Hallo allemaal,
Op 31 juli verhuis ik samen met mijn vriend naar Schotland, Paisley. Mijn vriend (is Schots) die nu 5 jaar in Nederland heeft gewoond wil weer terug naar Schotland om daar te gaan studeren, en ik heb besloten om met hem mee te verhuizen. Ik heb er extreem veel zin in!
Een probleem is... ik heb nog geen werk kunnen vinden. Ik heb in vier jaar tijd mijn SPH (sociaal pedagogische hulpverlening) diploma gehaald. Ik zou het geweldig vinden om in een medische kinderdagverblijf te gaan werken of met kinderen met een beperking, bijvoorbeeld in het autistisch spectrum. Ik weet dat werk vinden met dit diploma erg positief is in Schotland, zij zien SPH op universiteit niveau. En het feit dat ze op het moment graag social workers willen zou ook werken. Maar ik heb geen idee waar ik moet kijken en waar ik moet beginnen.... zou iemand mij wat tips kunnen geven?

Ik ben in Paisley in een aantal uizendbureaus geweest en heb daar mijn cv mogen inleveren, ze reageerde allemaal erg positief en zouden voor mij gaan kijken. Ik heb alleen nog niets gehoord (wel gaven ze aan dat het werk waarschijnlijk pas rond augustus komt), maar toch voel ik alsof ik nu ook iets moet doen en door moet zoeken. Maar waar en hoe?
hopelijk kan iemand me op weg helpen! Alvast super bedankt

Whhoooeehooe Schotland ik kom eraan!