Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
06 Feb 2012, 22:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: 20e aug dierenverhuizing schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: 20e aug dierenverhuizing schotland  (gelezen 610 keer)
marijke
Schotland fan

« Gepost op: 19 Aug 2010, 10:01 »

hallo

Morgen 20e  aug tot de 26e  ga ik met 17 jarige zoon, de huisdieren van een vriendin overbrengen. 2 honden en 3 katten. van Ijmuiden met boot naar Newcastle. en dan naar Aberdeen. Voor de dieren is alles in orde, althans alle papieren en andere noodzakelijkheden.
Ik blijf 2 dagen bij die vriendin en dan.. ligt t open.
wat wandelen en 2 dagen Edinburgh. Leuk dat daar het festival is. Maar tegelijkertijd druk en duur?
liefst overnacht ik ergens buiten, zodat ik de auto kan laten staan buiten de stad.

Hebben jullie tips waar ik leuk en betaalbaar kan overnachten? ik bekeek dit forum al, maar kwam er niet uit.
(door omstandigheden, ziekenhuisopname van ouders, heb ik me slecht kunnen voorbereiden.)

Mijn zoon wandelde met school aan de west kust en is daar heel enthousiast over. Daarom wil ik nu bij de oostkant blijven.

alvast dank. ik begrijp dat op dit forum de meeste fanatieke schotlandgangers zijn.

skye
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 19 Aug 2010, 10:06 »

ik vind zelf de oostkant stukken minder mooi dan de westkant. Maar gezien de tijd die je hebt wordt het misschien lastiger om daar heen te gaan.

succes met de verhuizing van de dieren. Ben wel benieuwd wat je ervaringen daarmee zullen zijn. Laat het even weten als je terug bent aub.

McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #2 Gepost op: 19 Aug 2010, 14:06 »

Hallo, welkom op het forum!

Op deze site vind je misschien wel iets http://www.reizennaarschotland.nl/html/benb.htm
Net voor Edinburgh zijn wat rustigere plaatsen zoals Musselburgh, Dalkeith, Haddington, North Berwick en Dunbar.
Zelf hebben we daar niet overnacht, maar er zal vast iets naar jullie gading te vinden zijn!
Suc6...
Dirk
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 19 Aug 2010, 15:15 »

Je kan kijken of er een plaats is ergens in East Lothian of misschien in Fife waar de trein langs gaat en dan met de trein naar Edinburgh toe.
Als je met de auto die kant op gaat dan kan je die parkeren op een van de Park & Ride parkeer plaatsen en vandaar met de bus de stad in.
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #4 Gepost op: 19 Aug 2010, 15:16 »

Welkom.

Inderdaad is het druk en duur tijdens het festival. Probeer daarom buiten Edinburgh een B&B oid te vinden, rijd dan met de auto naar de buitenwijken van de stad (gratis parkeren in de meeste woonwijken) en stap dan op een bus naar het centrum. Dagkaartje kost ongeveer 2,50 Pond pp. Zorg wel voor gepast geld, want de buschauffeur wisselt niet.

Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #5 Gepost op: 20 Aug 2010, 19:40 »

Oh ik ben heel erg benieuwd hoe het je is vergaan op de boot met de honden.
Dus als je zou wilen laten weten hoe het is gegaan heel erg graag.
Have fun daar, je zult er nu al wel zijn icon_sunny icon_thumleft

Groetjes Ingrid
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: 20e aug dierenverhuizing schotland
Ga naar: