Voor Mieke en ondergetekende inmiddels het boek reflections gekocht!
Goed te zien is dat de handtekeningen er echt opgezet zijn. Ze verschillen namelijk.
We hebben de nummers 116 en 117 van de 200.
De stand in Glasgow had er tien mee!
Onze namen komen op de boot te staan! Wow!
Hoe gaaf dat is, besef ik nu pas, nu ik weer thuis ben.
Het concert was trouwens GAAF.
Een aantal van de Runrig "jongens" stonden met tranen in de ogen...het publiek ook trouwens!

Yolanda, mooi dat je nog ff jouw review geeft van je verblijf in Schotland en het Runrig-concert waar je naar toe bent geweest. Ik kan me goed voorstellen dat het een emotionele avond was, maar Runrig komt toch terug na een korte pauze en dan pikt men hopelijk de draad weer op.
Tuurlijk zullen die boeken echt gesigneerd zijn door de bandleden, want anders dan neem je je fans niet serieus en er zijn ook niet voor niks maar een gelimiteerd aantal van die fotoboeken als gesigneerd exemplaar verkocht. De bandleden zouden nu nog aan het signeren zijn als het aantal onbeperkt zou zijn van die fotoboeken met handtekeningen - de boeken zijn ook niet voor niks genummerd. Dus wees maar zuinig op je boek, Yolanda.
En ja, het lijkt me inderdaad wel een apart gevoel om te weten dat er een boot met jou naam te water gaat en die de oversteek gaat proberen te maken.