Mieke
Schotland fan
|
 |
« Gepost op: 27 Apr 2010, 22:57 » |
|
tip: hij heeft iets met Runrig te maken  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolfcvd
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 28 Apr 2010, 07:55 » |
|
Oh dear.... dat is toch niet.......  Nou, van mij mag die baard er weer af....... Groetjes, Caroline
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 28 Apr 2010, 08:22 » |
|
 eeeehhhhhhhhhhh.  Scheerapparaat kapot  Joke Nog 17 dagen................................... 
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 28 Apr 2010, 10:04 » |
|
Scheerapparaat kapot Kunnen jullie hem niet een scheerkwastje en scheerzeep geven bij de Miet & Griet?  Groetjes Herma
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 28 Apr 2010, 11:11 » |
|
Kunnen jullie hem niet een scheerkwastje en scheerzeep geven bij de Miet & Griet?  een goed idee  ... misschien hebben ze iets in het Delfts Blauw  , van die "piep" reclame met Mien Dobbelsteen...  Mieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
albamar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 28 Apr 2010, 19:20 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 29 Apr 2010, 18:58 » |
|
Wat een commentaar Dames  Hoort toch prima bij een folk ROCK Band. En dan nog uitkijken naar een Meet & Greet  Zo en nu de koffers pakken. Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 29 Apr 2010, 21:19 » |
|
Wat een commentaar Dames  Hoort toch prima bij een folk ROCK Band. En dan nog uitkijken naar een Meet & Greet  Zo is het maar net, Paul........... en het is lekker zoenen met zo'n leuk "stekelvarken" ;-) Zo en nu de koffers pakken.
Goede reis en "enjoy and have fun !" Ben zeer benieuwd naar jullie indrukken en ervaringen. PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 05 Mei 2010, 21:25 » |
|
het is lekker zoenen met zo'n leuk "stekelvarken" ;-)
zit dat er in dan???  goed bericht trouwens voor de dames onder ons: kreeg een leuk mailtje van iemand die gisteravond naar het concert in Esslingen is geweest... "zuerst mal die für viele positive Botschaft: Der Bart ist ab"  En nu maar hopen dat de aswolk volgende week de andere (hopelijk de goede) kant op gaat waaien...  Mieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 06 Mei 2010, 08:59 » |
|
oh, gelukkig !!  Het is inderdaad niet te hopen dat die aswolk ons dwars gaat zitten  Nog maar 9 dagen,..................aftellen........................ Joke 
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Yo
Cryptorator
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 06 Mei 2010, 13:41 » |
|
Misschien een onderkinnetje verbergen met dat "struikgewas" Of geen adapter voor z'n scheerapparaat?  ? Nog even en we gaan het zien!!!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 07 Mei 2010, 11:47 » |
|
Ja,..............nog maar 8 dagen !!!  ben benieuwd naar jouw verhalen, Yo !!!  See you in Oberhausen !!!  Joke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yo
Cryptorator
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 07 Mei 2010, 18:15 » |
|
Ik neem ook nog een paar cd's van Cal mee.!!!! Voor de liefhebbers. Prijs is 15 euro. Ik ben ook zo benieuwd naar jullie allemaal! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 08 Mei 2010, 07:49 » |
|
Ik neem ook nog een paar cd's van Cal mee.!!!! Voor de liefhebbers.
Goede zanger die schijnbaar ook ooit in de race was voor de vacante positie van leadzanger bij Runrig na dat Donnie de band had verlaten - heb ook een paar CD's van hem - schijnt in Duitsland het goed te doen met eigen fan-beweging. PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 08 Mei 2010, 07:58 » |
|
Het is inderdaad niet te hopen dat die aswolk ons dwars gaat zitten  "Mal den Teufel nicht aan die Wand" zou ik zeggen......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yo
Cryptorator
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 08 Mei 2010, 11:42 » |
|
Goede zanger die schijnbaar ook ooit in de race was voor de vacante positie van leadzanger bij Runrig na dat Donnie de band had verlaten - heb ook een paar CD's van hem - schijnt in Duitsland het goed te doen met eigen fan-beweging. PETER  Heb je zijn nieuwste ook al? A Single Kiss?  ? Het is echt de beste.  Die laatste neem ik mee, zaterdag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 08 Mei 2010, 12:03 » |
|
Heb je zijn nieuwste ook al? A Single Kiss?  ? Het is echt de beste.  Die laatste neem ik mee, zaterdag. Yep, got that album 2......... of dit het beste album van CAL durf ik zo op voorhand niet te zeggen - ik ken niet al zijn albums - maar het is in ieder geval geen verkeerd album. Ben je de Nederlandse Merchandise van CAL dat je die CD's gaat meenemen naar Duitsland voor de verkoop ?  PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yo
Cryptorator
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 08 Mei 2010, 13:02 » |
|
Yep!!!!!Maar uit hobby en uit vriendschap voor Cal. Niet om er wat mee te verdienen. Ik probeer ook genoeg gigs voor hem te krijgen in Nederland. Voor maart had ik er maar 5, dat was niet genoeg. Ik moet er zeker 7/8 hebben. Maar " A Single kiss" is zijn laatste en zeker niet zijn tweede. Zie www.calmusic.co.uk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 08 Mei 2010, 13:48 » |
|
Yep!!!!!Maar uit hobby en uit vriendschap voor Cal. Niet om er wat mee te verdienen. Ik probeer ook genoeg gigs voor hem te krijgen in Nederland. Voor maart had ik er maar 5, dat was niet genoeg. Ik moet er zeker 7/8 hebben. Maar " A Single kiss" is zijn laatste en zeker niet zijn tweede. Zie www.calmusic.co.ukMooie en lovenswaardig dat je je zo inzet voor CAL alhier - ik twijfel geen moment aan je goede intentie.  Heeft CAL wel eens opgetreden in Nederland ? By the way; 2 klinkt als too............  Terug naar het onderwerp van de topic waar waar deze thread is aan gewijd anders worden misschien wat mensen boos hier op het forum.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yo
Cryptorator
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 08 Mei 2010, 18:11 » |
|
Mooie en lovenswaardig dat je je zo inzet voor CAL alhier - ik twijfel geen moment aan je goede intentie.  Heeft CAL wel eens opgetreden in Nederland ? By the way; 2 klinkt als too............  Terug naar het onderwerp van de topic waar waar deze thread is aan gewijd anders worden misschien wat mensen boos hier op het forum. 1)Voor echte vrienden heb ik heel veel over. En Cal is een echte vriend van me.  2)Nee, nog niet, hij wil wel graag komen. Heeft wel opgetreden in Duitsland en Canada 3) Die 2.... sorry, ik schatte je niet in als iemand die op die manier schrijft.  4)Nah, nee toch, die worden niet zo snel boos.  Maarruh terug naar de baard dus; een baardje kan heel sexy zijn, ..... als hij maar niet te veel schuurt! Een peeling heb je dan niet meer nodig! Ik vind het maar weinig mannen echt goed staan. Ach, als de muziek maar goed is  Nog even jongens!!!!!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 08 Mei 2010, 19:31 » |
|
3) Die 2.... sorry, ik schatte je niet in als iemand die op die manier schrijft.  No apologies needed........ je gaat met je tijd mee en dus gebruik je ook wel eens de taal van de hedendaagse jongeren......  Nog even jongens!!!!!!!!
De koffers zijn gepakt en de band heeft het grootste gedeelte van afgelopen week flink geoefend, dus ze zijn er helemaal klaar voor wat betreft de aanstaande concerten in Duitsland zo begreep ik uit de woorden van Brian Hurren gelezen elders in cyberspace. Een week te gaan...... PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|