Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 22:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Lang weekend edingburgh. Ideeën?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Lang weekend edingburgh. Ideeën?  (gelezen 675 keer)
Krasser
Gast
« Gepost op: 17 Jul 2010, 10:16 »

Beste mensen...

Ik ben nu twee keer in Schotland geweest dus weet al een beetje van het land. Helaas kan ik door omstandigheden deze zomer niet op vakantie. Het plan was eigenlijk om naar Noorwegen te gaan. Ik wou graag weer met mijn broer, maar helaas konden wij niet dezelfde tijd vrij krijgen.

Nu heb ik er voor gekozen om helemaal niet op vakantie te gaan, wat vanuit financieel oogpunt eigenlijk ook niet slecht uitkomt.
Als compensatie wil ik dit najaar een lang weekendje weg naar Schotland. Dat word dus niet de Highlands in. Edingburgh is ons twee keer erg goed bevallen. Weet iemand of er dit najaar in deze stad leuke activiteiten/festivals worden gehouden? Wellicht is het dan een idee om ons lang weekendje weg daarmee te combineren.

Het gaat mij er ook een beetje om, om mijn broer te overhalen. Hij staat er wel open voor, maar als ik met iets leuks kan schermen gaat hij zeker. Alvast iedereen bedankt voor de suggesties.
Yo
Cryptorator

« Antwoord #1 Gepost op: 16 Okt 2010, 19:31 »

Wat ik erg leuk  vind in Edinburgh is The Stand Comedy club

Je moet natuurlijk wel de taal goed  beheersen en van standup comedy
 houden...
Het is  erg gezellig. Klein en vol is vol!
 Zorg wel dat je er op tijd staat als de  deuren opengaan. Je kunt ook  lid worden en online  bestellen. Kost niets extra's
 De kaarten zijn dan ook voordeliger!
Je kunt er heerlijk eten tijdens  de show
Echt een aanrader.

Google ook eens  Scotland events of gewoon festivals/ evenementen Edinburgh
 hello2
MacJos
Cryptorator

« Antwoord #2 Gepost op: 19 Okt 2010, 10:37 »

Welliswaar geen evenement maar wel geinig: http://www.royalyachtbritannia.co.uk/

MacJos
Cryptorator

« Antwoord #3 Gepost op: 19 Okt 2010, 10:48 »

Overigens kun je in Leith tegenwoordig ernstig lekker en gezellig eten.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Lang weekend edingburgh. Ideeën?
Ga naar: