Ons 4e concert !! (2 indoor en 2 outdoor).
Voor de kinderen hun 1e. (ze vonden het geweldig en willen de volgende keer weer mee !!)
Rond 11.15 zijn we weggereden en hebben onderweg heerlijk rustig koffie gedronken, zodat we ongeveer 14.30 bij de Arena waren. Konden goed parkeren op 1 van de buitenterreinen, waarvandaan het maar 5 minuten lopen was naar de Arena.
Heerlijk rustig gewinkeld in CentrO. kwamen Caroline, Hans , Mieke en Eelke nog tegen, waren we ook al weer snel kwijt, want ik loop niet zo hard en nadat we ergens keken, waren we ze kwijt . Maar dat geeft niet, ik moest me toch rustig houden om energie voor de avond te sparen.
Rond 16.30 zijn we gaan zitten en hebben daarna rustig iets gegeten en gedronken en een . Tegen 17.30 richting Arena gelopen. Marco en Kirsten zijn de inkopen nog naar de auto gaan brengen en Arthur en ik zijn (op mijn rustige manier) naar de Arena gelopen, waar we even voor 18.00 arriveerden. Arthur en Kirsten wilden gelijk in de rij gaan staan, want dan zouden we op tijd binnen zijn. Gelukkig stonden er overal banken zodat ik kon gaan zitten.Ja, Anke, die cameraman hebben we ook gezien, kwam de hele rij langs aan beide kanten !
Tegen 18.30 nog even tel.contact met Mieke gehad, die vertelde dat de groep uit de pub eraan kwam.
Na het belachelijke systeem van binnenlaten zijn we een mooi plaatsje gaan zoeken.(niet te laag, want dan zie je niets).Op de 2e ring waren grote stukken jammer genoeg afgesloten, we hadden daar in november 2007 gezeten en dat beviel erg goed. Waren inmiddels de Nederlandse groep uit het oog verloren, die uiteindelijk eerder dan wij binnen waren..... We konden in vak 105 nog een mooie plek vinden en toen begon het wachten. Eerst nog Erik Penny, wel aardig. Tijdens de pauze ontdekt waar de groep zat, best vlakbij ons ! Maar aangezien ik toch niet een heel concert kan staan was het goed dat we wat hoger zaten. Al hebben we wel regelmatig gestaan, want je kan toch niet blijven zitten met die geweldige muziek. Wij vonden het geluid niet overdreven hard, wel harder dan in november 2007. De andere concerten waren outdoor, dus dat is toch heel anders.
Na het geweldige concert (veel te snel afgelopen..)snel de

gaan halen voor onze Meet & Greet.

(was door de security ingenomen omdat , volgens hen, Runrig niet wilde dat er foto's van de band gemaakt zouden worden???)
Na een tijdje wachten mochten we achter de stage en moesten we nog even wachten op de band, die kwam al vrij snel. Heb een leuk gesprek gehad met Malcolm en Rory en kon ze vertellen waarom ik ze graag wilde spreken. ook met Calum, Brian en Iain gesproken.Malcolm zei nog dat er voorlopig geen dvd van Scone komt, wat jammer.

Allemaal hebben ze mijn vlag getekend, deze kan dan naast het gesigneerde Crewjacket komen te hangen.....(Calum informeerde nog bezorgd of ik er niet teveel voor had betaald, hahaha, het blijven Schotten

) . Veel te snel was ook dit weer voorbij en besloten we om direct terug te rijden. Was inmiddels echt helemaal kapot en doodmoe....
Na 5 minuten waren we op een bijna leeg parkeerterrein, rond 00.00 reden we weg. Op een rustige Autobahn de auto eens lekker laten gaan !!! (hadden we ook gedaan toen we in 2008 uit Hamburg kwamen, op de Autobahn kun je dat nog doen)
Even na 2 uur waren we thuis.
Wat een dag !!!!!!!!!
Zondagavond even de filmpjes bekeken

, Marco heeft nl ook stukjes van de M & G gefilmd ! Helemaal leuk !
En nu, nog steeds helemaal vol van alles en jammer genoeg nog steeds doodmoe. Maar het was het absoluut allemaal waard.
Joke (wanneer kan ik weer

)