McEnti
Clan McEnti
Schotland fan
Carpe Diem
|
 |
« Gepost op: 26 Jan 2010, 00:27 » |
|
hoi Allemaal
ik las ergens in een ander topic over dit gratis festival ter ere van Schotse Veteranen wat dit jaar blijk baar hun 5 jarig bestaat viert
met dit jaar als hoofdband the Scottish band
The Red Hot Chillie Pippers
waar Tilburg
wanneer 13 Juni ( als er meer komen neem ik taart mee ) ik ga bijna zeker er heen
Liefs McEnti
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 26 Jan 2010, 09:27 » |
|
Bedankt voor de tip. Wij gaan in dat weekend naar Brabant, zelfs in de buurt van Tilburg. Het is vlak voor onze vakantie, woensdags gaan we weg! Alleen waren we van plan om zaterdags te gaan. Zal erover nadenken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pascal & Tanja
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Feb 2010, 12:35 » |
|
Hoi, Dat is jammer, we zitten dan al in schotland, misschien in 2011, het is voor ons op een korte afstand, tilburg. Schotland maakt alles verder goed..............  pascal en tanja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Feb 2010, 15:42 » |
|
Wij gaan dat weekend naar mijn moeder in Valkenswaard. Dat is vrij dichtbij, dus wij zijn van de partij! (hee, dat rijmt!  ) Mogen er ook honden mee naar toe?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 Jun 2010, 15:44 » |
|
Zondag schijnt het droog te blijven, dus wij gaan naar Tilburg. Ben benieuwd naar de Red hot chilli pipers. En wij nemen ook gewoon onze hond mee, zag nergens op de site dat het niet mag. Bij Keltfest mocht het ook gewoon, mits ze aan de lijn lopen. http://www.scotfest.nlProgramma zondag 13/6/10: HOOFDPODIUM 11:45 12:15 Soundcheck 12:30 12:55 Opening 13:00 14:20 Rythm ’n Reel 14:40 15.50 Koelcell 16:10 17:25 Ogham 17.30 Prijsuitrijking 17.50 19.20 Red Hot Chilli PipersPub PODIUM (veteranen tent) 13.00 Reeshof rockt 13:30 14:45 Sassenachs 15:00 16:30 Rythm ’n Reel 16:45 17:30 Koelcell
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 Jun 2010, 16:06 » |
|
Veel plezier, wij gaan niet! Onze hond wordt zondag door mijn broer opgehaald voor onze vakantie!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danny
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 Jun 2010, 16:39 » |
|
Helaas niet voor mij  ik heb al lang geleden een tourrit op de motor  gepland in Zeeland en België dit weekeinde  Jammer van de taart die ik misloop  Danny 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
albamar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 11 Jun 2010, 16:11 » |
|
Wij gaan ook zondag naar Tilburg!!  Ben ook zeer benieuwd naar de Red Hot Chili Pipers! Heb de dvd; die is erg goed. Misschien zien we elkaar. Het wordt droog weer als het goed is dus dat zit alvast mee!  Marga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 11 Jun 2010, 17:34 » |
|
Leuk een mini-meeting. Als ik er aan denk zal ik een Schotlandforum sticker aan mijn rugzak hangen. Maakt het ontmoeten net even makkelijker. En waarschijnlijk loop ik in een zwarte kilt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McEnti
Clan McEnti
Schotland fan
Carpe Diem
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11 Jun 2010, 22:56 » |
|
hoi mensjes
ik ben te herkennen aan rode kilt ( Robertson clan ofzo) Rood haar ( zie Avatar) wit shirt met tekst Avatar
gr McEnti
roep me als je me zie zo druk zal het toch hopelijke nietty zijn aan het begin van de midddag ( met de red hot chili Pippers ander verhaal)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 13 Jun 2010, 22:46 » |
|
Scotfest was leuk. Een groot ruim park, maar met weinig kraampjes. Wel redelijke activiteiten. Roofvogelsshow, Dogfrisbee, Pipes and Drums, een tent en een podium met muziek, waaronder de Red Hot Chilli Pipers! Er leuk concert.  Toen we kwamen was het redelijk druk, maar toen de RHCP afgelopen waren, was het een stuk rustiger. Alleen de fans waren gebleven. Bij de RHCP ontmoette ik Albamar nog. McEnti heb ik helaas niet gezien. Ik heb een aantal foto's online gezet: Morgen hoop ik een paar filmpjes vande RHCP op Youtube te plaatsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 14 Jun 2010, 12:01 » |
|
Ik heb een aantal foto's online gezet: Morgen hoop ik een paar filmpjes vande RHCP op Youtube te plaatsen. Mooie foto's Hans!  goed genomen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
albamar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 15 Jun 2010, 21:03 » |
|
Goede foto's en goed filmpje Hans!  Je stond er ook precies goed voor. Ze waren goed he?!  Ik leek de volgende dag zelf ook wel een"hot chilli"! Harstikke verbrand! Ik kan me alleen niet herinneren dat de zon zo erg geschenen heeft  Marga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 15 Jun 2010, 21:31 » |
|
Bedankt. Ja ik heb erg genoten. Ja ja het zonnetje scheen wel degelijk, maar door het koele briesje merkte je het niet. 2 weken gelden had ik hetzelfde bij het leggen van graszoden. Lekker met ontbloot bovenlijf in het zonnetje aan het werk. Pas bij het afdrogen na het douchen merkte ik dat ik toch wel verbrand was.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|