Hoi,
We zijn begin afgelopen week teruggekomen van onze auto-rondreis Schotland.
Het was in 1 woord geweldig, over het weer hadden we ( op een paar buien na ) echt niet te klagen.
Helaas reden we drie dagen voor de terugtocht net na GlenCoe in een diep gat in het wegdek.

Resultaat: Gebroken velg, klapband, slag in achterwiel en meer ongemakken. ( totaalschade ruim ?2000,- )
Er stonden meerdere gedupeerden in de berm die vol lag met wieldoppen en onderdelen.
We waren duidelijk niet de enige.

Ik heb foto's gemaakt van het gat voor de verzekering.

De door anderen gewaarschuwde AA heeft ons weer op weg gekregen waarna we eerst aangifte zijn gaan doen bij de politie in GlenCoe. Deze was op de hoogte van het gat, maar wist niet dat het zo diep was geworden.
Even later kwam de hersteldienst van Scotland Roads die met twee emmers asfalt het gat weer dichtten.
Hun opmerking " We f@ckin" filled it up yesterday" kwam voor ons dan ook wat laat.
Heeft iemand ervaring hoe ik deze schade in Nederland moet verhalen ?
Heb 'm doorgegeven aan mijn verzekering die het probeert te verhalen bij Scotland Roads.
Lukt hen dat niet moet ik fiks meer premie gaan betalen.
Toch ben ik van mening dat de schuld bij Scotland Roads ligt en heb ik er niet veel vertrouwen in dat mijn verzekering zich echt inzet om dit bij hen te verhalen. Heeft iemand tips ?

Bvd, Rillo