Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 21:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Wie heeft echt veel ruimte over in zijn grote auto en gaat naar schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Wie heeft echt veel ruimte over in zijn grote auto en gaat naar schotland  (gelezen 595 keer)
Bagh Alluin
Schotland fan

« Gepost op: 08 Mei 2010, 18:48 »

Wie heeft echt veel ruimte over in zijn auto ( camper/busje ) en gaat richting Skye, Western Isles en wil/kan iets voor mij meenemen.
Het is een tilsysteem voor mijn disabled neighbour dat ik kocht op marktplaats en het bevindt zich momenteel in Uden.
Ik kan erg moeilijk mijn B&B in deze periode verlaten en mijn buurman zit er enorm op te wachten, vandaar mijn vraag.

Hartelijke groet vanaf een zeer zonnig  sunny Baleshare en succes met alle voorbereidingen.

Jac
jacvolbeda@hebrides.net
ilonka
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 31 Mei 2010, 11:23 »

Scotland face Is het een plafond lift of een rijdende verpleegster/Sarah
Hoe groot is ie?
Ilonka
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Wie heeft echt veel ruimte over in zijn grote auto en gaat naar schotland
Ga naar: