Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 02:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: CD / DVD box
Pagina's: [1] 2   Omlaag
Print
Auteur Topic: CD / DVD box  (gelezen 2431 keer)
Mieke
Schotland fan

« Gepost op: 19 Aug 2010, 21:43 »

http://www.scoteire.de/forum/viewtopic.php?f=11&t=6132
Joke
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Aug 2010, 09:14 »

Ben benieuwd.............................. Aye Verward Huh

Joke  wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 29 Aug 2010, 11:08 »

Inmiddels heb ik al de 1e site ontdekt waar je de box al kunt bestellen als die op 1 oktober a.s. verschijnt - nog geen afbeelding of welke nummers er op zullen staan. Ik verwacht dat de prijs naar mate we dichter bij 1 oktober komen ook nog wel zal dalen.
http://www.amazon.de/50-Great-Songs-Runrig/dp/B0040N2OGG/ref=pd_rhf_p_t_1

PETER  wave

PS. Navraag bij een gerenommeerde internet-winkel op het gebied van CD's en DVD's in Schotland leverde als antwoord op dat men nog niks over het album had gehoord en men zelfs dacht dat het misschien alleen in Duitsland en Denemarken zou uitkomen. Zou heel raar zijn als dit zo zou zijn en voor mij persoonlijk onvoorstelbaar.
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 25 Sep 2010, 07:34 »

Een week voor het verschijnen van de CD\DVD-box "50 great songs" heeft "onze eigen" bol.com ook de box op hun site staan voor Euro 21,99 (exclusief Euro 1,95 verzendkosten): http://www.bol.com/nl/p/muziek/50-great-songs/1000004010677548/index.html

PETER  wave
Joke
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 25 Sep 2010, 11:04 »

Ja, ik zag het  hello2

Heb het ook maar alvast besteld. Aye Aye

In Portree bij Skye Music wist men ook dat er een cd-box aan zat te komen....

Joke wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
albamar
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 28 Sep 2010, 21:58 »

Ik heb ook besteld!! Aye Aye

icon_thumleft wave

Marga
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 29 Sep 2010, 22:29 »

Ik vervolg al dagen de discussie aldaar over bewuste box - de box leeft schijnbaar daar meer als elders, waar men zich niet zo druk maakt over wat wat er wel of niet opstaat.

PETER  wave
Joke
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 30 Sep 2010, 08:54 »

Nou ja, wat erop staat, is eigenlijk al bekend......

In ieder geval niets nieuws, denk ik zo.

Het zal wel  een soort van "Best of"  worden.  (moet eerlijk zeggen dat ik de discussie totaal niet volg), laughing7

Hij wordt op 4 oktober verwacht,............(ben benieuwd  Aye )

(bij Bol.com nu in prijs verlaagd naar euro 18,99 ex verz. kstn) hello2

Joke wave

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 02 Okt 2010, 20:30 »

Hij wordt op 4 oktober verwacht,............(ben benieuwd  Aye )

Joke wave

Kreeg vandaag ik een email van Amazon Duitsland dat zij de release datum verder naar achteren hebben geschoven naar 16 - 18 oktober. Bol.com hanteert nog steeds 4 oktober, maar ik verwacht dat zij ook hun datum zullen veranderen naar een latere datum. In ieder geval is Bol.com iets goedkoper met de box als Amazon Duitsland en zelfs met de bijkomende verzendkosten.
Wat er op staat is in ieder geval bekend en zo als zo vaak nog geen enkele bericht over de hele box en de samenstelling er van op de officiële Runrig-site - blijft een raar fenomeen dat men nog steeds achter hun eigen nieuws blijft aanhollen.

PETER  bagpiper
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 02 Okt 2010, 23:34 »

In Denemarken hebben ze er al een mooie t.v. commercial aan gewijd.
Nu Nederland nog Hypocriet

http://www.youtube.com/watch?v=leIa3gKlzqI

wave Mieke
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 03 Okt 2010, 06:57 »

wave Mieke

Ja, voor mij mogen ze ook zo´n commercial maken voor Nederland en elders in de wereld waar Runrig `hot` is. Als je gaat zoeken op YouTube kom je meer Deense en enkele Duitse commercials tegen waar diverse Runrig albums gepromoot worden.

PETER
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 03 Okt 2010, 11:44 »

@ Peter, bedankt voor het plaatsen van de video op Scoteire.de
Ik was het vergeten vannacht... drunken_smilie

wave Mieke
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 03 Okt 2010, 12:55 »

@ Peter, bedankt voor het plaatsen van de video op Scoteire.de
Ik was het vergeten vannacht... drunken_smilie

wave Mieke

Geen dank...... we doen het allebei ter promotie van Runrig en zo veel mogelijk en waar het kan...... tenminste ik wel. En "de een geeft de voorzet en de ander kopt hem erin" zoals men het omschrijft in voetbal.  Wink

PETER  icon_salut
Paul
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 04 Okt 2010, 10:48 »

Als ik het goed begrijp weet niet iedereen wat er precies op deze CD/DVD box staat.  dontknow dontknow

Kijk dan maar even op deze site:

http://www.play.com/Music/CD/4-/16436625/50-Great-Songs/Product.html   help help

Paul
Yo
Cryptorator

« Antwoord #14 Gepost op: 04 Okt 2010, 16:23 »

wave Mieke
Dat je dat gevonden hebt Mieke! Wat leuk.!!!!  icon_salut
 Zag je het  toen je op vakantie was??? icon_sunny

Dat lijkt me wel heel grappig. Zie het helemaal  voor me....heerlijk lui op vakantie wat zappen en dan Runrig.....dan meteen  die laptop pakken,snel  googlen en dan op  de site zetten.

Of heb je  het tijdens het Runrig surfen gevonden??Dan zit er heel wat meer tijd in...

Toppie!
 hello2

Ik koop de box wel in Schotland, geweldig souvenir! bagpiper

Mieke
Schotland fan

« Antwoord #15 Gepost op: 04 Okt 2010, 16:42 »

Zag je het  toen je op vakantie was??? icon_sunny

Dat lijkt me wel heel grappig. Zie het helemaal  voor me....heerlijk lui op vakantie wat zappen en dan Runrig.....dan meteen  die laptop pakken,snel  googlen en dan op  de site zetten.

Ik koop de box wel in Schotland, geweldig souvenir! bagpiper

nee hoor, gewoon via een forum.
Laptop was wel mee op vakantie, maar ik had er geen 7 euro per dag voor over om internet te hebben.

Leuk als souvenir, moet je nog ff wachten, maar dan is het des te leuker!
(Ik krijg hem als "verrassing" voor mijn verjaardag laughing8)

wave
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #16 Gepost op: 04 Okt 2010, 20:37 »

De 50 Great Songs-box heeft vertraging opgelopen en eveneens het het nieuwe album van de Hot Chilli Pipers, dat nu ook ongeveer gelijk met de Runrig-box uit gaat komen rond 17 oktober. Dus dat wordt muzikaal dubbel feest....... tenminste voor mij.  bagpiper

PETER  hello2
Joke
Schotland fan

« Antwoord #17 Gepost op: 05 Okt 2010, 09:44 »

Eindelijk. nu ook een melding op de officiele Runrig-site   laughing7

http://www.runrig.co.uk/home.html

Joke wave

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #18 Gepost op: 05 Okt 2010, 11:34 »

Eindelijk. nu ook een melding op de officiele Runrig-site   laughing7

http://www.runrig.co.uk/home.html

Joke wave

Ja, ik zag het ook - jammer, dat het allemaal zo traag moet verlopen altijd wat betreft nieuwsfeiten op de officiële site en dat het nieuws dan al lang en breed "oud nieuws" is omdat het elders al veel eerder te lezen viel.  crybaby2

PETER  wave

Update: op 8 oktober staat er nu een ook complete lijst met welke nummers er op de de CD's en DVD zullen staan op de officiële site en de release-datum van 25 oktober, wat nog een week later is als de online CD-winkels als datum geven en ook nog eens bijna een complete maand later als dat de box in Denemarken is gereleased. Raar, maar waar......  Wink
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #19 Gepost op: 09 Okt 2010, 20:54 »

Na een lange dag van hard werken lag er vanavond bij thuiskomst een pakje in de brievenbus uit Denemarken: "50 great songs"  Cheesy hello2 Daar komen de rest van weekend - wat er dan van over is gebleven - wel mee door.  drunken_smilie

PETER  wave
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #20 Gepost op: 23 Okt 2010, 08:30 »

Joke wave

Ik zag dat Bol.com de box nu met de bestelstatus van "niet leverbaar" heeft staan - nadat al kort daar voor de box weergegeven werd als alleen "tweedehands" verkrijgbaar te zijn via Bol.com - heeft iemand, die de box bij Bol heeft besteld al een mailtje gehad over de bestelstatus ?
Het blijft een raar fenomeen met al die diverse release datums in de diverse landen en zelfs dat de status van een release datum weer wordt veranderd in de status van "niet leverbaar".

PETER  Huh
Joke
Schotland fan

« Antwoord #21 Gepost op: 23 Okt 2010, 08:42 »

Ja, hoor, afgelopen dinsdag kwam het mailtje.

Ik zag eigenlijk de bui al hangen  icon_pale, omdat er iedere keer weer iets anders stond.

Maar er zijn (gelukkig) genoeg andere wegen om de box te bestellen  hello2

Joke wave

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #22 Gepost op: 23 Okt 2010, 09:53 »

Ja, hoor, afgelopen dinsdag kwam het mailtje.
Ik zag eigenlijk de bui al hangen  icon_pale, omdat er iedere keer weer iets anders stond.
Maar er zijn (gelukkig) genoeg andere wegen om de box te bestellen  hello2

Joke wave

Ja, gelukkig zijn er inderdaad genoeg andere wegen om de box te bestellen......

PETER  wave
Hennie.
Schotland fan

« Antwoord #23 Gepost op: 23 Okt 2010, 15:50 »

Ja ik kreeg een mail dat hij niet te leveren was  crybaby2

Hennie wave
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #24 Gepost op: 24 Okt 2010, 12:22 »

........ en eveneens het het nieuwe album van de Hot Chilli Pipers, dat nu ook ongeveer gelijk met de Runrig-box uit gaat komen rond 17 oktober. Dus dat wordt muzikaal dubbel feest....... tenminste voor mij.  bagpiper

PETER  hello2

En een feest is het wederom wat betreft het nieuwe album van de Red Hot Chili Pipers. Ze gaan weer goed los en het zijn weer diverse oude rock- en pop-klassiekers die ze in een speciaal RHCP-jasje hebben gestoken. Met als hoogtepunt - tenminste voor mij - "Black night on a crazy train" wat grotendeels "Black night" van Deep Purple herbergt en "Crazy train" van Ozzy Osbourne. Verder komen er nummers van o.a. Queen, Robbie Williams en ook wederom AC\DC aanbod. "Amazing Grace" is in nieuw jasje gegoten en bij dit nummer wordt er ook gezongen.
Minpunt van sommige nummers (ik persoonlijk) is dat hier daar de ingehuurde blazerssectie te veel de boventoon voert in plaats van de pipes.

PETER  bagpiper
Pagina's: [1] 2   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: CD / DVD box
Ga naar: