Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Feb 2012, 02:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: Spierpijn, help !
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Spierpijn, help !  (gelezen 1082 keer)
Andrea
Schotland fan

« Gepost op: 15 Apr 2010, 22:46 »

Afgelopen zondag de Ben Vrackie beklommen ( 840 m omhoog in 4 km), schitterend, maar hevige spierpijn in mijn kuiten sindsdien, voornamelijk door de afdaling  crybaby2

Iemand ervaring met Arnica tabletten voor en/of Arnica creme voor/ na een klim ?
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 16 Apr 2010, 07:07 »

Hoi Andrea, oef, dat doet pijn, ik herken het wel, waarschijnlijk toch te snel afgedaald en daardoor ontstaat er een (kleine) spierscheuring. Ik had het toen niet bij me, anders had ik het zeker gebruikt, want ik heb ontzettend goede ervaringen met deze zalf met kneuzingen. Baat het niet, het schaadt ook niet, blijven bewegen hoe moeilijk het is. Wel binnen je grenzen hoor, bij mij duurde het wel 3 dagen voordat het weer een beetje ging. NIet last van je bovenbenen? Succes

Andrea
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 16 Apr 2010, 09:33 »

Inderdaad Wilma, het liep zo lekker snel naar beneden  Aye Ik voel het nu nog steeds, omdat ik een "zitbaantje heb", voelde ik met net een oud mens ( ben ik waarschijnlijk ook in de ogen van mijn  collega's   tongue3 ), als ik opstond.  Heb je ook wel eens Arnica tabletten geslikt voor de klim, om het te voorkomen ?  En geen centje pijn in mijn bovenbenen, gelukkig.
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 28 Apr 2010, 08:03 »

Nee, dat heb ik nog nooit gebruikt, eigenlijk zijn wij altijd wel goed getraind en valt het wel mee, ik moet gewoon niet gelijk met een munro beginnen! of te snel afdalen.

Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #4 Gepost op: 28 Apr 2010, 11:01 »

SRL gelei helpt goed, maar als je nu in Schotland bent, weet ik niet of je dat daar ook bij een drogist kan kopen.
Sterkte met de spierpijn. Bonk

Groetjes Ingrid
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 30 Apr 2010, 21:46 »

Al is aan compressie sokken sokken gedacht ?

Albert

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: Spierpijn, help !
Ga naar: