aurian
Schotland fan
|
 |
« Gepost op: 28 Apr 2010, 20:51 » |
|
Nog een dikke week en dan gaan we weer!!!!!!  Ik heb er zo'n zin in! Heerlijk weer 2 weken naar Schotland!  Ben alweer een beetje bezig met de voorbereidingen, want moet natuurlijk alles wel mee hebben  (stel je eens voor dat ik wat vergeet!  ) Ach ja nu ff stressen maar zodra ik in Schotland ben weet ik zeker dat er geen stress meer is! Ben benieuwd wat we nu weer allemaal gaan zien en beleven! Liefs Aurian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mar9retje
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 28 Apr 2010, 21:20 » |
|
Ja STOM IS DAT HE , ALSOF JE DAAR NIKS KAN KOPEN. DAT SYNDROOM HEB IK OOK BEN NU OOK AL LIJSTJES AAN HET MAKEN VOOR DE VAKANTIE IN JULI. DUS DENK DAT IK ZELFS NOG EEN BEETJE ERGER BEN.  VEEL PLEZIER  IN IEDER GEVAL EN MAAK JE NIET DRUK. ALLES KOMT GOED!!!!!! GROETEN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toeter
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 30 Apr 2010, 00:30 » |
|
Voor je het weet is de dikke week om en kan je lekker genieten. Het lijstje maken, klinkt erg bekend.  Dat doe ik ook. Ben ik wat vergeten, helaas pindakaas, dan kopen we het gewoon in Schotland. (Dit jaar in Wales  ) Geniet lekker in Schotland en hopelijk heb je mooi weer.  Fijne vakantie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aurian
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 30 Apr 2010, 07:56 » |
|
Ik heb nu gelukkig lijstjes op de computer gezet, die kan ik elk jaar weer gebruiken. Scheelt me weer heel wat tijd, anders begin ik idd al veel eerder.  Ben ik gelukkig niet de enige!!! Als het maar een beetje droog is! dat zou wel fijn zijn. Ach en anders genieten we er nog steeds van  Tot nu toe hebben we toch elk jaar mooi weer gehad! Maar ff afkloppen.... Groetjes Aurian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SnEm
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 30 Apr 2010, 10:57 » |
|
Waar ga je heen als ik vragen mag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aurian
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 01 Mei 2010, 21:24 » |
|
We zitten op de Black Isle, al voor het derde jaar achter elkaar. Vandaar uit vind ik dat je makkelijk alle kanten op kunt rijden. En de eigenaren vind ik ook super, vriendelijk en ze vinden het altijd leuk om te horen wat we gaan doen, en ze geven graag tips etc.
Liefs Aurian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
Administrator
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 01 Mei 2010, 21:45 » |
|
Veel plezier  Heb je een link van waar jullie logeren? Is het een huisje of stacaravan ofzo?
|
|
|
|
|
|
Groetjes Ingrid
|
|
|
Jeroen Nieuwlaat
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 02 Mei 2010, 08:42 » |
|
Veel Plezier!! Ik ga zelf ook bijna!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jawe64
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 03 Mei 2010, 06:49 » |
|
Nou, heel veel plezier. Wellicht kom ik jullie nog tegen. Ik ga nl ook over 2 weekjes  Hoe herkennen we elkaar? Weet je , ik groet gewoon iedere NL-kenteken dat ik tegenkom  En als jullie daar ergens een rode Shadow 1100 met veel bagage zien rijden..........yes that will be me haha  Have fun Jack
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 04 Mei 2010, 18:40 » |
|
Veel plezier Aurian!  Enjoy it!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 04 Mei 2010, 20:22 » |
|
"Weet je , ik groet gewoon iedere NL-kenteken dat ik tegenkom " Weet je dat ik dat ook weleens doe, alleen rijd ik in een Britse auto
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jawe64
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 05 Mei 2010, 14:14 » |
|
Tja Andrea, dan wordt het moeilijk he  Nou okay, dan moet jij maar zwaaien als je mijn rode Shadow ziet ..... met NL-kenteken uiteraard hahaha  Have a nice day  Jack
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aurian
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 06 Mei 2010, 21:25 » |
|
Hoi hoi!!! Morgen is het dan eindelijk zover! Voel me helaas niet zo fit, hopelijk word ik niet ziek  Of het komt doordat ik gisteren iets te uitbundig heb feest gevierd  Het huisje waar wij in zitten is eigenlijks een soort finse bungalow, dit is de link http://www.cottagecentre.de/site/NL/Accommodatie/Details-cottage/cid:757/Euhhh hoe je ons kan herkennen, wij rijden in een antraciet kleur vw golf met nederlands kenteken. Als ik een rode auto zie rijden zal ik ff zwaaien ! Geen idee hoe ie eruit ziet (geen verstand van) Dus zwaai ik gewoon naar elke rode auto  Groetjes Aurian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 07 Mei 2010, 23:56 » |
|
Heel veel plezier 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aurian
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 08 Mei 2010, 22:46 » |
|
Nou wij zitten in ons huisje!! Super!!  Lange rit achter de rug. Heerlijk om weer door Schotland te rijden! De boottrip was iets minder, hij schommelde zo vreemd heen en weer dat ik bijna niet heb kunnen slapen.  Zo maar lekker mijn bed in duiken, kunnen we morgen onze eerste wandeltocht op Schotse bodem maken! Weer was trouwens vandaag erg goed! Veel zon.  Groetjes Aurian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
Administrator
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 09 Mei 2010, 15:18 » |
|
Welke boot had je dan? Jeetje fijn zeg dat je ook online kan in je huisje, have fun daar 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Ingrid
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 09 Mei 2010, 20:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aurian
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 09 Mei 2010, 21:09 » |
|
Wij waren met dfds van vrijdag op zaterdag. De wandeling was erg mooi. Het was een wandeling bij Cullen naar Findlater Castle, van 9,5 km lang. Mooi langs de kust! Wel met een paar (niet zo hoge) klauterpartijen, voor mij toch wel een opgave! Heb hoogtevrees  (moesten we de terugweg er weer langs) Mezelf toch maar weer overwonnen. Nog op het strand gezeten in mijn hemdje, heerlijk warm  En ff later natuurlijk een dikke plensbui!! en koud. Ja dat is dus echt Schotland. Maar een mooie wandeling! Groetjes Aurian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eddy en miranda
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 09 Mei 2010, 21:28 » |
|
Heerlijk al een dag In Schotland!!!! Geniet ook van de andere dagen.  Hopelijk blijft het weer een beetje goed. Groetjes Miranda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
macstonemountain
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 10 Mei 2010, 07:09 » |
|
Inderdaad leuk een live verslag van jullie activiteiten ! Kunnen jullie ons al vast een beetje warm maken  Veel plezier  Albert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aurian
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 10 Mei 2010, 22:54 » |
|
Vandaag zijn we richting het noorden gereden. Daar hebben we een wandeling gemaakt naar Sandwood Bay, heen en terug ongeveer 14 km. Wat een prachtig strand! Ik vond het echt super mooi!! Wat rondgewandeld en foto's gemaakt. Echt wel de moeite waard! In de omschrijving staat dat de wandeling erna toe niet zo bijzonder is, maar ik vond van wel. Gewoon een open vlakte met hier en daar meertjes, leuk om te doen. Terug wandeling een dikke hagelbui op de kop gekregen, maar voor de rest gelukkig zo nu en dan zon! De terug rit met de auto nog een bosuil zien vliegen, en een vos langs de weg zien lopen. Wij stoppen, bleef hij mooi naar ons staan kijken. Ik was bang dat een auto hem zou aanrijden, dus wij naar hem toerijden. Ging hij gelukkig het bos in, waar hij nog een tijdje naar ons bleef kijken met een prooi in zijn bek (gelukkig al dood). Prachtig gezicht, mooie beesten hoor! Dus weer een prachtige dag gehad!!
Groetjes Aurian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 11 Mei 2010, 12:52 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aurian
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 11 Mei 2010, 23:56 » |
|
Vandaag zijn we richting de Cairngorms vertrokken, daar stond weer een wandeltocht op de planning. Eerst zijn we even het visitor centre bij Loch Morlich in geweest, voor een goede kaart. Trouwens een leuk vistor centre, waar ik een heerlijke warme choco heb gedronken. Vond het vandaag vrij koud. Vandaar uit begon onze wandeling namelijk de Ryvoan and Lochan Uaine circuit. Mooie wandeling, met afwisseling. Eerst omhoog door het bos, daarna een afdaling (beetje geklauter natuurlijk weer  ),Schattig meertje genaamd An Lochan Uaine, verder langs een mooie rivier en uiteindelijk kom je dan weer uit Loch Morlich. daar zag ik een rode eekhoorn over het strand heen hippen en de boom in vluchten. Wij even kijken en ja hoor! zat hij mooi op een lage tak in de boom te kijken! We hebben prachtige foto's kunnen maken, pas toen we klaar waren ging hij ervandoor.  Mooie pluimpjes op de oren en een dikke pluimstaart. Weer een geweldige dag gehad, met onderweg trouwens een paar dikke hagelbuien!! Morgen waarschijnlijk een zonnige dag!!!  Groetjes Aurian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|