Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 20:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Tour Duitsland geannuleerd/uitgesteld!
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Tour Duitsland geannuleerd/uitgesteld!  (gelezen 1788 keer)
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 01 Mrt 2010, 19:30 »

Dat is echt balen voor jou Mieke, ik hoop toch echt dat het gewoon doorgaat en we de kaarten niet hoeven terug te sturen!

Het is voor alle betrokkenen balen; voor de band & hun management omdat het het voor de 2e keer is dat men een en dezelfde tour moet afzeggen(en inmiddels weten we dus dat sommige concerten gelukkig alsnog ingehaald worden 2 maanden later en ook dat de kaarten daar voor hun geldigheid schijnbaar blijven behouden), maar ook de fans die zich zo op die speciale dag hadden verheugd en ook al het een en ander hadden geregeld voor die speciale dag zoals een vrije dag opgenomen en ook kosten vooraf voor hadden gemaakt en nu alles moeten afzeggen en ook met eventuele onkosten blijven zitten omdat sommige dingen zoals bijvoorbeeld een reservering voor een trein en de annulering er van niet betekent dat je dan ook niks hoeft te betalen. Maar nogmaals het gaat in eerste plaats om de gezondheid van Malcolm en laten we hopen dat het "3 maal is scheepsrecht is" en ook wat betreft die M&G van Mieke, haar man en degenen die ook nog een brief thuis hadden gekregen voor een M&G. En ook dat iedereen die zich voor Oberhausen had opgegeven ook in mei kan, want dan zul je misschien net hebben dat deze of gene niet kan en dan heeft die alsnog niks aan die herprogrammering van de diverse concerten.
Het ziet er nu een dag later zoals het er nu voorstaat niet zo donker meer uit als gisteren.

PETER
Paul
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 01 Mrt 2010, 19:40 »

Nou dat is inderdaad snel geregeld. Smiley Smiley

Schrok wel even toen ik mei zag maar 15 mei kan niet beter. Shocked Shocked laughing8 laughing8

We komen namelijk 12 mei terug uit Schotland.

Weer helemaal opgelucht nu Smiley Smiley

Paul
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 01 Mrt 2010, 21:24 »

Ik kon kosteloos mijn hotel annuleren, en kan ook 15 mei. Dus wij zijn erbij. en heb mijn verlof ingetrokken. Dus voor mij geen probleem.
Fijn dat het allemaal zo snel geregeld is. Hotel is geboekt, zelfde hotel en zelfs iets goedkoper!
Wij zijn er klaar voor.
Is het al bekend wie er nog meer al kunnen gaan?

Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #28 Gepost op: 01 Mrt 2010, 21:39 »

15 mei is voor mij ook geen probleem. Dus ik ga gewoon mee hoor!
En een zaterdag, is nog beter, scheelt weer een vrije dag.

Yo
Cryptorator

« Antwoord #29 Gepost op: 01 Mrt 2010, 22:48 »

Wat een emoties gierden en gieren er door mij heen. Hopen dat alles goed komt met Malcolm.

15 mei kan ik ook!  hello2

Mijn trip nu laat ik staan; trein plus hotel. Dit word een weekend shoppen en alvast de boel verkennen voor mei!.

Mieke dat heb je weer top gedaan meid! Aye

Ik zal vast lekker slapen vanavond! Whisky
Yo
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #30 Gepost op: 01 Mrt 2010, 22:49 »

Wij hopen ook te gaan hello2...waren net een familie-uitje aan het organiseren, het was al een heel gepuzzel om iedereen op deze zaterdag bij elkaar te krijgen icon_scratch
Maarre...geen familie-uitje voor ons die dag! Heb nog geen reacties op de mail maar dat gaan ze maar accepteren... tongue3

Familie??? hier zitten ze!!!   icon_thumleft

een goede nacht allemaal!  wave
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #31 Gepost op: 02 Mrt 2010, 08:15 »

Ook wij hopen van de partij te zijn.

Citaat
Is het al bekend wie er nog meer al kunnen gaan?

Vanavond zal ik een update maken op het "oude" topic. Mieke wil die vast wel weer op de Hyves zetten. 
albamar
Schotland fan

« Antwoord #32 Gepost op: 02 Mrt 2010, 08:57 »

Klappen Klappen Klappen notworthy notworthy
Inderdaad snel geregeld! Ik word er weer helemaal blij van Aye Aye.
Wij zijn van de partij hoor. Het is precies het laatste weekend van mijn vakantie, dus het komt helemaal goed uit!
We gaan WEER aftellen  Aye Aye

Marga
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #33 Gepost op: 02 Mrt 2010, 10:49 »

Mieke wil die vast wel weer op de Hyves zetten. 

natüüürlich  icon_thumleft

wave
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #34 Gepost op: 02 Mrt 2010, 12:42 »

misschien ten overvloede, toch maar even een melding:

als het goed is krijgt iedereen één dezer dagen bericht van Eventim (d.w.z. als je je tickets daar besteld hebt) dat je je tickets òf kunt bewaren voor de gig op 15 mei a.s. òf je je geld terug kunt krijgen d.m.v. het aangetekend opsturen van je tickets en het meesturen van het formulier in de bijlage!
Maar dat laatste gaan we natuurlijk NIET doen Wink
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #35 Gepost op: 02 Mrt 2010, 13:07 »

Klopt, het mailtje inmiddels ontvangen.
Oberhausen wordt 15 mei en de huidige kaarten behouden hun geldigheid.
Als je niet kunt, kun je de kaarten, aangetekend, terug sturen aan Eventim, en wordt het geld teruggestort.

Yo
Cryptorator

« Antwoord #36 Gepost op: 03 Mrt 2010, 19:42 »

Wij hopen ook te gaan hello2...waren net een familie-uitje aan het organiseren, het was al een heel gepuzzel om iedereen op deze zaterdag bij elkaar te krijgen icon_scratch

Hee Mieke, het is toch makkelijk..... je neemt ze allemaal mee naar  Runrig.
Hebben we meteen een grotere groep!
Hoef je ook niet te piekeren wat je moet doen op die dag laughing7

Mieke
Schotland fan

« Antwoord #37 Gepost op: 03 Mrt 2010, 21:15 »

ha Yo!!!!

dan ken jij mijn schoonfamilie niet...dat zijn
a: geen Schotlandfans (alhoewel onze naam  Een echte Schot anders zou doen vermoeden) maar zonaanbiddende ALLINCLUSIVERS
b: geen Runrigfans maar...vul zelf maar wat in alhoewel Marc Knopfler toch wel aardig hoog scoort

Ik zal ze vragen het weekend  Hypocriet zou wel leuk zijn 20 man erbij...

wave
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #38 Gepost op: 03 Mrt 2010, 22:01 »

a: geen Schotlandfans (alhoewel onze naam  Een echte Schot anders zou doen vermoeden) maar zonaanbiddende ALLINCLUSIVERS
b: geen Runrigfans maar...vul zelf maar wat in alhoewel Marc Knopfler toch wel aardig hoog scoort

wave

De laatste CD van Mark Knopfler heeft wel een aardig hoog Schotland-gehalte als ik de nummers wat betreft de teksten  er van zo van beluister en dat doe ik HEEL VAAK omdat het absoluut mijn favoriete CD is van het jaar 2009............ dus een stap naar Runrig is dan in mijn ogen makkelijk gemaakt.

PETER  wave
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Tour Duitsland geannuleerd/uitgesteld!
Ga naar: