Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
09 Feb 2012, 03:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Toevallige ontmoeting; opeens sta je oog inoog met Donnie!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Toevallige ontmoeting; opeens sta je oog inoog met Donnie!  (gelezen 757 keer)
Yo
Cryptorator

« Gepost op: 31 Mrt 2010, 22:07 »

Oh jongens jongens. Zit ik rustig , mijn broodje te eten, komt er een man aan waarvan ik denk ;tjonge dat is net Donnie. En jawel!!!!! En daar zit je dan en hij aan de tafel naast je.
Ik kon doen of het voor mij zo gewoon was, of naar hem toe gaan. Ik heb het laatste gedaan en het was zo leuk. gelukkig vond hij het helemaalniet erg, maar vond het juist leuk dat ik er was om  Gaelic te leren.
Wat een aardige man is dat!!!!!!!
Ook een foto en handtekening! En ik was zo zenuwachtig, dat hoeft helemaal niet. Maar ik verwachtte het niet. Nou mijn verjaardag kon dus nu helemaal niet meer stuk; dat is me een cadeau, lunchen met Donnie.
Oh en het gaat echt goed met Malcolm!
De rest van de dag kon ik niets meer leren..........
Ook wel eens spontaan oog in oog gestaan?Huh??.
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 31 Mrt 2010, 22:16 »

wow Yo!!!!!!

da's nog es wat anders dan halfnaakte mannen in een kast... laughing8

Ben errug benieuwd naar de foto (s?)...

wave
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 01 Apr 2010, 08:21 »

Hey wat leuk zeg oog in oog met je idool, goed dat je eropaf bent gestapt. icon_thumleft

Groetjes Ingrid
Joke
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 01 Apr 2010, 10:00 »

WOW  Yolanda, wat een mazzel !!!  Shocked

Daar hoop ik nou ook nog steeds op..................................... laughing7

Hoe gaat je cursus ?? En heb je ook zoveel sneeuw daar ??

Veel plezier nog !!

groetjes Joke wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #4 Gepost op: 01 Apr 2010, 13:00 »

Super!  icon_thumleft 'k ben jaloers!  Wink
skye
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 01 Apr 2010, 19:55 »

leuk joh!!

Ik heb zoiets ook eens gehad in Zweden , met een Zweedse schrijver/fotograaf. Ik was net een foto aan het maken van zijn huis, toen zijn vrouw en hij thuiskwamen. Ik heb hem gewoon aangesproken, gevraagd of hij Anders JOhanson was. Hij reageerde heel leuk. Ik vertelde over het boek over zijn kat Tuffe  dat ik een paar jaar daarvoor gekocht had en toen vroeg hij of we Tuffe nog hadden gezien voor een van de ramen. Nee dus. Zegt hij, kom maar even mee dan, dan haal ik Tuffe even, kun je hem zien. Dus wij een poosje bij hem in de tuin gezeten en gekletst, ook over onze katten. Ik had nog meer boeken van hem gekocht, en een daarvan laten signeren, en we kregen nog twee boekjes van hem. Erg leuk!!

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 02 Apr 2010, 07:04 »

Wat ontzettend leuk! Hier droom je toch van? Toen wij een weekje op Skye waren, zaten we vlak bij die school waar gaelic gegeven werd en geregeld daar even uitgestapt en gehoopt op.... Maar helaas. Geen bekenden gezien.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Toevallige ontmoeting; opeens sta je oog inoog met Donnie!
Ga naar: