Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 16:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Broerski & Broersky stellen zich voor
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Broerski & Broersky stellen zich voor  (gelezen 638 keer)
Broerski
Gast
« Gepost op: 29 Jan 2010, 21:22 »

Hoi Schotland fans,

Ook hebben we al sinds 2007 een onderwerp lopen onder "Reizen door Schotland op de motor" echt voorgesteld hebben we ons nooit.

Wij zijn "Broersky & Broerski", twee broers en beiden in de midlife crisis (althans dat denken we gezien het kindelijk fanatisme van ons als het om voorbereidingen van motortrips gaat en de informatie die we vastleggen op onze eigen website). We rijden beiden al meer dan 25 jaar motor maar eigenlijk nooit samen wezen toeren. Tot mijn broer mij vroeg om op de motor naar Schotland te gaan. Dat was in 2007. In 2008 zijn we nogmaals op de motor naar Schotland geweest. Sindsdien laat Schotland ons niet meer los en gaan we zeker nog eens terug.

Het is leuk om regelmatig op dit forum te snuffelen naar ieders ervaring en af en toe een berichtje achter te laten.

Onze Schotland ervaring staat beschreven op onze website. Surf een langs en laat eens een berichtje achter in ons gastenboek. Onze website: www.broersky-broerski.com

Groet,

Broerski van "Broersky & Broerski"

Danny
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 31 Jan 2010, 00:11 »

Hoi Broerskies als motorrijder kon ik jullie al want jullie ervaringen hebben mij ook geholpen met het voorbereiden van mijn 1e motortrip naar Schotland in 2008 en 2009  Aye
Danny  wave bagpiper
McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #2 Gepost op: 31 Jan 2010, 01:20 »

Jullie reisverslagen hadden we al eens gelezen, met veel plezier  Vlag
Heb ook enkele jaren motor gereden en zit af en toe er weer aan te denken om er een aan te schaffen (liefst een leuke Funduro). Als manlief dan ook zijn rijbewijs haalt kunnen we samen op reis  tongue3

Hebben jullie al weer volgende reisplannen?
Broerski
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 02 Feb 2010, 13:58 »

Hebben jullie al weer volgende reisplannen?

Ja, we zijn al weer vreselijk druk bezig met de weinige voorbereidingen voor onze trip in het voorjaar 2010 naar The Lake District Noord Engeland (en dat durf ik te zeggen op een Schotland forum  protest). Dit jaar te weinig dagen beschikbaar om echt een deel van Schotland te verkennen op de motor.

Houd onze website in de gaten, want onder 'Touring Menu - Lake District (2010) - De voorbereidingen' staan onze voorbereidingen al deels verwoord.

O ja, als je hulp nodig hebt om je manlief te overtuigen om zijn motorrijbewijs te halen, laat het ons even weten.

Groet,

Broerski
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Broerski & Broersky stellen zich voor
Ga naar: