Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 17:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schotse dag
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Schotse dag  (gelezen 1065 keer)
Bruintje
Gast
« Gepost op: 10 Mei 2006, 18:19 »

Hallo !!

Ik wou gewoon effe zeggen dat er op 21 mei 2006 een schotse namiddag wordt georganiseerd in het kasteel van Lilare (Sint-Maria-Oudenhove)!
Iedereen is van harte welkom, er is echt vanalles te beleven ;
Highland Games, tentoonstelling, Whiskeydegustatie, optreden van de befaamde Red Hackle Pipeband, ...
De namiddag gaat door van 14u tot 16u op het terrein van de school. Je kan je voor de games inschrijven in groepjes van 4 personen ( -16 / +16 jaar, meisjes/jongens/gemengd) via www.wantsomescotch.be / wantsomescotch@hotmail.com, ook voor de degustatie (10 euro per persoon) kan je je via deze adressen inschrijven.

Adres ; Kasteeldreef 2, Brakel

Groetjes !!

(meer info te verkrijgen op ellekevdm@hotmail.com)
Teije
Administrator
*

« Antwoord #1 Gepost op: 10 Mei 2006, 20:10 »

We hebben het evenement toegevoegd aan de kalender.
Scotland-lovers
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Mei 2006, 22:30 »

Om maar eens op een typisch Nederlandse manier te reageren: 10 euro per persoon voor degustatie? Is dat niet een beetje te duur? icon_biggrin

Maar nu even serieus:
Wat is degustatie eigenlijk? Is het een afwijking aan het spijsvertereingskanaal o.i.d? dontknow
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 11 Mei 2006, 09:08 »

Nou,volgens mij uit het frans degustation? drunken_smilie(ik bedenk maar zo wat? laughing8) bedoelen ze misschien dat daar eten en drinken bij in is,en dan is dat weer goedkoop? hello2.Hoewel,voor 10 euri zullen ze geen haggis met doedelzakspeler laten komen? tongue3.
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #4 Gepost op: 11 Mei 2006, 09:23 »

Als het een "echte" whiskyproeverij is, is 10 euro voor 4-5 glazen whisky een normale prijs hoor!

Bruintje
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 11 Mei 2006, 16:15 »

Hallo,

Die degustatie is dus idd een paar glazen whisky die je kan proberen met de nodige uitleg door een professioneel iemand.
Ja kan die dag ook kaas proeven (echte schotse), de typische koekjes en haggis !
Oja vr de degustatie moet je je wel haasten, liefst je inschrijven voor maandag ..
Op de dag zelf zullen de plaatsten maar beperkt zijn ..
(je mag me ook altijd mailen in het mailtje ; je naam + het uur  14.30 / 16.30 )

Groetjes
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schotse dag
Ga naar: