Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 21:31

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse whisky  |  Topic: Whisky distileerderijen
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Whisky distileerderijen  (gelezen 4367 keer)
Ruud Glenlivet
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 20 Jul 2011, 21:18 »

Maar soms doen ze niet moeilijk over laten proeven. Ik heb een paar gehad dat ik voor 11 uur 's morgens al een whisky aangeboden kreeg  tongue3
Op zondag is dat 12uur, andere dagen 10uur. Geloof niet alles wat ze je bij die distilleerderijen vertellen Wink

Freerk08
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 04 Nov 2011, 20:26 »

als je  even een stukje naar het zuiden gaat zit je in Speyside, het whisy mekka, keuzes genoeg daar. Wij zijn bij Glenfiddich, Glenlivet en Tomatin geweest. De eeste twee waren wel leuk, Tomatin zou ik niet heen gaan, is zonde van je tijd.
Als je iets naar het noorden gaat heb je ook nog een aantal, maar daar zijnwij nooit geweest, kan ik dus weinig over zeggen.

Mekka ligt ergens anders
En als je het mekka voor whisky bedoelt dan heb je over Islay  wat mij betreft. Whisky
skye
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 04 Nov 2011, 20:30 »

wat ik lachen vond op Islay was de verkeesborden daar, toen we in Port Ellen van de boot af kwamen en het eerste verkeersbod zagen, stonden daar alleen maar whiskynamen op, toch wel erg grappig laughing7

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse whisky  |  Topic: Whisky distileerderijen
Ga naar: