Auteur Topic: Waar is de kalenderlezer gebleven??  (gelezen 4182 keer)

Offline Ina

• Schotland fan
Waar is de kalenderlezer gebleven??
« Gepost op: 14 feb 2010, 20:40 »
er was altijd iemand die ons keurig op de hoogte bracht van alle kalenderevenementen, waar is die toch gebleven??  :icon_scratch:

wordt misschien tijd om een nieuwe kalenderlezer aan te stellen??  :icon_thumleft:

Offline Mull

• Schotland fan
Re:Waar is de kalenderlezer gebleven??
« Reactie #1 Gepost op: 14 feb 2010, 20:55 »
Ja das waar, is dat geen leuk baantje voor mij?  :hello2: Ik zit hier tenslotte toch zo'n beetje dag en 's nachts ook  :sad1: Dat lijkt me wel wat.......moderator heb ik geen ervaring mee, maar kalenderlezen kom ik wel uit denk ik  :help: :icon_pale: met een beetje hulp dan misschien :hypocriet

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 14 feb 2010, 21:05 »
Ja das waar, is dat geen leuk baantje voor mij?  :hello2: Ik zit hier tenslotte toch zo'n beetje dag en 's nachts ook  :sad1: Dat lijkt me wel wat.......moderator heb ik geen ervaring mee, maar kalenderlezen kom ik wel uit denk ik  :help: :icon_pale: met een beetje hulp dan misschien :hypocriet

Moet je even contact opnemen met Teije.

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 14 feb 2010, 21:09 »
Helaas dames, deze baan is weggesaneerd. Regelmatig krijgen we sollicitaties van inbrekers die graag willen weten wanneer mensen weg zijn,

Offline Mull

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 14 feb 2010, 21:16 »
Helaas dames, deze baan is weggesaneerd. Regelmatig krijgen we sollicitaties van inbrekers die graag willen weten wanneer mensen weg zijn,
Ik heb altijd pechhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! :sad2: :sad2: zelfs met banen die niets betalen :sad2: :sad2: :laughing7: :laughing7:

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 14 feb 2010, 23:11 »

hmm... niet aan gedacht, jammer dat er altijd kwaadwillende mensen zijn.

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 15 feb 2010, 21:01 »
Sorry voor de verwarring, zie nu het nieuwe topic met poll