Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 22:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Thunder in the glens
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Thunder in the glens  (gelezen 1199 keer)
jan van Duren
Schotland fan

« Gepost op: 21 Jun 2010, 20:50 »

laatste weekend van augustus 2010 een grote Harley festival in Aviemore met veel motoren, muziek, drank, eten, etc.

op zondagavond speelt een vriend van mij daar met zijn band. Daarom ga ik er ook naar toe. Vanuit Weeze naar Edinburgh met Ryanair voor 60 euro. Da's geen geld.

En als je toevallig in Aviemore bent ga dan eens naar http://www.mackenziesinn.com/

vriendin van ons, Christine, is daar de pub owner. veel muziek, donderdagavond jamnight.

Met vriendelijke groet,

Jan van Duren
jan van Duren
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 13 Sep 2010, 20:19 »

was bij Thunder in the Glens in Aviemore. Met Ryanair vanaf Weeze naar Edinburgh. Daarna nog 3,5 uur rijden naar de plaats van bestemming. weer was vrijdag en zondag helemaal niks. zaterdag was mooi weer. veel motoren, muziek, bier.

foto's zijn te zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=8CIS6YBK

wel een ontzettend leuk weekend gehad.

Met vriendelijke groet,

Jan van Duren
jan van Duren
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 16 Jun 2011, 22:49 »

Laatste weekend augustus. Opnieuw Thunder in the glens, o.a. in Grantown on Spey en Aviemore.

Ik ga er weer naar toe.

Met vriendelijke groet,

Jan van Duren
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Thunder in the glens
Ga naar: