|
Frans
Gast
|
 |
« Gepost op: 15 Aug 2010, 16:42 » |
|
Hallo mensen  Even voorstellen: Mijn naam is Frans, nog paar weekjes geduld en ik ben 27 en woon sinds kort in Roosendaal. Waarom Schotland? Lijkt me erg erg tof en ruig land Schotland heeft mij al erg lang getrokken om heen te gaan, dus probeer nu wat te plannen, ooit met de motor, nu met de auto. De aandacht voor schotland bestaat al lang, en is gegroeit door uiteraard in mijn jongens jaren de geweldige film Braveheart  ! Natuur, schoonheid van bergen, landschappen, knol crossen, kastelen en de whisky  . Lijkt me helemaal geweldig. Tijdens wat informatie winning ben ik op dit forum terrecht gekomen en heb besloten mijzelf aan te melden in de hoop dat jullie mij wat willen en kunnen vertellen over dit prachtige land. M.V.G. Frans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mull
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Aug 2010, 16:55 » |
|
 Welkom op het forum, voorlopig heb ik een vraagje voor jou...... Wat is in godsnaam knol crossen [ik denk paardrijden?] 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 15 Aug 2010, 17:05 » |
|
 Welkom op het forum, voorlopig heb ik een vraagje voor jou...... Wat is in godsnaam knol crossen [ik denk paardrijden?]  Thanks Mull, Inderdaad, paardje rijden. Een dromer he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mull
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Aug 2010, 17:15 » |
|
Nou, in Schotland lijkt het me heerlijk paardrijden hoor! En er valt genoeg te lezen voor je lijkt me  je bent oud en grijs eer je uitgelezen bent 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Aug 2010, 17:19 » |
|
Nou, in Schotland lijkt het me heerlijk paardrijden hoor! En er valt genoeg te lezen voor je lijkt me  je bent oud en grijs eer je uitgelezen bent  Indeed, Ik probeer zoveel mogelijk te lezen, uiteraard de reisverslagen  . Las net ook al wat van een meeting enzo. PFFFFFFFF potje grijsdekking halen morgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mull
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Aug 2010, 17:31 » |
|
Ja joh, soms zit het mee...en soms tegen.....  maar je komt er wel denk ik.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
Administrator
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Aug 2010, 17:32 » |
|
Hoi Frans welkom hier. Leuk dat je je hebt aangemeld, succes met het lezen van alle info hier. 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Ingrid
|
|
|
|
Frans
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Aug 2010, 18:22 » |
|
Ja joh, soms zit het mee...en soms tegen.....  maar je komt er wel denk ik..... Ik kom er zeker wel  nu nog even kijken wanneer...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 Aug 2010, 18:24 » |
|
Hoi Frans welkom hier. Leuk dat je je hebt aangemeld, succes met het lezen van alle info hier.  Hi Ingrid, Jah dank je. begin al vierkante ogen te krijgen  Ik hoop dat ik een leuke route kan vinden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Aug 2010, 18:50 » |
|
welkom op het forum Frans!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Aug 2010, 18:55 » |
|
welkom op het forum Frans!!
Thanks Skye! Er is een hoop te lezen op het forum dus ben erg blij dat ik heb aangemeld. Nu nog stippelen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jurriaan
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Aug 2010, 19:04 » |
|
Hoi Frans, Welkom op dit vrolijke forum en ja er is veel info zo veel dat je mischien wel verdwaald kan raaken  Veel plezier en laat ons vooral weeten wat de tocht gaat worden  Jurriaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Aug 2010, 19:10 » |
|
Hoi Frans, Welkom op dit vrolijke forum en ja er is veel info zo veel dat je mischien wel verdwaald kan raaken  Veel plezier en laat ons vooral weeten wat de tocht gaat worden  Jurriaan Dank je Jurriaan, Dat verdwalen is inderdaad vervelend... Ik dacht iets leuks te hebben gestippeld, maar verder lezen brengt op zoveel andere ideeen. Erg veel mooie fotos, leuke verhalen. denk dat geplande tijd nu een issue gaat worden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toeter
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 15 Aug 2010, 20:41 » |
|
Ha Frans, Welkom op het forum.  Hoelang ga je op vakantie?? En wat wil je zeker niet missen tijdens deze vakantie?? Toeter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 15 Aug 2010, 21:14 » |
|
Ha Frans, Welkom op het forum.  Hoelang ga je op vakantie?? En wat wil je zeker niet missen tijdens deze vakantie?? Toeter LOL, zie "op reis" maar even goed bedankt  cheers 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pascal & Tanja
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 16 Aug 2010, 16:55 » |
|
Hee frans, goedenmiddag en welkom op het forum, wij zitten in etten(sleur), bij jou om de hoek dus, laat ge wel oee perd thuis, z'n grote werf ebbe we nie. met andere woorden welkom......pascal en tanja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 16 Aug 2010, 18:18 » |
|
Welkom op het forum, vast veel voorpret gewenst 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 16 Aug 2010, 21:35 » |
|
Hee frans, goedenmiddag en welkom op het forum, wij zitten in etten(sleur), bij jou om de hoek dus, laat ge wel oee perd thuis, z'n grote werf ebbe we nie. met andere woorden welkom......pascal en tanja  Hi Pascal & Tanja! Etten-Leur, daar kom ik dus net vandaan. Vanuit daar een huis gekocht in Roosendaal. En wat da Perd betreft  Die is er niet meer, vroeger wel gehad, bij ons pa en ma in Rijsbergen, en die zal er bij mij ooit wel komen denk. Maar in dit huisje met tuintje zal het net meevallen een hond te houden. Maar dank jullie hartelijk. Gegroet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 16 Aug 2010, 21:36 » |
|
Welkom op het forum, vast veel voorpret gewenst  Hai Sas, Dank je wel hoor. Ik had al erg veel berichten van je gelezen zo hier op het forum. Ik hoop dat ik hier het een en ander kan vinden, en ben tot nu toe al erg fijn geholpen. Frans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
albamar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 17 Aug 2010, 21:15 » |
|
Welkom hier hoor Frans! De voorpret van een eventuele reis uitstippelen is al leuk! Er is zo veel te zien in Schotland, het ligt er maar net aan wat je graag wilt zien! Wees gewaarschuwd!!... eenmaal in Schotland geweest is de kans groot dat je er aan verslaafd raakt  Veel plezier heir! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 23 Aug 2010, 11:17 » |
|
beetje late reactie van ons, maar niet minder gemeend: Welkom op het forum!  Edward & Bernice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 25 Aug 2010, 18:01 » |
|
beetje late reactie van ons, maar niet minder gemeend: Welkom op het forum!  Edward & Bernice Thanks, erg attent. Was voor mij ook weer even geleden dat ik hier heb gelezen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|