Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 21:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Websites van leden
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Websites van leden  (gelezen 1155 keer)
Mikey
Schotland fan

« Gepost op: 25 Mei 2006, 12:42 »

Oops, vergeten. Vroeger stond dat toch in iemands profiel of ben ik mis?

Anyway, het is www.scotlandtrip.be

Veel leesplezier!
Mikey

"Freedom is best, I tell thee true, of all things to be won. Then never live within the bond of slavery, my son." - William Wallace -
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Mei 2006, 13:50 »

O moderators? notworthy? is het mogelijk om een aanklikbare topic te maken om alle websites van de leden te kunnen zien?Bijvoorbeeld,ik wist die van Maes niet en ook Sas heeft(onopvallend? laughing7 laughing7)aan de hare gesleuteld.Zit in het profiel,dat weet ik wel,maar? ? dontknow? dat klik ik dus niet snel aan.Dank en als het niet gaat jammer
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 25 Mei 2006, 14:03 »

Als je op mijn undersign klikt, dan ga je automatisch naar mijn website  tongue3

Maar het is misschien wel handig, ergens een lijstje. Net zoals de campings, misschien kunnen we dat nog uitbreiden (d.m.v. een nieuw topic) met goede persoonlijke ervaringen in B&B's, hotels en restaurants per regio etc. Het "eigen" Schotland-forum database-ideetje Huh
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Mei 2006, 15:32 »

Ja vandaar de smily's ik deed klikken omdat het nieuw was,zodoende ontdekte ik......... Dat is dus het idee,dat je gewoon je website klik in je avatar kolom zet.  hello2  hello2 Alleen weet ik niet hoe de uitvoering technisch is  tongue3
Scotland-lovers
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Mei 2006, 17:09 »

Gerda: als je op de naam van de schijver (Maes, links van het bericht dus) had geklikt, kwam je bij zijn profiel-overzicht. En daar staat ook z'n web-site. Ik heb nog geen website gemaakt, dus bij dit berichtje van mij kun je het dus niet uitproberen.
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Mei 2006, 18:25 »

wat een mooi verslag.Je hebt een pakkende vertelstijl,het ontroerde me.Bedankt
Mikey
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 25 Mei 2006, 19:24 »

Bedankt Gerda, ben blij dat je er iets aan had  icon_thumleft

De eerste keer dat ik zo'n groot verslag geschreven heb, en dan nog in het Engels...

Groetjes,
Mikey

"Freedom is best, I tell thee true, of all things to be won. Then never live within the bond of slavery, my son." - William Wallace -
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 25 Mei 2006, 20:16 »

Als je op mijn undersign klikt, dan ga je automatisch naar mijn website? tongue3

Goeie tip Sas  hello2 hello2

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Teije
Administrator
*

« Antwoord #8 Gepost op: 25 Mei 2006, 20:28 »

Op http://www.reizennaarschotland.nl/html/links.htm (en vanaf het hoofdmenu daar) hebben we een overzicht staan van Schotse links, daarbij staan ook al een aantal links naar reisverhalen van forumleden en anderen.

Wanneer we aan ons project beginnen om alle links die het forum zijn gepasseerd eens op een rijtje te zetten zullen we die pagina's ook weer eens gaan aanpassen. Tot die tijd kun je inderdaad via het profiel van iemand kijken of diegene een website heeft.
Nog gemakkelijker is het om op de hoofdpagina van het forum te klikken op 'ledenlijst' (staat onderaan de pagina). Dan zie je een lijst van alle leden, 50 per pagina, met hun evt. website.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Websites van leden
Ga naar: