Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
09 Feb 2012, 04:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Terug van "ver"weggeweest.... terug naar de drukte!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Terug van "ver"weggeweest.... terug naar de drukte!  (gelezen 742 keer)
wijntje
Gast
« Gepost op: 13 Mei 2010, 17:21 »

Hoi hoi,

Nou, voor de eerste keer naar Schotland geweest met zoon van 13 jaar. Het was superrrrrrrrrrrrrrrrr..

Ik/Wij ben/zijn overrompeld door de prachtige natuur van dit land..ennu wat is het groot!!!

Het rijden van Edinburgh (vliegtuig) naar Onic (hotel) was al een ervaring op zichzelf.. De GlenCoe. WOW.
Het hotel, gelegen aan loch Linnhe. Heeeeeeeel mooi, eigen kiezel strandje, onze kamer uitzicht op dit meer en de bergen op de achtergrond. En het weer... het was fantastisch, af en toe donkere wolken, ook strak blauwe lucht.. vanalles, maar heel veel geluk gehad, hoor ik achteraf van iedereen...
We kregen wat we verdient hadden, denk ik.
Wat een rust, wat een leuke en aardige mensen, wat een hoffelijkheid, wat een mooie natuur, ik wil stoppen elke 10 meter dat ik rijd, ik wil foto's maken, ik wil voelen ruiken en proeven!
Ik had nooit gedacht me zo STERK te voelen, Alleen met mijn zoon, toch in een onbekend land... maar "I think I'm falling in love with Scotland and the people!!".

Waar zijn we geweest? : Oban, haven en boottocht gemaakt, tower of McCaig, Sealife Sanctuary, de ferry naar Ardgour, gereden naar Sana Beach (de weg alleen al, was helemaal te gek).., Glen Shiel, Eilean Donan, Fort William, veel op ons prive strandje bij het hotel en kasteel /ruine DunStufnnage?.. het was allemaal mooi en te gek.

WE komen terug en ik blijf dit forum volgen... want volgend jaar met man of met andere zoon.

voor mijn zoon met ASS was dit ook een verademing. Wat een rust, wat een ruimte, wat een aardige mensen hier, en geen stress!!!
Terug in Nederland, is het ook meteen in gedrag weer te zien, dat we in zo"n klein en stresserig landje wonen.. Maarja..... verhuizen/emigreren is ook weer zo'n grote stap!.. maar wie weet..

Groetjes moeder Wijntje en zoon.

Mijn foto's zijn te zien op: http://tinypic.com/3ia3b4e9
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 13 Mei 2010, 17:49 »

Nou geweldig dat jullie het zo naar jullie zin hadden !
Zo te zien is het weer jullie ook goed gezind geweest, niet verder vertellen hè, laat de rest maar denken dat het alleen maar slecht weer is in Schotland  Wink

En wat een super uitzicht ! op dat terras blijf je toch zitten tot dat de zon onder is of niet  Aye

Leuke foto's !

Albert

Toeter
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 13 Mei 2010, 19:25 »

Mooie foto's en zo te lezen weer 2 Schotland-verslaafden erbij.  hello2 Vlag

Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #3 Gepost op: 13 Mei 2010, 22:35 »

Wat een prachtofot's,jullie hebben idd alle weer soorten gehad, mooi he? icon_sunny
Fijn dat het jullie zo goed is bevallen. icon_thumleft

Groetjes Ingrid
Yo
Cryptorator

« Antwoord #4 Gepost op: 14 Mei 2010, 12:01 »

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben!
Ik had niet anders verwacht Wink Wat een land en wat een mensen!
Welkom bij de club Scotlandlovers.
 hello2
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Terug van "ver"weggeweest.... terug naar de drukte!
Ga naar: