Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Gepost op: 03 Jun 2006, 21:26 » |
|
The Fratellis, de nieuwe hype uit Glasgow, ik vind ze erg leuk  En zelfs als je niet van de muziek houdt kun je op deze video nog even genieten van het 'mooie' Glaswegian straatbeeld?(niet geschikt voor mensen die niet tegen snelle beelden kunnen) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ina
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 04 Jun 2006, 09:24 » |
|
je link werkt niet of ligt dat aan mij?
|
|
|
|
|
|
Yours Aye for Scotland
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 04 Jun 2006, 09:50 » |
|
je link werkt niet of ligt dat aan mij?
Hij werkt bij mij wel?  hij opent automatisch in Windows Media Player, dus dat programma moet je wel op de computer hebben staan? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ina
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 04 Jun 2006, 10:04 » |
|
Ja dat heb ik en hij opent ook wel maar kan dan het bestand niet vinden, zal het eerst moeten downloaden en dat doet de link niet.
|
|
|
|
|
|
Yours Aye for Scotland
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 04 Jun 2006, 10:10 » |
|
Hier doet ie het wel en het zijn inderdaad hele snelle beelden!  Misschien moet je een nieuwere versie van media player hebben of een bepaalde "codec" Ina!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 04 Jun 2006, 11:25 » |
|
Een codec is codeer/decodeer software waarmee je beeld en geluid in een bepaald formaat kan opslaan en dus ook weer nodig hebt om af te spelen. Meestal is wat er bij Media player zit wel voldoende. En volgens mij is deze video niet "speciaal" wat dat betreft, dus zou het gewoon moeten werken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 04 Jun 2006, 13:34 » |
|
Dan is er dus iets anders met je PC aan de hand 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 04 Jun 2006, 20:20 » |
|
bij mij doet ie het ook gewoon. heel snel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ina
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 04 Jun 2006, 21:13 » |
|
Ik heb het voor elkaar , een kwestie van een poort toewijzen in de Media speler!
Muziek klinkt goed Sas, doet me een klein beetje denken aan the beatles, alleen van de meeste beelden van Glasgow word ik niet vrolijk , ben erg benieuwd hoe dat in het echt zal zijn, over 2 maandjes loop ik daar!
|
|
|
|
|
|
Yours Aye for Scotland
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 05 Jun 2006, 10:37 » |
|
alleen van de meeste beelden van Glasgow word ik niet vrolijk , ben erg benieuwd hoe dat in het echt zal zijn, over 2 maandjes loop ik daar! Het is gefilmd in het oosten van de stad, dus niet echt iets waar je komt als je daar een dagje bent denk ik.. Alhoewel, als je van Glasgow Cathedral naar People's Palace loopt, kom je er wel doorheen (maar dat is niet nodig als je Teijes kaartjes goed benut?  ). Ben je alvast voorbereid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 12 Jun 2006, 20:02 » |
|
Vrijdagavond komen ze op tv, op de BBC bij Jools Holland spelen ze 2 nummers!? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerdamartijn
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 14 Jun 2006, 08:29 » |
|
Ik heb het voor elkaar , een kwestie van een poort toewijzen in de Media speler!
Muziek klinkt goed Sas, doet me een klein beetje denken aan the beatles, alleen van de meeste beelden van Glasgow word ik niet vrolijk , ben erg benieuwd hoe dat in het echt zal zijn, over 2 maandjes loop ik daar! Ik werd er ook niet blij van,vooral dat Barras gedeelte is erg? ? verlopen,ben daar alleen langsgereden.(met de HOHOkaartjes)Was prima,eerst iets bekijken,dan weer verder HOHO - en? ,weer een museum etc. Maar op George Square liggen inderdaad bossen met leuke mensen,beetje jaren 70 Vondelpark idee. Maar Sas,ik blijf toch een Edinburgh liefhebber.?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 16 Jun 2006, 20:44 » |
|
Maar Sas,ik blijf toch een Edinburgh liefhebber.? Geeft niet hoor, blijft het lekker rustig in Glasgow  Zondag in Top of the Pops op de BBC spelen The Fratellis ook!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 07 Nov 2006, 19:31 » |
|
Zondag in Top of the Pops op de BBC spelen The Fratellis ook!
En 29 januari in de Melkweg!!?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerdamartijn
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 07 Nov 2006, 23:21 » |
|
En 29 januari in de Melkweg!! moet dat dan niet in de kalender???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Freebird
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 08 Nov 2006, 10:16 » |
|
Je link werkte ook bij mij. Leuke muziek, beetje een combi tussen Oasis en Madness  met hele verrassende melodylijnen en akkordwisselingen. Werd er wel blij mee. Ik weet niet of ik er een hele LP (oeps! Showing my age here!) van zou kunnen beluisteren maar ik denk dat ik vrijdag wel even ga BBC'en... Ik ben trouwens zojuist nog even op je website geweest, Sas; je foto's zijn erg mooi en je schrijfstijl bevalt me erg goed. Wilde ik ook hier even kwijt in plaats van alleen in je gastenboek... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 08 Nov 2006, 16:39 » |
|
maar ik denk dat ik vrijdag wel even ga BBC'en... Oh, dat is allang al geweest (een oud bericht van mij), dus helaas vrijdag geen Fratellis op tv, Freebird (om even te voorkomen dat je vrijdagavond vol verwachting voor de tv zit  ) en: Dankjewel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Freebird
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 08 Nov 2006, 19:29 » |
|
Dagnabbit! Maar bedankt dat je me even inseinde...  Doe ik het "wel weer" met Runrig (DVD Sterling  ) en Wolfstone...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 09 Dec 2006, 16:50 » |
|
Voor de liefhebbers: 23 januari spelen ze ook in Het Patronaat in Haarlem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 06 Jan 2007, 09:57 » |
|
Ze worden nu wel erg populair, zag ze gisteren op MTV en hoorde ze van de week al bij Evers staat op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 08 Jan 2007, 14:46 » |
|
Ze worden nu wel erg populair, zag ze gisteren op MTV en hoorde ze van de week al bij Evers staat op.
Ja inderdaad, ik had ze graag nog even in een relaxtere omgeving gezien dan in? een uitverkocht Patronaat en Melkweg (maar gelukkig ben ik al goed verwend in Fintry met hun cd-presentatie en optreden?  ). Maar echt heel tof voor de jongens zelf, binnen een jaar zo doorbreken, ook buiten Glasgow!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 17 Jan 2007, 23:23 » |
|
Sinds november was ik er al naar op zoek na geruchten van een vriendin dat ze zich achterlijk had gedragen voor een Nederlandse tv-camera?  ?  , maar nu eindelijk: morgen op Nederland 3 om 00:45 (wat een tijd...), in 3voor12 tv een stuk over The Frats, gefilmd voor/na (en misschien tijdens?) een van de Barras concerten in Glasgow. Met heel veel?  Schotse mensen voor de camera?dus 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerdamartijn
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 23 Jan 2007, 22:01 » |
|
Het wordt steeds erger? ? vandaag een recensie over frattellis in de Veronicagids van hun nieuwe album"lekkere kroegdeun=" (dus? sas,ze worden heeeel bekend)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 23 Jan 2007, 23:59 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 24 Jan 2007, 16:55 » |
|
Pfoe, inderdaad, en hoe  Het was echt te gek, ben blij dat ze nu nog in redelijk kleine zalen spelen (800-1000 man&vrouw) Gelukkig is Aarjen niet zo'n danser en heeft hij nog wat leuke foto's gemaakt (en een kort filmpje): http://s173.photobucket.com/albums/w56/Ailsa_Craig/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|