Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
06 Feb 2012, 23:28

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Ervaringen Overtocht.nl
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Ervaringen Overtocht.nl  (gelezen 4460 keer)
Jan Wandelaar
Schotland fan

« Gepost op: 12 Feb 2010, 10:42 »

Hallo,

Heeft iemand ervaringen met de website Overtocht.nl?
Gaan volgende week een weekje naar Schotland. Via de site van DFDS is de overtocht haast onbetaalbaar!
Via Overtocht.nl weer zo goedkoop dat je haast gaat denken dat er een addertje onder het gras zit!!

Gr.

Jan
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #1 Gepost op: 12 Feb 2010, 10:55 »

Nooit van gehoord, maar als ik even kijk dan scheelt het niet zoveel.

Groetjes Ingrid
Ina
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 12 Feb 2010, 11:22 »

Hallo,

Heeft iemand ervaringen met de website Overtocht.nl?
Gaan volgende week een weekje naar Schotland. Via de site van DFDS is de overtocht haast onbetaalbaar!
Via Overtocht.nl weer zo goedkoop dat je haast gaat denken dat er een addertje onder het gras zit!!

Gr.

Jan

Ja hebben wij eens gedaan, prima was (toen) niks mis mee. Ik vertrouwde het toen ook niet helemaal en heb met ze gebeld, zaten in Amersfoort als ik me niet vergis.
Maar wij heben geen addertjes gezien hoor!

Yours Aye for Scotland
Bagh Alluin
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 12 Feb 2010, 15:25 »

Meerdere keren met 'overtocht' heen en weer geweest. Prima en een stuk goedkoper dan DFDS.
Je kunt ze ook even bellen: 0332475150.
Groet vanaf een zonovergoten Baleshare!! sunny

Jac
B&B Bagh Alluin
Jan Wandelaar
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 12 Feb 2010, 22:43 »

Goed forum dit!!! hello2 hello2

Scheelt 104 euro op een overtocht voor komende week!!!
Ga gelijk maar ff boeken!

Bedankt voor de reacties!

Jan
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #5 Gepost op: 13 Feb 2010, 10:43 »

Wij hebben er ook zeer goede ervaringen mee. Maar niet alle overtochten zijn goedkoper bij hun.  Nee!!! Nee!!! Dus wél eerst even shoppen.
Margolia
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #6 Gepost op: 13 Feb 2010, 12:49 »

Goed forum dit!!! hello2 hello2

Scheelt 104 euro op een overtocht voor komende week!!!
Ga gelijk maar ff boeken!

Bedankt voor de reacties!

Jan

Goh dat scheelt zeker veel, succes met boeken Jan icon_thumleft

Groetjes Ingrid
Jan Wandelaar
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 28 Feb 2010, 23:17 »

Ben vanochtend teruggekomen  van een weekje Schotland en mijn ervaring nu met de website is goed.

Druk met acclimatiseren... dontknow
jawe64
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 02 Mrt 2010, 21:35 »

Hallo Jan.
Je hebt het alweer erop zitten?
Lekker nagenieten, toch?
Betreffende Overtocht.nl, ik had er ook nog nooit van gehoord, maar ik heb gisteren mijn reis geboekt via Folkestone. Prijs was 53 euro. Heb net even gekeken; bij Overtocht.nl 50,-. Dus wel in orde, dacht ik zo.

greetings,
Jack
Jan Wandelaar
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 03 Mrt 2010, 01:12 »

Hello Jawe,

Ja jammer genoeg zit het er alweer op... Maar ja, mag niet klagen, het is mijn ook nooit eerder gebeurd, maar het was de 2e keer al dit jaar! hello2
Dat nagenieten ging helaas niet erg lukken, moest maandag weer beginnen en dan wordt je weer even op de feiten gedrukt hoe wij hier met elkaar leven...

Het prijsverschil bij jou is niet denderend groot, maar naar mijn idee scheelt het het meest als je laat boekt.
De prijs bij DFDS gaan beetje bij beetje omhoog dichter bij de vertrekdatum en dat gebeurt bij overtocht.nl niet.

Overigens niet erg te spreken over de boot waarop wij voeren, maar dat later in een ander topic als ik geen antwoord van ze krijg op een email die ik ze heb gestuurd.

Gr
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #10 Gepost op: 03 Mrt 2010, 12:02 »

Oh ik ben ineens erg benieuwd naar je ervaringen op die boot. Undecided

Groetjes Ingrid
Struner
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 03 Mrt 2010, 15:53 »

Princess of Norway zeker...

MVG,
---Peter.
4ToUov
Schotland fan

Carpe Diem

« Antwoord #12 Gepost op: 03 Mrt 2010, 20:20 »

Had nog nooit van overtocht.nl gehoord,ben een beetje aan het rondneuzen geweest en bij mij scheelt het € 11,00 p.p. Duinkerken-dover.
(We gaan eind mei,begin Juni een weekje op de motor door Zuid Engeland touren, Stonehedge iig en heel mischien richting Cornwall,maar wellicht dat ik me verkijk op de afstanden  Bonk)
Ik kom alleen niet achter de vertrektijden weer vanuit Dover... Dus ik denk dat k dan toch maar die €11,00 meer betaal en m'n eigen tijden kies Wink
jawe64
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 03 Mrt 2010, 22:07 »

Vergeet niet dat bij Overtocht.nl 17,50 tbv reserveringskosten in rekening worden gebracht!
Na mijn boeken bij Norfolkline zelf, vond ik pas de site: AFerry.com da's volgens mij ook een redelijke site waar je kunt zoeken en boeken. En volgens mij worden daar geen reserverings- of administratiekosten verrekend, maar da weet ik niet zeker.

Jack  wave
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #14 Gepost op: 03 Mrt 2010, 22:18 »

Moest vandaag een terug overtocht boeken voor volgende week. Het liefst via Harwich. Overtocht Nl  was 213 euro. Rechtstreeks bij de Stena 181 euro. Dit is voor een camper van 6 mtr. met 2 pers. Beide bedragen zijn zonder de honden. Dat  is dan nog 45 euro extra. ( 3 stuks)  Uiteindelijk gaan we nu met de Eurotunnel. 81 Pond, en de honden hoef je niet te betalen.  Even shoppen loont wel. wave wave Was vergeten te vermelden dat het om een enkele reis gaat. Heen gaan we via Calais-Dover. Met honden kom ik met de boot op 110 euro.
Margolia
jawe64
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 03 Mrt 2010, 22:29 »

Nou Margolia, dat scheelt echt veel  Shocked
Ik wilde het liefst ook via de Eurotunnel, maar daar was ik duurder uit dan de boot met Norfolkline. Helaas, want ik ben niet zo'n bootreizer  sad2 hahaha.

Jack  wave
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #16 Gepost op: 28 Mrt 2010, 21:42 »

Bedankt voor de overtocht-sites! Het wordt dan wel geen Schotland dit jaar, maar wel een vakantie met minstens 3 overtochten. Het loont zeker de moeite om wat sites met elkaar te vergelijken.
Flip
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 19 Jun 2010, 10:00 »

Net even gekeken op overtocht.nl en zie dat je bij boeking een hotelwaardechauque krijgt die geldig is tot 21-10-2006.

Als overtocht.nl zo accuraat met de website om gaat, is dat dan wel een goeie organisatie om daar te boeken?

Groet
Flip
OLAU-fan
Schotland fan

« Antwoord #18 Gepost op: 19 Jun 2010, 11:13 »

Hello Jawe,

Ja jammer genoeg zit het er alweer op... Maar ja, mag niet klagen, het is mijn ook nooit eerder gebeurd, maar het was de 2e keer al dit jaar! hello2
Dat nagenieten ging helaas niet erg lukken, moest maandag weer beginnen en dan wordt je weer even op de feiten gedrukt hoe wij hier met elkaar leven...

Het prijsverschil bij jou is niet denderend groot, maar naar mijn idee scheelt het het meest als je laat boekt.
De prijs bij DFDS gaan beetje bij beetje omhoog dichter bij de vertrekdatum en dat gebeurt bij overtocht.nl niet.

Overigens niet erg te spreken over de boot waarop wij voeren, maar dat later in een ander topic als ik geen antwoord van ze krijg op een email die ik ze heb gestuurd.

Gr
Heb je nog reactie gehad van DFDS?
Jan Wandelaar
Schotland fan

« Antwoord #19 Gepost op: 20 Jun 2010, 10:48 »

Hoi Flip,

Slechts een keer gebruik gemaakt van de website maar de service is prima bij de Overtocht.nl.
Snelle reacties op emails en soms zijn ze aanzienlijk goedkoper dan de rederijen zelf.

Prijsvergelijking kan nooit geen kwaad...

@Olau-fan, nee geen reactie gehad, zal weer eens ff mailen.
max
Schotland fan

« Antwoord #20 Gepost op: 22 Jun 2010, 16:03 »

ik heb nu 2 keer geboekt bij overtocht en niets dan lof. snelle antwoorden, prima service echt een aanrader wat mij betreft. wel even kijken inderdaad want soms verschillen de prijzen ineens met dfds
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #21 Gepost op: 20 Sep 2010, 19:04 »

Ik had in het verleden weleens vaker gekeken bij overtocht.nl, maar toen geen grote verschillen met DFDS. Afgelopen weekend bleek een overtocht begin november echter €130 goedkoper ( €280 tov €410, incl reserverings kosten). Dat is wel een heeeeel groot verschil ! Het verschil zit met name in de autokosten, bijna € 100 goedkoper. Ligt misschien inderdaad aan het "late" boeken van deze reis dontknow Dus mooi wat extra €€€ bij Appie te besteden  hello2. Het was even spannend of ik wel met een UK adres kon boeken, maar dat bleek geen probleem, kreeg vandaag de bevestigings email. Bedankt voor de tip !
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Ervaringen Overtocht.nl
Ga naar: