Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 03:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: the cairngorm-reindeer hyves
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: the cairngorm-reindeer hyves  (gelezen 480 keer)
skye
Schotland fan

« Gepost op: 08 Okt 2010, 10:29 »

vanmorgen opgericht, de cairngorm reindeer hyves pagina!!!

vers van de pers, dus er staat nu nog niet veel op, maar daar gaat aan gewerkt worden

ben wel een beetje digibeet, dus ik doe mijn best, maar als iets even niet lukt, alvast excuses

ik zoek nu natuurlijk nog wel entousiaste leden!!!

http://bbpo.hyves.nl/?pageid=ANZ3M50Q9YGOKS8CO

skye
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 09 Okt 2010, 10:17 »

je hoeft niet perse een rendier geaopterd te hebben om lid te worden hoor. Kreeg die vraag van iemand. Er zijn al drie forummers lid, wie wil nog meer?

Skiep, leuk voor de kids misschien, Willeke heeft toch ok eens Ice geadopteerd? wist je overigens dat Ice ook niet meer leeft. Hij was net als Biscuit van 1999, en er is nog maar 1 rendier uit dat jaar dat leeft, vertelde Tilly laatst.

Mieke
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 10 Okt 2010, 21:27 »

hey Sky, het is dus gelukt!!!  icon_thumleft
Zal zo je hyve gaan bekijken, en natuuuuuuuurlijk lid gaan worden laughing8

doeidoei
MacJos
Cryptorator

« Antwoord #3 Gepost op: 10 Okt 2010, 22:20 »

Heb even wat vriendjes voor je geronseld. Als je overigens bovenaan in de blauwe balk op het 3e vakje van links gaat staan rolt er een menu uit met wat opties voor vrienden. Als je daar de onderste van neemt dan stelt hyves zelf vrienden voor. Als het goed is kun je die dan met één klik allemaal tegelijk uitnodigen.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: the cairngorm-reindeer hyves
Ga naar: