Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10 Feb 2012, 03:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: 2e Nederlandse Runrig Fandag op 6 november 2010
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: 2e Nederlandse Runrig Fandag op 6 november 2010  (gelezen 2262 keer)
Hermie
Schotland fan

« Gepost op: 24 Mei 2010, 11:22 »

Tijdens het geweldige concert in Oberhausen hebben al velen van jullie de flyer met de uitnodiging voor de 2e Fandag mogen ontvangen.
Voor diegene die we gemist hebben is hier de aankondiging.

Het Nederlandse Runrig comité organiseert op 6 november 2010 de 2e Nederlandse Runrig Fandag.

Tijd: 13.00 uur – 17.30 uur (eventueel aansluitend diner)
Programma: o.a. Runrig quiz, concert op groot scherm, verder gezellig borrelen en kennis maken met andere fans.
Kosten: € 5,00 per persoon(excl. diner), kinderen t/m 15 jaar gratis.
Aanmelding en informatie via: dutch_runrigfans@hotmail.com

Na aanmelding wordt informatie voor het overschrijven van de kosten toegezonden.
Let op! Kosten moeten vóór de fandag overgemaakt worden! Dit om te voorkomen dat mensen zich aanmelden en vervolgens niet komen opdagen. Aangezien we de locatie moeten huren zijn we afhankelijk van deze bijdrage in de kosten.

Bij voldoende belangstelling willen we na de fandag een bbq of iets dergelijks organiseren. Dit zal plaatsvinden bij het Natuurcentrum zelf. Voor het eten zal een extra bijdrage gevraagd worden. Na aanmelding op bovengenoemd mailadres ontvang je een kort enquête formulier waarin je tevens kunt aangeven of je wilt blijven eten.

Voor algemene informatie omtrent de fandag en om andere Runrigfans te ontmoeten kun je terecht op:
-   www.schotlandforum.nl    (subtopic onder het kopje Schotse Muziek en Bands)
-   www.runrig.hyves.nl

Kom je ook op 6 november?

Het Nederlandse Runrig comité :   wave

Caroline, Herma, Joke, Marga, Mieke, Paul en Peter.

Hermie
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 04 Sep 2010, 11:22 »

Zo langzamerhand is iedereen weer terug van zomervakantie en staat er weer een koude lange winter voor de deur. 
Maaaaarrr….. er is een lichtpuntje…..

Op 6 november a.s. organiseren we weer een Runrig Fandag en door alle vakantiebeslommeringen zijn jullie vast vergeten om je aan te melden, want tot op heden hebben we nog maar weinig aanmeldingen mogen ontvangen.

Wat is er leuker dan andere Riggies te ontmoeten en te praten over muziek, concerten en Schotland? We zijn van plan om er een gezellige middag van te maken en je bent van harte welkom.

Aangezien wij als comité druk bezig zijn met de voorbereidingen willen we natuurlijk graag weten hoeveel mensen er komen, dus…. heb je zin om te komen, meldt je dan aan. Aye

Aanmelding en informatie via: dutch_runrigfans@hotmail.com

Kom je ook ?

Het Nederlandse Runrig comité:   

Caroline, Herma, Joke, Marga, Mieke, Paul en Peter.
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 04 Sep 2010, 12:42 »

Ik kom en ik heb mij (hoop ik) al aangemeld!
Probeer nog vervanging te regelen zodat ik toch eerder kan komen!
Hoop dat het Noorden goed vertegenwoordigd wordt.

Hermie
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 04 Sep 2010, 18:11 »

Gezellig Wilma, dat je komt. Komt Luuk ook mee?

Kan misschien wel even duren voordat je antwoord krijgt op je aanmelding, want Caroline die de mailbox bijhoudt zit momenteel in Schotland (de bofkont Cheesy) maar zodra ze terug is zul je ongetwijfeld van haar horen.

Groetjes
Herma
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 04 Sep 2010, 19:41 »

Nee, ik kom alleen. Wat een bofkont, ik wacht het allemaal maar rustig af en hoop op meer reacties.

Yo
Cryptorator

« Antwoord #5 Gepost op: 05 Sep 2010, 22:08 »

IK  vier de verjaardag van mijn moeder dan........ dus ben ik er niet :-(
Maar ik wens jullie heel veel plezier!!!!!
Wolfcvd
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 17 Okt 2010, 12:04 »

Hierbij willen we jullie nogmaals wijzen op de Nederlandse Runrig Fandag die op 6 November aanstaande voor de 2de keer wordt gehouden in het Natuurcentrum Veluwe te Ede.

Aanmelden graag voor zondag 24 oktober op dutch_runrigfans@hotmail.com (dus via Hyves of Schotlandforum melden dat je komt is niet voldoende)!

Hieronder het programma
Programma: 2010

13.00 – 13.30 uur inloop
13.35 uur welkomstwoord
14.00 uur quiz
15.00 uur groepsfoto
15.05 uur DVD’s afspelen / borrel
16.45 uur afsluiting
17.15 uur eten (optioneel

We hopen jullie te zien op 6 november!!

Groetjes,
Het Nederlandse Runrig comité

Hermie
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 26 Okt 2010, 19:10 »

Het Nederlandse Runrig Comité had 24 oktober jl. als peildatum genomen waarop besloten zou worden of de fandag wel of niet door zou gaan.
Gelukkig hebben we voldoende aanmeldingen ontvangen en daarom is besloten de fandag door te laten gaan!!

Aanmelden voor de dag is ook nog steeds mogelijk tot uiterlijk 5 november!!

We zien jullie graag op 6 november!!

Het Nederlandse Runrig Comité
Caroline, Herma, Joke, Marga, Mieke, Paul en Peter
McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #8 Gepost op: 01 Nov 2010, 16:14 »

Vlag  Hoi hoi,

wij waren wel in Oberhausen van de partij, maar zijn er de 6e niet bij (hé dat rijmt  Wink )
In ieder geval heel veel plezier allemaal  hello2

groeten, Edward & Bernice
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 01 Nov 2010, 18:38 »

Jammer dat jullie niet van de partij zijn, Edward en Bernice.  crybaby2
Het zou leuk zijn om jullie weer te zien.

Maar we zullen er ondanks dat een leuke middag van maken.    laughing7

Moesje
Geen enkele vorm van plannen vervangt ooit stom geluk
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 07 Nov 2010, 13:03 »

Het was weer super gezellig en zelfs leerzaam door de quiz.
Iedereen die er was (en in het byzonder de organisatie) heel erg bedankt voor de enorm prettige middag.
Groet, Pieter en Anita
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 07 Nov 2010, 14:31 »

Graag gedaan Pieter en Anita! Fijn dat jullie het naar je zin hebt gehad.  wave

Voor diegene die de fandag moesten missen hierbij een kort verslagje.

Bij binnenkomst werden de gasten verwelkomd door bagpipe music  bagpiper, gespeeld door Marco die de longen uit z’n lijf heeft geblazen.

Na de welkomsttoespraak werd de (inmiddels bekende of is het beruchte?) quiz gehouden. Hiervoor werd de groep van ruim 30 mensen verdeeld in kleinere groepjes. De quiz werd in groepsverband beantwoord, waardoor je ten eerste op een ontspannen manier kon kennismaken met andere fans en ten tweede kon je de kennis over Runrig delen. De quiz bestond uit geluidsfragmenten en vragen. Voor diegene die de geluidsfragmenten (nog) een keer willen horen kunnen kijken op YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=F3aeIbr4heE
Na de quiz maakten we een groepsfoto  Tja, waar is deze smiley voor? die binnenkort op Hyves en Schotlandforum geplaatst zal gaan worden. Ook de foto’s die op de fandag zijn gemaakt zullen op Hyves worden geplaatst.

Daarna was de borrel waarbij we o.a. de DVD  Tv of filmtip uit de nieuwe CD/DVD box 50 Great Songs werd afgespeeld. Maar het was vooral de bedoeling om met elkaar te praten over Runrig en Schotland  Vlag en dat werd dan ook ruimschoots gedaan.

Na afloop kreeg iedere bezoeker een leuke sleutelhanger met het Nederlandse Runrig logo.

Hierbij willen wij een bijzonder dankwoord uitspreken voor Riekie (onze keukenkoningin), Marco (bagpipes & hand en spandiensten) en Eelke (technische ondersteuning & hand en spandiensten). Met jullie onmisbare hulp hebben we weer een gezellige fandag  kunnen organiseren. Dank jullie wel ! icon_salut

Tot ziens op een volgende fandag !

Het Nederlandse Runrig comité
Caroline, Herma, Joke, Marga, Mieke, Paul en Peter
Yo
Cryptorator

« Antwoord #12 Gepost op: 07 Nov 2010, 16:31 »

Dat klinkt allemaal leuk en gezellig!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
hopelijk volgend jaar wel!!!!
 hello2
Yo
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 07 Nov 2010, 17:21 »

Inderdaad jammer dat je niet kon komen Yo, want we hebben jou wel gemist!
Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad?
Yo
Cryptorator

« Antwoord #14 Gepost op: 07 Nov 2010, 17:58 »

Ja mam is 87 jaar geworden. Dus  dat is wel iets om te vieren!
Leuk te horen dat ik  "gemist" werd.
Ik heb jullie ook gemist hoor en veel aan jullie gedacht!
Dus als achtergrond muziek Runrig opgezet
 bagpiper
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #15 Gepost op: 07 Nov 2010, 18:16 »

Helaas moest ik dus ook verstek laten gaan omdat mijn baas me geen vrij wilde geven.  Huh Verward. Ben in ieder geval blij te horen dat de eerste geluiden positief zijn wat betreft de 2e Nederlandse Runrig Fan Dag en hopelijk dat allen die nu niet konden er wel volgende keer (weer) bij kunnen zijn.

PETER  wave
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #16 Gepost op: 08 Nov 2010, 08:16 »

Ik heb ook aan jullie gedacht hoor, en hoop er volgende keer bij te zijn!
Fijn dat het zo'n geslaagde dag was.

Joke
Schotland fan

« Antwoord #17 Gepost op: 08 Nov 2010, 10:21 »

Helaas moest ik dus ook verstek laten gaan omdat mijn baas me geen vrij wilde geven.  Huh Verward. Ben in ieder geval blij te horen dat de eerste geluiden positief zijn wat betreft de 2e Nederlandse Runrig Fan Dag en hopelijk dat allen die nu niet konden er wel volgende keer (weer) bij kunnen zijn.

PETER  wave

Ja, inderdaad heel jammer, Peter, Yo en Wilma dat jullie er niet bij waren, We hebben jullie gemist. Er waren helaas nog een aantal die niet konden, dus misschien volgend jaar .................... Huh Huh

Wij vonden het erg leuk en gezellig !!! En ook lekker gegeten achteraf, heel gezellig zo onder elkaar (ook voor herhaling vatbaar).

Wat mij betreft gaan we door !!!!

Joke ( en Marco) wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #18 Gepost op: 08 Nov 2010, 13:00 »

Wat mij betreft gaan we door !!!!

icon_thumleft
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #19 Gepost op: 08 Nov 2010, 13:32 »

Hierbij wil ik me bij jullie aansluiten.
Als het aan ons ligt ook tot volgend jaar!

Hier alvast een van de groepsfoto's, de rest van de foto's zet ik z.s.m. op de Runrig-hyve.
Zie: www.runrig.hyves.nl

wave Mieke
Joke
Schotland fan

« Antwoord #20 Gepost op: 08 Nov 2010, 15:42 »

Hey Mieke,

Thanks voor de foto !!!! Mooi hello2 hello2

Joke  wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
albamar
Schotland fan

« Antwoord #21 Gepost op: 09 Nov 2010, 09:36 »

Lekker stelletje hoor! Aye

Het was inderdaad een heel geslaagde dag!  icon_thumleft
Daar kunnen we weer mooi op terug kijken. Jammer dat er een aantal mensen niet konden komen; die hebben een leuke dag gemist.
En tuuuuurlijk gaan we door!

Marga  wave

Paul
Schotland fan

« Antwoord #22 Gepost op: 09 Nov 2010, 12:38 »

We zijn het helemaal eens met de vorige sprekers.
Het was een heel geslaagde en gezellige middag. Smiley
En als het aan ons ligt gaat we er weer alles aan doen om er volgend
jaar een vervolg aan te geven.
Met uiteraard dan weer een heel leuke quiz met niet te moeilijke vragen dontknow
En Mieke bedankt voor de foto icon_salut we staan er weer prominent op.

Paul en Riekie icon_salut
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #23 Gepost op: 10 Nov 2010, 00:40 »

Nogmaals spijtig dat ik er zelf niet bij kon zijn en het knaagt nu nog meer aan mij na de diverse foto's gezien te hebben en de enthousiaste verhalen gelezen te hebben. Maar ik ga er vanuit dat er meer Nederlandse Runrig Fan-dagen zullen volgen - tenminste ik zelf zie dit wel zitten - wat ook de toekomst zal brengen wat betreft Runrig als band en hun verdere muzikale carrière. Hun muziek blijft altijd voort bestaan en zal altijd (tenminste voor mij) een bron van inspiratie en genot zijn en blijven.

PETER
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: 2e Nederlandse Runrig Fandag op 6 november 2010
Ga naar: