Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 22:21

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hoi!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Hoi!  (gelezen 2343 keer)
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Gepost op: 24 Jun 2005, 22:47 »

Even mezelf voorstellen:
Saskia, 23 jaar, schotland-gek sinds mijn jeugd (geen idee waarom, maar ik heb er mee leren leven Wink).

Mijn favoriete plekjes: Glasgow (het voelt als thuiskomen, alhoewel vele toeristen deze stad mijden als de pest..) en de eilanden (de highlands trekken me niet echt, ik ben een eiland-freak..)

Onze plannen om dit jaar 3-4 weken naar Orkney te gaan, gingen helaas (?) niet door omdat we eindelijk een huisje hebben gevonden in Enkhuizen om samen te gaan wonen, dus wordt het nu maar (?) anderhalve week naar het eiland Arran & Glasgow om de financien te drukken. Deze keer huren we ook eindelijk een auto (de vorige keren hebben we per openbaar vervoer rondgereisd, op gehuurde fietsen eilanden verkend en zijn we door vrienden uit Glasgow rondgetaxi'd), dus vriendlief mag over 2 weekjes oefenen met links scheuren op Arran.

En nu ik toch bezig ben:
spaar de gezichten van barpersoneel, teken de petitie op http://www.pop-campaign.co.uk/
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Jun 2005, 23:40 »

Hoi, ik denk dat ik je reeds enkele keren ben tegen gekomen op:
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=313

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 28 Jun 2005, 19:14 »

ja, dat zou zeker kunnen

(vriendlief is heel jaloers op de motor trouwens Wink)
Teije
Administrator
*

« Antwoord #3 Gepost op: 29 Jun 2005, 17:27 »

Hoi Saskia,

welkom op het forum, speciaal voor Schotland-gekken! Je leert er inderdaad mee leven, hoewel de portemonnaie het er niet altijd mee eens
is...
Wij zijn echt Highland en westkust fans, bergen en kleine kronkelige weggetjes spreken ons erg aan en wij behoren tot de groep die weer niets met Glasgow heeft. Verschil moet er zijn, natuurlijk, anders lopen we elkaar allemaal voor de voeten. Arran hadden we afgelopen mei willen bekijken, maar we kwamen tijd tekort, dat bewaren we voor de volgende keer.

Heel veel plezier op jullie vakantie en laat vooral weten hoe het geweest is.
Scheur voorzichtig!
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #4 Gepost op: 29 Jun 2005, 19:38 »

Arran is echt te gek (vind ik): bergen, glens, riviertjes en kust, maar dan op een eiland. Vorig jaar helaas niet echt lang gebleven, andere eilanden riepen en dit keer gaan we dus iets langer. Het heeft de term: schotland in het klein, en het erge is nog: het is helemaal waar!

Over Glasgow: daar heb je helemaal gelijk in! Toch moeten we nog een keer aan Edinburgh 'geloven' over 2 weken, we schijnen te worden overgehaald door een vriendin die vind dat we nu echt eens moeten pubben daar.. Dus wie weet Wink
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hoi!
Ga naar: