Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 04:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Fotoboek "Runrig - Reflections"
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Fotoboek "Runrig - Reflections"  (gelezen 2022 keer)
Urlar
Schotland fan

« Gepost op: 12 Dec 2010, 12:37 »

In de Runrig Fan shop op de officiële Runrig-site staat een nieuw boek vermeldt met de titel "Runrig - Reflections":

Description:
Beautiful new hard cover book of photos and lyrics by award winning German photographers Tina and Horst Herzig. 21cms x 29 cms. 200 pages, 258 photos, 51 song lyrics.

Je bespaart als lid van de fan club £1.50 - het boek kost voor niet-leden van de fan club £19.50 en voor leden dus £18.00..... MAAR geen korting op de portokosten van £8.00(!!) - kom je dus op een totaal van £26.00(als je dus lid bent van de fan club) of te wel dat is bijna 32 Euro.

Misschien nog idee voor onder de Kerstboom als het boek al beschikbaar is en op tijd hier naar toe verstuurd wordt...... en zonder stakingen hier of ginder van de post ?  Wink

PETER  wave
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 22 Dec 2010, 07:27 »

Volgende video kwam ik tegen op Facebook van een vriendin van mij daar, waarin de video oproep te zien is van Niall Iain Macdonald om het boek te kopen ter sponsoring van zijn boottocht: http://www.youtube.com/watch?v=wbq4G6ZfgrA en waarmee de concerten begonnen van de afgelopen Winter Tour 2010. Tevens hoor je het nummer "Things that are" waar Runrig hun concerten mee begon.

PETER  wave
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 22 Dec 2010, 13:28 »

Vanaf deze grote hoogte een welgeslaagd filmpje  icon_thumleft
Zo krijgen we toch iets mee van wat we (de meesten van ons Wink ) hier gemist hebben.

Het enige wat ie kon filmen trouwens, want hij werd ook "gesnapt" tijdens het filmen.

Nog een leuk weetje over dit concert: het is professioneel gefilmd!
Op het officiële forum vertelt men dat het door minstens 6 camera's gefilmd is. Op dit YouTube filmpje is goed te zien hoe een cameraman onze Malcolm aan het filmen is 
Er gaan speculaties dat het om een nieuwe DVD (AAA?*) gaat. Let wel, dit zijn speculaties, dus hang me er niet aan op.
( http://runrigforum.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=5789 )

* Access All Areas
(The Archive and Live Series. Special limited edition, exclusive to the Runrig Fan Club) dus nog een reden om lid te worden van de officiële fanclub!)

wave
Joke
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 22 Dec 2010, 16:23 »

Zou wel prettig zijn een nieuwe AAA dvd.  (en weer  eens tijd worden...) laughing7

Tijdens het homecoming concert op Scone is ook alles gefilmd................................. dontknow

Joke wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 22 Dec 2010, 23:48 »

Klopt! Maar die kwaliteit was niet goed. Was duidelijk te zien op de laatste DVD van "50 songs"
Ze weten dus nu hoe het NIET moet...
We wachten rustig af...
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 23 Dec 2010, 08:35 »

Klopt! Maar die kwaliteit was niet goed. Was duidelijk te zien op de laatste DVD van "50 songs"
Ze weten dus nu hoe het NIET moet...
We wachten rustig af...

Ja, we zullen moeten afwachten wat er met die filmopnames gedaan wordt. Er is in al die jaren al zo veel gefilmd tijdens concerten en we hebben volgens mij weinig daar van terug gezien op welke manier dus ook. Dus wat is er met al dat filmmateriaal gebeurd. Kan toch niet zo zijn dat er maar steeds misgekleund is geworden ? Zou zonde van het geld zijn en ook van de tijd die er in is geïnvesteerd en een concert kan men helaas niet overdoen en de sfeer die er op dat moment was op de bühne bij de band als ook bij het publiek ook niet.

PETER
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 23 Dec 2010, 22:33 »

Het boek in de limited edition is inmiddels uitverkocht.

Link
Yo
Cryptorator

« Antwoord #7 Gepost op: 28 Dec 2010, 22:25 »

Voor Mieke en ondergetekende inmiddels het boek reflections gekocht!
Goed te zien is dat de handtekeningen er echt opgezet zijn. Ze verschillen namelijk.
We hebben de nummers 116 en 117 van de 200.

De stand in Glasgow had er  tien mee!
Onze namen komen op de boot te staan! Wow!
Hoe gaaf dat is, besef ik nu pas, nu ik weer thuis ben.

Het concert was trouwens GAAF.
Een aantal van de Runrig "jongens" stonden met tranen in de ogen...het publiek ook trouwens!
 hello2
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 29 Dec 2010, 20:00 »

Voor Mieke en ondergetekende inmiddels het boek reflections gekocht!
Goed te zien is dat de handtekeningen er echt opgezet zijn. Ze verschillen namelijk.
We hebben de nummers 116 en 117 van de 200.

De stand in Glasgow had er  tien mee!
Onze namen komen op de boot te staan! Wow!
Hoe gaaf dat is, besef ik nu pas, nu ik weer thuis ben.

Het concert was trouwens GAAF.
Een aantal van de Runrig "jongens" stonden met tranen in de ogen...het publiek ook trouwens!
 hello2

Yolanda, mooi dat je nog ff jouw review geeft van je verblijf in Schotland en het Runrig-concert waar je naar toe bent geweest. Ik kan me goed voorstellen dat het een emotionele avond was, maar Runrig komt toch terug na een korte pauze en dan pikt men hopelijk de draad weer op.
Tuurlijk zullen die boeken echt gesigneerd zijn door de bandleden, want anders dan neem je je fans niet serieus en er zijn ook niet voor niks maar een gelimiteerd aantal van die fotoboeken als gesigneerd exemplaar verkocht. De bandleden zouden nu nog aan het signeren zijn als het aantal onbeperkt zou zijn van die fotoboeken met handtekeningen - de boeken zijn ook niet voor niks genummerd. Dus wees maar zuinig op je boek, Yolanda.
En ja, het lijkt me inderdaad wel een apart gevoel om te weten dat er een boot met jou naam te water gaat en die de oversteek gaat proberen te maken.

Yo
Cryptorator

« Antwoord #9 Gepost op: 30 Dec 2010, 18:44 »

Oh ja "korte pauze" Ze hadden het in het slot woord over 1 a 2 jaar!
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 03 Jan 2011, 14:17 »

Ha Yo,

the eagle has landed!!! (over land and sea...big sky haha)

Wow wat een geweldig boek...mooie combi van tekst en landschappen!  icon_thumleft
Niks sombere foto's...op een enkeling na, maar ja, zo is het land toch ook soms...

groetjes en bedankt voor het meenemen (zeulen...) hij krijgt een ereplaats in de kast!!!
Yo
Cryptorator

« Antwoord #11 Gepost op: 03 Jan 2011, 14:20 »

Mooi!!! Ik vind de foto's echt heel mooi en ze geven Schotland heel goed weer.
Ben er ook blij mee.
Fijn dat ie heel is over gekomen.
Tot gauw bij de nieuwjaarsmeeting/dram
 hello2
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 04 Jan 2011, 22:58 »

Mijn boek is vandaag ook veilig gearriveerd en ik ben ook zeer te spreken over de mooie foto's in combinatie met sommige van songteksten van nummers van Runrig. Dus nogmaals het foto- annex song-boek is een absolute aanrader die van Runrig houdt, maar ook tevens van Schotland en het mooie landschap aldaar en alles wat daar in staat.

PETER  Fanatieke Schot
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 05 Apr 2011, 18:34 »

Het fotoboek Runrig Reflections stond al even op mijn verlanglijstje en het leek mij een leuk verjaardagscadeau. Al bijna een maand lag er een pakje uit Schotland op het dressoir wat pas na mijn verjaardag geopend mocht worden…… read

Tot mijn verrassing en verbazing heb ik het aller-allerlaatste Special Signed Edition Runrig Reflections fotoboek (nummer 101 van 200) als verjaardagscadeau gekregen. Blijkbaar had het kantoor in Aberdeen nog een paar Special Edition boeken achtergehouden. 

Helaas gaat de tocht van Niall Iain dit jaar niet door, maar hij heeft de bezitters van de Special Edition boeken beloofd om de namen volgend jaar op zijn boot te zetten, als hij de reis dan zal gaan ondernemen.
@ Yo en Mieke: Inderdaad WOW! Het lijkt me fantastisch dat onze namen op de boot komen!

Maar ook zonder die vermelding ben ik blij met het boek. Het is ten eerste een leuk cadeau en ten tweede wordt er bij deze Special Signed Edition een goed doel gesteund!

En het boek ……. Dat ziet er prachtig uit!  icon_thumleft

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #14 Gepost op: 06 Apr 2011, 05:53 »

Het fotoboek Runrig Reflections stond al even op mijn verlanglijstje en het leek mij een leuk verjaardagscadeau. Al bijna een maand lag er een pakje uit Schotland op het dressoir wat pas na mijn verjaardag geopend mocht worden…… read

Tot mijn verrassing en verbazing heb ik het aller-allerlaatste Special Signed Edition Runrig Reflections fotoboek (nummer 101 van 200) als verjaardagscadeau gekregen. Blijkbaar had het kantoor in Aberdeen nog een paar Special Edition boeken achtergehouden. 

Helaas gaat de tocht van Niall Iain dit jaar niet door, maar hij heeft de bezitters van de Special Edition boeken beloofd om de namen volgend jaar op zijn boot te zetten, als hij de reis dan zal gaan ondernemen.
@ Yo en Mieke: Inderdaad WOW! Het lijkt me fantastisch dat onze namen op de boot komen!

Maar ook zonder die vermelding ben ik blij met het boek. Het is ten eerste een leuk cadeau en ten tweede wordt er bij deze Special Signed Edition een goed doel gesteund!

En het boek ……. Dat ziet er prachtig uit!  icon_thumleft

Hermie, allereerst nog verlate felicitaties met je verjaardag.  icon_thumleft

Mooi verjaardagscadeau heb je gekregen en ook nog een uniek kado. Maar zoals je al zelf schrijft gaat het om het boek zelf dat inderdaad heel mooi is en en natuurlijk telt in de eerste plaats het doel waar de inkomsten van de verkoop voor de speciale gesigneerde exemplaren van dit boek naar toe gaan. En die toch komt er vast wel - ook al moet die dan noodgedwongen een jaar uitgesteld worden. Hopelijk worden nog genoeg sponsors gevonden om de tocht plaats te laten vinden en ook dat Niall Iain dan met een gerust hart van wal kan steken.

Yo
Cryptorator

« Antwoord #15 Gepost op: 06 Apr 2011, 13:48 »

Nog gefeliiciteerd Hermie! hello2 hello2 hello2
Te gek cadeau heb je gekregen.

Wat leuk nog iemand van het forum op de boot! Nou haar naam dan laughing7
Zijn we nu met ons drietjes? Allemaal dames
Niet zo gek ook;  Niall ziet er  heel leuk uit en is ook nog eens erg aardig.
Alle aanwezige dames in Glasgow waren zeer onder de indruk van deze sympathieke man...ja ik ook hoor!

Heerlijk om die foto's te bekijken  in het boek!
Veel plezier ermee
 hello2
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Fotoboek "Runrig - Reflections"
Ga naar: