Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 22:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met het vliegtuig  |  Topic: 2 meter lang: hoe kom ik aan een plek bij de nooduitgang? (Ryanair)
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: 2 meter lang: hoe kom ik aan een plek bij de nooduitgang? (Ryanair)  (gelezen 2809 keer)
schotlandfans
Gast
« Gepost op: 26 Jun 2010, 16:28 »

Ik ben twee meter lang, vlieg voor het eerst met Ryanair vanaf Weeze, en zou voor mijn lengte graag een plaats bij de nooduitgang willen reserveren.
Ik heb al gekozen voor priority-boarding, maar hoorde nu dat iedereen dat kan kiezen en dat dat geen nooduitgangplaats garandeert.
Heeft er iemand op dit forum ervaring hoe zoiets succesvol aan te pakken/te regelen bij Ryanair?
Ik kon er op de website van Ryanair niets over vinden.
Zowel voor de heen- als voor de terugvlucht?

Danny
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Jun 2010, 16:53 »

Zeggen bij het inchecken dat je verschrikkelijke vliegangst hebt en licht claustrofobisch bent wil soms wel helpen. Hypocriet
Ook zorgen dat je vooraan staat bij het boarden zodat iemand anders je niet voor is  Aye
Danny  wave bagpiper
Jurriaan
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Jun 2010, 17:03 »

als eerste bij de incheck balie zijn dan sta je dus vooraan en mag je als eerste een stoeltje uitzoeken
Loek037
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Jun 2010, 13:45 »

Hoi

Ik heb al ontelbaren malen gevlogen met ryanair. Als je priority bording hebt moet dat geen probleem zijn. Toestel heeft 8 nooduitgangen. Zou me er niet druk over maken. Niet iedereen mag bij de nooduitgang zitten. Indien mogelijk moet daar een man zitten die alleen reist.

iets regelen met Ryanair? Vergeet het maar!

Groet
Loek
LastSilence
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 05 Sep 2010, 14:26 »

Gewoon er heel vroeg zijn, dan heb je grote kans dat e in de buurt komt van de nooduitgang.
thijssen
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 28 Sep 2010, 09:41 »

Ik zit op de een of andere manier vaak bij de nooduitgang. De laatste keer vroeg de stewardess of ik wilde ruilen met degene voor me, en die zat dus bij de nooduitgang. Ik weet niet precies waarom, maar in ieder geval, ik heb het niet echt nodig. Dus als iemand naar me toe zou komen die lang is, zou ik zo ruilen. De plaatsen bij Ryan Air zijn geloof ik niet vast, dus je kunt kiezen. Stel dat het al helemaal vol zit bij de nooduitgangen, kun je gewoon een van die passagiers vriendelijk vragen of ze kunnen ruilen. De meeste hebben deze plaatsen, net als ik, echt niet per se nodig.
Dien
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 28 Sep 2010, 11:03 »

beste Thijssen,

Waarschijnlijk ben je jonger dan 45 en redelijk sportief c.q. gespierd gebouwd. Mijn man heeft in het verleden bij intercontinentale vluchten voor zijn werk buitenshuis ook vaak voor een nooduitgang mogen zitten. Hierbij kreeg hij de verklaring dat ze dergelijke personen graag bij de nooduitgang hebben zitten om in geval van nood de deur open te maken e.d. en evt. assistentie te verlenen bij het naar beneden laten van passagiers indien dit nodig zou zijn.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met het vliegtuig  |  Topic: 2 meter lang: hoe kom ik aan een plek bij de nooduitgang? (Ryanair)
Ga naar: