Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 02:13

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Krizz is in te House...
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Krizz is in te House...  (gelezen 567 keer)
Krizz
Schotland fan

« Gepost op: 24 Aug 2010, 13:59 »

Hi,

Ik ben dus Krizz: een fanatiek Noorwegenganger en liefhebber van whisky Whisky... en ja dan is een vakantie naar Schotland een logische keuze.
We willen dan ook in 2011 naar de hooglanden en de Hebriden.
Ben me al volop aan het inlezen.
In ieder geval gaan tentrailer, vrouw, kinderen, border terrier en MTB en volle fototas mee.

gr. Krizz
MacJos
Cryptorator

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Aug 2010, 14:23 »

Hoi Krizz, welkom hier. Alvast heel veel plezier met het inlezen en voorbereiden. Wees gewaarschuwd, verslavingsgevaar is in geval van Schotland nooit ver uit de buurt.

Jurriaan
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 24 Aug 2010, 15:25 »

hallo Krizz,

Ik zou zeggen welkom op dit forum veel nutige informatie hiero geniet er van.

Jurriaan
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #3 Gepost op: 24 Aug 2010, 15:44 »

Welkom op het forum en alvast veel voorpret!  wave
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 24 Aug 2010, 16:50 »

Ha Krizz,

Welkom op het forum.  Vlag
En veel plezier met het voorbereiden van de vakantie van volgend jaar. Rond welke tijd van het jaar willen jullie gaan?

Toeter

McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #5 Gepost op: 24 Aug 2010, 17:08 »

Welkom op het forum Krizz!  Piper
Krizz
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 24 Aug 2010, 18:13 »

Bedankt allemaal voor het hartelijke welkom, ik zag bij het lezen ook al een bekend gezicht voorbij komen als avatar.. Tess van Ingrid.

Ha Krizz,

Welkom op het forum.  Vlag
En veel plezier met het voorbereiden van de vakantie van volgend jaar. Rond welke tijd van het jaar willen jullie gaan?

Toeter
De planning is op zondag 4 juli 2011 de boot ijmuiden-newcastle te nemen en dan drie weken later op zondag de boot weer terug... (zondag ivm het gratus meereizen van de vouwwagen). Voorpret is toch wel het leukste...
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #7 Gepost op: 24 Aug 2010, 21:37 »

Hey Krizz jij ook hier icon_thumleft icon_thumleft icon_sunny
Zeg jij hebt al vergevorderde plannen lees ik hier.... Wink

Groetjes Ingrid
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 25 Aug 2010, 07:14 »

Ook van ons welkom !  wave

Je neemt je mtb ook mee ... wat zijn je plannen ?

Albert

Krizz
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 25 Aug 2010, 09:49 »

Hoi Albert,

Had al gelezen dat jij ook een MTB-er bent. hello2 hello2
Nog geen vaste plannen wat betreft de MTB... normaal train ik zomers op de MTB voor het schaatsen in de winter (marathonschaatsen bij de masters) Zomers probeer ik 1-2 marathons te rijden. Maar als wintermens vind ik meestal de temperaturen niet echt fijn...
Door een wat slepende knieblessure dit jaar nauwelijks getraind maar dat gaat volgend jaar hopenlijk wel anders zijn.
Meestal ga ik op vakantie 's ochtends vroeg een rondje rijden van max. een 30-40km de familie wil me ook graag nog zien Wink
Als je tips hebt over routes/gebieden hoor ik het graag.
MTB nivo: redelijk zowel paar XC wedstrijdjes gereden als marathons.. basis is conditie icm lompe kracht (van het schaatsen) daarom sjouw ik ook wat (teveel) extra spiermassa mee.. naast nu door de blessure wat lipiden reserve voedsel. tongue3
Daaltechniek ruim voldoende... ben nog maar weinig afdalingen tegengekomen waar ik moest lopen en veel anderen wel fietsen.. (andersom wel  laughing7).

Fiets is altijd makkelijk.. voor ff snel de hond uitlaten, tot vers brood halen.. of een bakkie Whisky in een pub doen.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Krizz is in te House...
Ga naar: