Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 03:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: Ik verhuis 11 november naar Schotland!!!
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Ik verhuis 11 november naar Schotland!!!  (gelezen 3479 keer)
Esther
Schotland fan

« Antwoord #50 Gepost op: 17 Nov 2010, 18:51 »

Ohhh dat zijn wel die dingen die je nooit vergeet en waar je later lachend op terug kan kijken, maar nu duim ik voor je dat je snel bereik hebt en dat je voet snel hersteld, sterkte en genietze maar dat zal wel goed komen. Wink

Hoi Ingrid,
het gaat al wat beter met mijn voet maar wel balen dat ik nog niet ver kan lopen... En gelukkig kan ik er nu al om lachen hahaha!

Groetjes Esther
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #51 Gepost op: 25 Nov 2010, 23:31 »

Nou wat een avontuur, mooi hoor ! succes en heel veel geluk  wave

Wat heerlijk dat er mensen zijn die het gewoon doen, alles achter laten en gaan ! bij mij blijft het bij dromen, maar dat is ook heerlijk  Wink

Albert

Esther
Schotland fan

« Antwoord #52 Gepost op: 26 Nov 2010, 11:58 »

Nou wat een avontuur, mooi hoor ! succes en heel veel geluk  wave

Wat heerlijk dat er mensen zijn die het gewoon doen, alles achter laten en gaan ! bij mij blijft het bij dromen, maar dat is ook heerlijk  Wink

dromen is ook altijd leuk!!!! Groetjes Esther

Albert
lesja
Schotland fan

« Antwoord #53 Gepost op: 26 Nov 2010, 14:10 »

geweldig
we zouden het ook wel willen
maar wat ons tegen houdt zijn toch
echt de kinderen en kleinkinderen
dus idd dan maar op vakantie.
nog veel woonplezier
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #54 Gepost op: 11 Dec 2010, 21:23 »

ja! Dat is de plaatselijke pub hahaha! Maar dan ken je waarschijnlijk de Glen Finglas Dam? Daar staan 2 huisjes naast, in de rechtse kom ik! Ik ga met de trein! Ik neem mijn hondjes mee en dan kan ik lekker bij ze blijven Wink Mocht je er weer gaan wandelen dan zie ik je wel verschijnen! Ja, de B&B wordt nu getekend bij architect. Maar dat plan kan voorlopig nog niet, dat duurt nog wel even...
Gr.Esther

Hi Esther, vandaag waren we inderdaad in de buurt, maar niet gepland  laughing7 De eerste parkeerplaats die berijdbaar was na Callander was Little Drum Wood, dus daarvanuit een aantal uren gewandeld en toen realiseerde ik me dat jij daar woont. Moet je dan de weg bij de Tearoom in ? En werd de weg inderdaad schoon gemaakt deze week of heb je toch nog ingesneeuwd gezeten ? En was  het koud he, zelfs in Bearsden - 15, maar vandaag 8 graden en volop zon, dus een prima dag om de benen te strekken. Heb je al Internet aansluiting, of ga je nog steeds naar de pub, waar ze nu Mulled Wine hebben zag ik  Whisky

Groetjes,

Andrea
Esther
Schotland fan

« Antwoord #55 Gepost op: 14 Dec 2010, 20:17 »

Hi Esther, vandaag waren we inderdaad in de buurt, maar niet gepland  laughing7 De eerste parkeerplaats die berijdbaar was na Callander was Little Drum Wood, dus daarvanuit een aantal uren gewandeld en toen realiseerde ik me dat jij daar woont. Moet je dan de weg bij de Tearoom in ? En werd de weg inderdaad schoon gemaakt deze week of heb je toch nog ingesneeuwd gezeten ? En was  het koud he, zelfs in Bearsden - 15, maar vandaag 8 graden en volop zon, dus een prima dag om de benen te strekken. Heb je al Internet aansluiting, of ga je nog steeds naar de pub, waar ze nu Mulled Wine hebben zag ik  Whisky

Groetjes,

Andrea

Hoi Andrea,

het is nog steeds een drama hier ja! Kan nog steeds niet met mijn auto naar boven dus die staat nog steeds bij de Tearoom, die weg moet je inderdaad in en dan alsmaar rechtdoor blijven gaan! Ik heb helaas nog steeds geen internet.... Dat mis ik echt hoor! Dus vandaar mijn late reactie hahaaha!

Groetjes Esther
ps Mulled Wine?HuhHuh
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #56 Gepost op: 14 Dec 2010, 21:14 »

"Mulled wine" is het Engelse woord voor "Gluhwein", ik dacht dat ik dat op het bord bij de Byre Inn zag staan ??
Erwin
Schotland fan

Living the life

« Antwoord #57 Gepost op: 15 Dec 2010, 11:45 »

Beste Esther,

Woon je hier ?

Mooie omgeving.......
Esther
Schotland fan

« Antwoord #58 Gepost op: 15 Dec 2010, 12:25 »

Beste Esther,

Woon je hier ?

Ja!!!! Mooi hè!!!!!

Mooie omgeving.......
Esther
Schotland fan

« Antwoord #59 Gepost op: 15 Dec 2010, 12:27 »

"Mulled wine" is het Engelse woord voor "Gluhwein", ik dacht dat ik dat op het bord bij de Byre Inn zag staan ??

Hoi Andrea, ik ga steeds naar Crags Hotel in Callander om mail te checken! Gr. Esther
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: Ik verhuis 11 november naar Schotland!!!
Ga naar: