Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Feb 2012, 01:52

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: dvd muziek
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: dvd muziek  (gelezen 1207 keer)
Haras
Schotland fan

« Gepost op: 11 Jul 2010, 11:22 »

Van onze vakantiefoto's maak ik altijd een dvd met bijpassende muziek ter begeleiding. Ik kom vaak weer bij hetzelfde uit dus vroeg ik me af of jullie tips hebben voor leuke keltische/schotse muziek om onder foto-dvd van Schotland te zetten? Dus niet te drukke, instrumentale of vocale muziek. Clannad, Capercaille, en de Celticmist cd's heb ik al meerdere malen gebruikt.
Ben benieuwd, alle tips welkom,  Piper
MacJos
Cryptorator

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Jul 2010, 11:34 »

Celtic women, Christy Moore (hier een voorbeeldje), Mark Knopfler, gebruik zelf vaak de rustige nummers van Jan Akkerman

Vierwielaandrijving betekent dat je op een plek blijft steken waar de takelwagen niet komen kan....
Joke
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Jul 2010, 11:39 »

Steve Mcdonald ,  Tannahill Weavers ,  RUNRIG !!!   dontknow

Wat wij meestal doen, is bv een stuk uit een nummer nemen en weg laten zakken en dan bij de volgende beelden een nieuw stuk muziek.

Joke wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
bregtje
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 12 Jul 2010, 08:31 »

Transatlantic sessions with Jerry Douglas & Aly Bain icon_thumleft
eefkepeefke
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 12 Jul 2010, 13:46 »

Julie Fowlis
Haras
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 12 Jul 2010, 19:26 »

Dank alvast voor jullie tips! Ik heb wat op  Youtube gekeken en  al mooie dingen gehoord!
thijssen
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Sep 2010, 09:17 »

wat is nou typische schotse muziek? weten jullie nog leuke schotse muziek om naar te luisteren? ik luister graag naar muziek in alle talen, het genre moet wel een beetje hip zijn, dus niet opera, klassieke muziek oid.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: dvd muziek
Ga naar: