Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 03:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Opnieuw voorstellen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Opnieuw voorstellen  (gelezen 1017 keer)
Marieke
Schotland fan

« Gepost op: 28 Okt 2010, 21:14 »

Wat heerlijk om weer terug te zijn!  wave
Zo'n 3,5 jaar geleden was ik hier regelmatig te vinden, en ik vond net nog wat oude berichtjes van mezelf, grappig om terug te lezen wat ik toen wilde weten...
Na een paar heerlijke weken op Skye en rond Loch Lomond in 2007 ging mijn leven 180 graden om want ik ging bij mijn man weg om met mijn vriendin en onze kinderen samen te gaan wonen. We zijn 2 jaar geleden getrouwd en na een gaaf feest en een super honeymoon naar Amerika (gave rondreis met de trein) hadden we 2 magere jaren en zat Schotland er even niet in. Maar nu zit er weer wat aan te komen; we hebben een vlucht geboekt voor 5 dagen Glasgow in februari en gaan sparen voor een langere vakantie met ons hele gezin in 2012!
Ik kan me nog herinneren dat Sas graag naar Glasgow gaat dus ga in andere topics nog een en ander vragen!
groetjes Marieke
Petra
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 28 Okt 2010, 21:38 »

Hallo Marieke,
                     Welkom terug.

Honeymoon naar Amerika en niet naar Schotland?

Petra
Marieke
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 29 Okt 2010, 12:38 »

Had ik ook helemaal niet erg gevonden haha! Ben eerder getrouwd geweest en toen gingen we naar Ierland...
Maar mijn vrouw heeft een poosje  in Amerika vertoefd en wilde mij erg graag van alles laten zien. Het was een fantastische reis met zo'n zware logge trein door prachtige gebieden en toffe steden. De overkant van de grote plas zit er de komende jaren nog niet in dus kunnen we vast de kleinere af en toe oversteken...
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 31 Okt 2010, 12:51 »

Hoi Marieke, welkom terug. Volgens mij had ik het adresje (Skeabost) van jou op Skye toch? Lekker naar Schotland, voor ons zit het er dit jaar niet in om naar Schotland te gaan. Zal wel moeten afkikcken. Zijn tot nu toe ieder jaar nog geweest!

Marieke
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 01 Nov 2010, 22:31 »

Hoi Wilma
Ja dat klopt, jij ging toen voor ons en volgens mij hadden jullie toen nog wat problemen is het niet? Ons is het wel bevallen gelukkig.
Ik wil in 2012 met mijn gezin terug naar Skye...maar wellicht komen we toch nog ergens anders terecht, er is nog zoveel moois te zien!
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 02 Nov 2010, 08:29 »

Hoi Marieke, nou problemen..... de mijnheer voor ons was door de wc gezakt, dus dat was wel een beetje lastig   icon_scratch en nog wat dingetjes, maar dat was super snel opgelost hoor, we hebben er een erg leuke tijd gehad en het was de warmste week (Skye)van de UK toen!

Marieke
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 02 Nov 2010, 08:35 »

Wat heerlijk als je lekker weer hebt he? Wij hadden toen ook heel goed weer terwijl toen in Londen en omgeving alles onder water stond door extreem hevige waterval...
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #7 Gepost op: 15 Nov 2010, 22:27 »

Welkom terug Marieke wave

Groetjes Ingrid
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Opnieuw voorstellen
Ga naar: