Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 20:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Tour Duitsland geannuleerd/uitgesteld!
Pagina's: [1] 2   Omlaag
Print
Auteur Topic: Tour Duitsland geannuleerd/uitgesteld!  (gelezen 1788 keer)
Hermie
Schotland fan

« Gepost op: 28 Feb 2010, 20:55 »

The band regret to announce at short notice the postponement of the forthcoming tour of Germany, due to start on March 3rd.

Malcolm , who in 2009 was fitted with a medical implant to prevent a recurrence of the problem which kept him out of action for several months, has been told on the eve of the tour that due to a malfunction, the device must be replaced immediately. The procedure will entail a short operation and recuperation period.

Malcolm’s health is good, the problem being purely a technical one, so it is with great frustration and regret that the decision has been taken not to proceed with the tour as planned.

The band is working with the promoter to reschedule as many of the German concerts as possible at the earliest opportunity and will notify everyone as soon as there is any further information.

The band apologises to all those who will be inconvenienced by this news.

All other concerts planned for 2010 will go ahead.

http://www.runrig.co.uk/news.html

Wolfcvd
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 28 Feb 2010, 21:06 »

Oh nee, niet weer!!!  sad2   crybaby2

Caroline
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #2 Gepost op: 28 Feb 2010, 21:21 »

sad2 Niet leuk voor Malcolm en ook niet voor ons. 
Hopelijk komt er een nieuwe datum op een gunstig tijdstip en niet midden in een vakantie of zoiets.

Joke
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 28 Feb 2010, 21:22 »

Mieke belde me zojuist  sad1

Weet even nog niet wat ik moet zeggen dontknow

Joke crybaby2

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 28 Feb 2010, 21:22 »

Shit !! Dit is toch niet te geloven......... maar ook dit keer gaat de gezondheid voor van de individuele bandleden en er komt hopelijk een herkansing en dan gaan we toch hopelijk weer met dat hele cluppie dat zich had aangemeld voor het concert in Oberhausen...... toch ??

PETER
Joke
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 28 Feb 2010, 21:24 »

Moet het even laten bezinken

kan nu niet helder denken

Joke  crybaby2

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 28 Feb 2010, 21:25 »

nou zeg...dat is me ook wat! Schrikken en traantjes die zitten te branden...
Gelukkig gaat het om een kleinigheidje, niet zo'n ingreep als vorig jaar toen de gehele tour gecancelled is.
Hopelijk krijgen we nog een kansje dit jaar!

In ieder geval: sterkte voor Malcolm!!!

Verward Mieke
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 28 Feb 2010, 21:26 »

Shit !! Dit is toch niet te geloven......... maar ook dit keer gaat de gezondheid voor van de individuele bandleden en er komt hopelijk een herkansing en dan gaan we toch hopelijk weer met dat hele cluppie dat zich had aangemeld voor het concert in Oberhausen...... toch ??

PETER

Helemaal mee eens Peter!

icon_pale Mieke
Paul
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 28 Feb 2010, 21:46 »

Gelukkig geen afstel maar uitstel, maar NIET leuk.

Had me er wel op verheugd, maar gezondheid gaat voor.

Nu maar hopen dat het niet in onze vakantie valt.

Paul.
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 28 Feb 2010, 21:50 »

Ja, wat ontzettend jammer, ik hoop ook dat het niet in de vakantie valt.

Hermie
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 28 Feb 2010, 21:54 »

Het is treurig nieuws dat Malcolm opnieuw onder het mes moet,  crybaby2 maar gelukkig zijn de doctoren er weer op tijd bij.
Ik wens hem veel beterschap en een spoedig herstel.
Nu maar hopen dat we snel een nieuwe datum voor het inhaalconcert  horen.

Herma
albamar
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 28 Feb 2010, 22:03 »

Potdomme nog an toe!!! In de eerste plaats natuurlijk heeeel vervelend voor Malcolm!  sad10 sad10
Maar ik hoop dat ik mag zeggen dat ik het voor ons allemaal ook helemaal niet leuk vind! crybaby2 crybaby2
Hopen dat Malcolm weer snel goed herstelt en dat binnen afzienbare tijd het concert alsnog gegeven gaat worden!
Malcolm, beterschap hoor! icon_salut

Marga
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 28 Feb 2010, 22:18 »

Potdomme nog an toe!!! In de eerste plaats natuurlijk heeeel vervelend voor Malcolm!  sad10 sad10
Maar ik hoop dat ik mag zeggen dat ik het voor ons allemaal ook helemaal niet leuk vind! crybaby2 crybaby2
Hopen dat Malcolm weer snel goed herstelt en dat binnen afzienbare tijd het concert alsnog gegeven gaat worden!
Malcolm, beterschap hoor! icon_salut

Leuk is anders en ja, je mag zeggen\schrijven dat het ook niet leuk is voor allen die zich al maanden hadden verheugd op het\de "re-scheduled" concert cq. concerten en ook vooral omdat er nu zo velen zouden gaan. Maar nogmaals Malcolm's gezondheid gaat voor en hopelijk komt er weer een nieuwe kans en dat we weer met z'n alleen kunnen gaan of misschien met nog wel meer Nederlandse Runrig-fans.
By the way - hoe gaat dat eigenlijk met die kaarten die we nu hebben ? Ik heb geen ervaring met concerten die niet doorgaan........

PETER
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 28 Feb 2010, 22:35 »

dat het ook niet leuk is voor allen die zich al maanden hadden verheugd op het\de "re-scheduled" concert cq. concerten en ook vooral omdat er nu zo velen zouden gaan.

nou zekers ja...zeker als je tot 2x toe een m&g zou hebben...kan wel jankeeeeeeeeeeeeee
mag toch ook wel een keertje aan mezelf denken???

By the way - hoe gaat dat eigenlijk met die kaarten die we nu hebben ? Ik heb geen ervaring met concerten die niet doorgaan........

PETER
ik wel dus  Verward... wil e.e.a. wel ff uitzoeken, vorig jaar hadden we ze ook van Eventim (mails vast nog wel ergens opgeslagen Wink). Maar misschien is het handiger eerst even op een eventuele reactie uit Schotland te wachten in hoeverre de tour misschien verschoven gaat worden?
Vorig jaar moesten we ze terugsturen (aangetekend en wel) was wel aardig aan de prijs...

dontknow Mieke
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #14 Gepost op: 28 Feb 2010, 22:40 »

nou zekers ja...zeker als je tot 2x toe een m&g zou hebben...kan wel jankeeeeeeeeeeeeee

Tuurlijk mag je ook in deze aan jezelf denken - dit scenario bedenk  je ook niet van tevoren en dat dezelfde tour in hetzelfde land 2 keer niet doorgaat. Maar we zullen maar hopen en denken: "3 maal is scheepsrecht" en dat geldt ook voor die speciale M&G van jullie

ik wel dus  Verward... wil e.e.a. wel ff uitzoeken, vorig jaar hadden we ze ook van Eventim (mails vast nog wel ergens opgeslagen Wink). Maar misschien is het handiger eerst even op een eventuele reactie uit Schotland te wachten in hoeverre de tour misschien verschoven gaat worden?
Vorig jaar moesten we ze terugsturen (aangetekend en wel) was wel aardig aan de prijs...

Inderdaaf ff afwachten, maar ook wel ff in de gaten houden wat er nu gaat gebeuren en of de concerten nog dit jaar ingehaald worden.

PETER
skye
Schotland fan

« Antwoord #15 Gepost op: 01 Mrt 2010, 07:13 »

Balen voor jullie die heen zouden gaan, maar natuurlijk nog meer balen voor Malcolm zelf.

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #16 Gepost op: 01 Mrt 2010, 09:00 »

dontknow Mieke

Dat is echt balen voor jou Mieke, ik hoop toch echt dat het gewoon doorgaat en we de kaarten niet hoeven terug te sturen!

Joke
Schotland fan

« Antwoord #17 Gepost op: 01 Mrt 2010, 09:12 »

Malcolm, allereerst beterschap en we denken allemaal aan je !!! Aye

Ja, en dan nu maar afwachten wat er verder gaat gebeuren. heb er slecht van geslapen, vannacht.
Had me ( en met mij zovelen) er zo op verheugd........................(zeker omdat wij met Mieke en Eelke ook een meet & greet zouden hebben)

Dit is wel een koude douche, hoor, zo vlak voor het concert, maar hopelijk is Malcolm snel weer opgeknapt, volgens het bericht is z'n gezondheid goed en heeft het alleen met de pacemaker te maken en zou het een korte operatie zijn en een korte herstelperiode. Maar Malcolm, neem je tijd !!!

En hopelijk kunnen we over een tijd weer met z'n allen naar een concert.

Joke   crybaby2

Mieke
Schotland fan

« Antwoord #18 Gepost op: 01 Mrt 2010, 15:47 »

HIER een artikel in BBC News

gr, Mieke
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #19 Gepost op: 01 Mrt 2010, 16:53 »

Toch noch een beetje hoop op een naar mei verschoven concert...dit las ik net op www.scoteire.de
Mei...dat zou helemaal super zijn!  Klappen

Report this postReply with quoteRe: D-Tour wird verschoben
by fishermans friend » 01.03.2010, 16:15

Auf der Website der Konzertagentur Peter Rieger gibt es u.a. folgende Information:

Leider konnte nicht für alle März-Konzerte ein Nachholtermin gefunden werden, daher müssen die Konzerte in Bremen und Lübeck ersatzlos abgesagt werden. Die Tickets werden an den Vorverkaufsstellen erstattet, an denen sie erworben wurden. Die Konzerte in Oberhausen, Münster, Frankfurt und Karlsruhe werden im Mai nachgeholt, für die Konzerte in Hannover, München und Saarbrücken werden neue Termine in Kürze bekannt gegeben. Tickets für diese Konzerte behalten ihre Gültigkeit.

Schade für die Fans, die nach Lübeck oder Bremen gehen wollten.

Gruß Fishi

en dit is het originele bericht, dus uit betrouwbare bron...:

RUNRIG – März-Termine müssen leider verschoben
und teilweise abgesagt werden

Die Konzerte in Oberhausen, Münster, Frankfurt und Karlsruhe werden im Mai nachgeholt; die Termine in Bremen, Lübeck werden leider komplett abgesagt, für München, Saarbrücken und Hannover werden neue Termine in Kürze bekannt gegeben

Köln, 01.03.2010 – Mit großem Bedauern muss RUNRIG leider sehr kurzfristig die Verlegung eines Großteils ihrer für März geplanten Tour-Termine bekannt geben. Die sehr erfolgreiche Deutschland-Tour sollte am 03. März im Bremen beginnen.

Gitarrist Malcom Jones bekam 2009 ein medizinisches Implantat eingesetzt, um zu vermeid dass sich seine Beschwerden, die ihn letztes Jahr für einige Monate außer Gefecht gesetzt hatten, wiederholten. Nun wurde er kurz vor Beginn der Tournee darüber informiert, dass dieses Implantat aufgrund einer Fehlfunktion unverzüglich ausgetauscht werden müsse, wofür eine kurze Operation sowie eine kurze Erholungsphase von Nöten ist. Jones’ Gesundheitszustand ist tadellos, man müsse eher von einer technischen Angelegenheit sprechen, so die Band. Daher sei die Enttäuschung und das Bedauern auch auf ihrer Seite besonders groß, dass die Tour nicht wie geplant durchgeführt werden kann.

Leider konnten nicht für alle März-Konzerte ein Nachholtermin gefunden werden, daher müssen die Konzerte in Bremen und Lübeck ersatzlos abgesagt werden. Die Tickets werden an den Vorverkaufsstellen erstattet, an denen sie erworben wurden. Die Konzerte in Oberhausen, Münster, Frankfurt und Karlsruhe werden im Mai nachgeholt, für die Konzerte in Hannover, München und Saarbrücken werden neue Termine in Kürze bekannt gegeben. Tickets für diese Konzerte behalten ihre Gültigkeit.

Die Termine im August sind von keinerlei Änderungen betroffen. RUNRIG möchte sich bei allen Fans für die Unannehmlichkeiten entschuldigen, die durch die Absage bzw. Verlegung entstehen und würde sich freuen, die Fans aus Lübeck und Bremen bei ihrem Sommer-Konzert in Hamburg zu sehen.

RUNRIG
On the Road - Spring 2010

03.03  Bremen, Pier 2 – abgesagt!      04.03.   Lübeck, MuK abgesagt!

Neue Termine:
11.05. Frankfurt, Jahrhunderthalle      14.05. Karlsruhe, Europahalle
12.05. Münster, Halle Münsterland      15.05. Oberhausen, König Pilsener Arena

Neue Termine für Hannover, München und Saarbrücken werden in Kürze bekannt gegeben!

On the Road - Summer 2010

27.08. Gelsenkirchen, Amphitheater      02.09. Köln, Tanzbrunnen
          28.08. Hamburg, Stadtpark         03.09. Stuttgart, Freilichtbühne Killesberg
31.08. Berlin, Zitadelle         04.09. Freiburg, Ganter Open-Air
01.09. Leipzig, Parkbühne      

Bundesweite Tickethotline: 01805 – 57 00 00 (0,14 €/Min., Mobilfunkpreise können abweichen)
Tickets im Internet unter www.eventim.de, Mehr Infos unter www.runrig.co.uk und www.prknet.de

Nu nog ff wachten op bericht uit Schotland!
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #20 Gepost op: 01 Mrt 2010, 17:05 »

o ja...dom van mij....     12.05. Münster, Halle Münsterland      15.05. Oberhausen, König Pilsener Arena

03.03  Bremen, Pier 2 – abgesagt!      04.03.   Lübeck, MuK abgesagt!

Neue Termine:
11.05. Frankfurt, Jahrhunderthalle      14.05. Karlsruhe, Europahalle
12.05. Münster, Halle Münsterland      15.05. Oberhausen, König Pilsener Arena
Joke
Schotland fan

« Antwoord #21 Gepost op: 01 Mrt 2010, 17:15 »

Nou, dat hebben ze snel voor elkaar !! Aye

15 mei is op een zaterdag, dus dat zou mooi uitkomen  hello2

Nu maar even afwachten wat we met de tickets moeten doen, hoop dat we hier ook snel bericht van krijgen.

Thanks Mieke

Joke  wave

Wolfcvd
Schotland fan

« Antwoord #22 Gepost op: 01 Mrt 2010, 18:40 »

Op de website van de Kopi Arena staat het volgende:

Das Konzert in der König-Pilsener-ARENA findet nun am Samstag, den 15. Mai statt! Die Tickets behalten ihre Gültigkeit! Ansonsten werden die Tickets an den Vorverkaufsstellen erstattet, an denen sie erworben wurden.

Wat volgens mij betekent dat de kaartjes geldig blijven voor het concert op 15 mei. Of je kan je geld terug krijgen bij het voorverkoopadres.

Pff, 15 mei gelukkig nog niet op vakantie. Ik ben er dus bij op de 15e!!

Groetjes,
Caroline
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #23 Gepost op: 01 Mrt 2010, 18:47 »

Nu maar even afwachten wat we met de tickets moeten doen, hoop dat we hier ook snel bericht van krijgen.

"Die Konzerte in Oberhausen, Münster, Frankfurt und Karlsruhe werden im Mai nachgeholt, für die Konzerte in Hannover, München und Saarbrücken werden neue Termine in Kürze bekannt gegeben. Tickets für diese Konzerte behalten ihre Gültigkeit."

Zal de laatste regel ff vertalen  Hypocriet: Tickets voor deze concerten behouden hun geldigheid.
Dus goed bewaren!!!

Gr, Mieke (kan nu weer lachen...)
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #24 Gepost op: 01 Mrt 2010, 19:26 »

Bedankt Mieke voor dit goede bericht en je bent niet de enige die weer lacht.   Cheesy    Cheesy

Pagina's: [1] 2   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Tour Duitsland geannuleerd/uitgesteld!
Ga naar: