Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 20:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland op de motor  |  Topic: gezocht B&B of Hostel tussen Sterling en Newcastle
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: gezocht B&B of Hostel tussen Sterling en Newcastle  (gelezen 1291 keer)
superik
Gast
« Gepost op: 21 Feb 2010, 21:33 »

Wij zoeken een B&B of hostel tussen sterling en Newcastle. Er moet een afgesloten plek zijn voor onze motors.

Wie heeft een goede tip voor ons?
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #1 Gepost op: 22 Feb 2010, 11:12 »

http://www.iknow-scotland.co.uk/

http://www.uniquescotland.com/

http://www.undiscoveredscotland.co.uk/index.html

Wellicht heb je wat aan deze links, succes icon_thumleft

Groetjes Ingrid
superik
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Feb 2010, 14:43 »

@ Ingrid bedankt. Maar ik had eigenlijk gehoopt op een adres met goede stalling voor de motor. Omdat het maar een overnachting is willen we de motor niet helemaal afpakken.

Mocht iemand nog iets weten, ik hou me aanbevolen.
Mull
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 22 Feb 2010, 17:24 »

Wij hebben destijds hier geslapen, maar das wel een beetje te dicht bij Newcastle naar je zin? dontknow dontknow we waren er ook voor een nachtje, en we hebben ook de bagage op de motor gelaten, de motor stond daar op een soort erfje, wel bij het huis en uit zicht, waren leuke mensen, en een lekker ontbijt, voor de rest was het eenvoudig maar wel schoon, leuk stadje ook trouwens, lekker gegeten in een pub daar!  icon_thumleft  icon_thumleft
hier

superik
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 22 Feb 2010, 18:41 »

@Mull Ja zoiets bedoel ik. En voor mij is het niet te ver en niet te dichtbij (newcastle)
En de pub in de buurt helemaal goed icon_thumleft
Weet je ook hoe de route is vanuit eddingburgh? Kan je leuk tussen door rijden.?

Ik ga hem in onze tomtom zetten. Bedankt notworthy
Mull
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 22 Feb 2010, 19:06 »

icon_thumleft Nou.....je boft, ik denk dat de A68 de mooiste route is naar Edinburgh...en Earlston ligt aan de..........A68 zo'n beetje  laughing7 laughing7 en je hebt daar in de buurt Melrose Abbey, Jedburgh Abbey, Dryburgh Abbey, er ligt nog een kasteel in de buurt van Lauder ook .....Thirlestane castle, wij hebben destijds in de Red Lion Hotel gegeten, en daar had je ook een pub  Aye

superik
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Feb 2010, 20:02 »

@Mull, je maakt me helemaal blij. hello2
Zoveel leuks om te bekijken.
Mull
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 22 Feb 2010, 20:07 »

@Mull, je maakt me helemaal blij. hello2
Zoveel leuks om te bekijken.
hello2 graag gedaan.....

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland op de motor  |  Topic: gezocht B&B of Hostel tussen Sterling en Newcastle
Ga naar: