Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Feb 2012, 02:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: verhuizen naar schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: verhuizen naar schotland  (gelezen 1075 keer)
Joan
Schotland fan

Castle Tiorum

« Gepost op: 07 Aug 2010, 10:18 »

Hallo allemaal, wat leuk dat er zoveel mensen Schotland fan zijn. Echt een leuk forum met handige tips. Ik ga, als het allemaal lukt, ook naar Schotland verhuizen. Het is inderdaad wat geregel hier en daar, maar dat moet wel goed komen. Ik ga in de eerste instantie richting Edinburgh, ik zou daar graag een studie willen doen, hopelijk wordt ik toegelaten. Schotland is zo'n prachtig land, ik kan haast niet wachten! het is leuk te weten dat er een forum is met gelijkgezinden, ik zal regelmatig het forum lezen, altijd leuk en handig!

Groetjes Joan
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Aug 2010, 12:47 »

Ha Joan,

Welkom op het forum.  Vlag

En veel succes met de voorbereidingen van de verhuizing.

Toeter

PS Welke studie wil je gaan doen?

Joan
Schotland fan

Castle Tiorum

« Antwoord #2 Gepost op: 09 Aug 2010, 08:18 »

Ik wil graag applied animal behaviour doen. Dat kan in 1, 2 of drie jaar. Het eerste jaar dat ik er ben zal ik nog niet aan de studie beginnen. Ik ga dan een baan zoeken en ondertussen een thuisstudie doen voor hondengedragstherapie. Mijn doggies gaan dus ook lekker mee! Ik heb er zin in. Het grootste probleem is iemand voor het huis vinden die een beetje betrouwbaar is. ik heb een koophuis en wil dit huis minimaal nog een jaar aanhouden.

Groetjes Joan  Scotland face
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #3 Gepost op: 09 Aug 2010, 08:39 »

Oh wat een geweldige studie ga je doen.
Ik heb na de MAS altijd jarenlang in de dierenverzorging gewerkt.
Wat ga je na je studie doen met je opleiding?

Groetjes Ingrid
Joan
Schotland fan

Castle Tiorum

« Antwoord #4 Gepost op: 09 Aug 2010, 08:44 »

Ik wil graag met honden werken, maar ik het lijkt me ook heel erg leuk om een huisvestingsconsultant te zijn voor dierentuinen bijvoorbeeld. Ik kan er aardig wat kanten mee op, ik zie wel hoe het balletje gaat rollen!

icon_thumleft het wordt vast heel erg leuk
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #5 Gepost op: 09 Aug 2010, 09:02 »

Mjn ervaring is: Als je echt wilt, lukt het je zeker.
Je moet gewoon brutaal open sollicitaties sturen, dan wordt je soms verrast met een brief terug dat je er kan komen werken. Ik hoop dat dat in Schotland net zo werkt, veel succes met je opleiding, leuk hoor. icon_thumleft icon_sunny

Groetjes Ingrid
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #6 Gepost op: 09 Aug 2010, 16:06 »

Welkom op het forum, en veel succes met de voorbereidingen!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: verhuizen naar schotland
Ga naar: