Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 20:21

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland vakantiehuisjes  |  Topic: wat goedkopere huisjes of caravans?!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: wat goedkopere huisjes of caravans?!  (gelezen 1416 keer)
claud71
Schotland fan

« Gepost op: 16 Feb 2010, 14:46 »

Beste mensen,

Ik heb met plezier hier al een hoop tips voor onze schotlandreis kunnen vinden voor komende zomer.
Ik weet nu de route ongeveer: vanaf newcastle, eerst een paar dagen naar de omgeving van alnwick. Daarna rond edinburgh een paar dagen. Dan via de mountains (ook nog mogelijk met een stop) naar de highlands rondom inverness. Hier willen we wel een week staan. Dan naar de andere kant rondom fort william en glencoe en daar willen we ook een week staan. En hierna terug naar  newcastle, eventueel ook weer een stop daar.

Nu eindelijk de vraag: de prijzen vallen me toch erg tegen. We gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 7), ik zie toch op diverse sites aardige bedragen en voor zo'n 3 en een halve week loopt dit aardig op. Ik wil graag wat tips voor goedkope plekken en dan ook nog wel wat kindvriendelijk. De eisen stellen wij absoluut niet hoor, als er maar een bed en dak boven ons hoofd is.
Een leuk huisje, of caravan op een camping kan ook, of kant en klare tent?? wie heeft wat tips voor op onze route?

Alvast hartelijke dank!
Claudia
ilonka
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 16 Feb 2010, 17:20 »

Scotland face Bij Speanbridge:
Gairlochy Holiday park,stacaravans,huisjes.
www.theghp.co.uk
Fam Anderson.
Wat is duur? Ik kan niet in jullie beurs kijken.
Kleine camping,simpel/rustig, met uitzicht op de Ben Nevis tongue3
Ilonka
claud71
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 16 Feb 2010, 18:35 »

Bedankt voor de link, ziet er leuk uit. Duur vind ik meer dan 600 euro voor een week, dus liever wat minder. Ik zie wel dat met deze eis de prachtige mooie huisjes allemaal afvallen, maar dat geeft dan niet. Als het maar leuk en simpel is. wave
Mull
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 16 Feb 2010, 18:59 »

In 2008 heb ik hier gelogeerd, was ook erg leuk om te vertoeven icon_thumleft ik weet niet welke tijd jullie gaan? Hoogseizoen is altijd erg duur natuurlijk...

hier

Het is vlak bij de neptune's staircase, rustig, er is een supermarkt, en je zit vlak bij Fort William, waar je de grotere supermarkten heb, vriendelijke mensen, wat wil een mens nog meer.... hello2 hello2

Mull
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 16 Feb 2010, 19:09 »

en als je het soms iets lager wilt zoeken?  dontknow

hier

Bij Loch Creran, tussen Fort William en Oban zo'n beetje, wel langs een razend drukke weg, maar daar merk je helemaal niets van, wij hadden destijds een stacaravan die er werkelijk prachtig en netjes uitzag, aan het loch, voor de Lodges moet je de drukke straat oversteken, en die zijn duurder, en hebben niet het uitzicht wat de caravans hebbben Nee!!! Nee!!! voor de rest weinig tot geen voorzieningen, wel een heel kleine receptie, maar ik heb er nog nooit iemand gezien, maar wij deden daar toch niet zo aan mee, kan me voorstellen als je kinderen hebt...... dontknow dontknow? Ik geloof gdat je er een gameroom hebt, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker, was ook heerlijk plekje icon_thumleft

Danny
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 17 Feb 2010, 18:52 »

Ik zelf campeer altijd maar toen ik naar Fort William ging had ik een kleine camping uitgezocht bij Roybridge daar reed ik ook langs huisjes die je kon huren prijzen etc weet ik niet dus ff googlen op Roybridge zou ik zeggen.
Danny wave bagpiper 
Pixie
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 23 Feb 2010, 23:48 »

Ik heb net nog cottages gevonden voor rond de 350 GBP, vorig jaar betaalden wij voor een afgelegen huisje in Tomintoul ook 350 GBP voor een weekje.

Een beetje rondsurfen levert best wel betaalbare cottages op.

Hier heb ik wel wat gevonden:
http://www.sykescottages.co.uk/

http://www.walkhighlands.co.uk/cottages.shtml

http://www.embracescotland.co.uk/Pages/Holiday_Homes.asp

http://www.tripadvisor.co.uk/Tourism-g186485-Scotland-Vacations.html

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland vakantiehuisjes  |  Topic: wat goedkopere huisjes of caravans?!
Ga naar: