijd wordt voor een Runrig-concert in Nederland en dat dit afhangt van de eventuele promotors en organisatoren van concerten en ook een concertpodium dat de band wil hebben is helaas niet nieuw. Ik heb een soort gelijk antwoord al wat vaker gehoord in de jaren dat ik zelf de band volg en zelf o.a. soortgelijke vragen  zelf heb gesteld aan o.a. Mike Smith van de fanclub - maar het essentiële verschil is dat er nu een hele groep fans die vraag stelt en niet een individu alleen. De tijd zal het leren of we ooit dat mooie moment mee gaan maken als Nederlandse Runrig-fans en dat de band eindelijk in Nederland komt spelen.

PETER
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 19 Dec 2010, 17:16 »

Ik heb een soort gelijk antwoord al wat vaker gehoord in de jaren dat ik zelf de band volg en zelf o.a. soortgelijke vragen  zelf heb gesteld aan o.a. Mike Smith van de fanclub - maar het essentiële verschil is dat er nu een hele groep fans die vraag stelt en niet een individu alleen.

Misschien leuk te weten dat er buiten jou nog meer Nederlandse fans aardig hun best hebben gedaan in de afgelopen jaren.  icon_thumleft
Via Mike of wat voor wegen dan ook.
Zelf heb ik het er o.a. met Rory in O'hausen over gehad, ze zouden inderdaad best willen...maar de band beslist niet alleen.
Toch leuk dat er na al onze pogingen, en nu zeker nu ze weten dat het geen individuele acties betreft, in ieder geval geluisterd wordt en of het er inderdaad ooit van zal komen...dat zal de toekomst ons leren!

Las net op FB dat Bruce nog een nachtje langer in Glasgow mag blijven...wegens de heftige sneeuwval. He was not amused...
Joke
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 20 Dec 2010, 13:59 »

Afgelopen vrijdag lag hij in de bus.....Weer een schitterende uitgave  hello2

De komende Wire's zullen jammer genoeg niet zo mooi zijn....

In Oberhausen had ik het ook aan Rory gevraagd en die gaf het advies om dit aan Mike te mailen, daaop kreeg ik het vezoek van Mike om een aantal locatie's door te geven.
 Nou als we dit dan met z'n allen hebben gedaan dan zouden ze toch.................... tongue3

Joke wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 20 Dec 2010, 16:16 »

Samen zijn we sterk!
Joke
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 20 Dec 2010, 16:39 »

Samen zijn we sterk!

absoluut !!!! hello2

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 20 Dec 2010, 19:03 »

Ik heb hem vandaag ook in de brievenbus gekregen. Mooi doorgestuurd! Moet even zoeken naar een adres om wijziging door te geven.

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 20 Dec 2010, 21:06 »

Ik heb hem vandaag ook in de brievenbus gekregen. Mooi doorgestuurd! Moet even zoeken naar een adres om wijziging door te geven.

Tip: even een email sturen naar mike@runrig.co.uk met je adreswijziging en vermeldt ook even je lidnummer van de fancub en alles komt goed - gaat sneller en je bespaart tijd en minimaal een postzegel.

PETER  icon_salut
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 20 Dec 2010, 21:18 »

Las net op FB dat Bruce nog een nachtje langer in Glasgow mag blijven...wegens de heftige sneeuwval. He was not amused...

Wie nog mee wil doen in het debat met Bruce op FaceBook en de discussie over het wel of niet besteden van het geld van belastingbetalers in in GB voor meer materieel etc. voor sneeuw te ruimen op de vliegvelden kan nu nog inhaken zo lang Bruce nog vast zit op het vliegveld........... de tijden van (felle?) discussies met Peter Wishart herleven even zo lijkt het........ - misschien dat Bruce ook nog wel in de politiek kan gaan.  Wink

PETER  bagpiper
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #14 Gepost op: 20 Dec 2010, 22:05 »

Tip: even een email sturen naar mike@runrig.co.uk met je adreswijziging en vermeldt ook even je lidnummer van de fancub en alles komt goed - gaat sneller en je bespaart tijd en minimaal een postzegel.

PETER  icon_salut

Bedankt Peter, doe het gelijk!

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: The Wire 67
Ga naar: