Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Feb 2012, 08:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland hotels  |  Topic: Hotel in Fort William
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Hotel in Fort William  (gelezen 3329 keer)
scotscorner
Gast
« Gepost op: 01 Mrt 2009, 19:39 »

Hallo allemaal,

Ik zoek voor eind april een fatsoenlijk hotel in Fort William of omgeving. Ik heb al op internet rondgekeken maar lees toch wisselende verhalen over de kwaliteit en service van diverse hotels.

Ik wil best iets (80-140 Euro voor een nacht) betalen maar wil dan wel iets aardigs hebben.

Wie heeft echt een goede tip?

Alvast veel dank!

Kees
mary
Schotland fan

Mary Street...bestaat echt

« Antwoord #1 Gepost op: 08 Mrt 2009, 08:26 »

hoi,wij kennen Fort William wel maar waren er nooit op hotel.Wel gingen we een keertje dineren in een hotel in Main Street in Fort William(weet de naam van het hotel niet)Het zag er een mooi hotel uit,ook niet goedkoop,we wilden eens uitgebreid eten aan,maar het eten was niet geweldig,duur en de bediening wa sook bedenkelijk.........Ik weet niet hoe het met je vervoer zit maar in Banavie,vlak naast Caledonian Canal,aan de sluizen is er ook een hotel,daar hoorde ik al wel goede kritieken van.Ook hier weet ik de naam niet van maar als je even googelt vindt je het wel ;)Banavie ligt maar op enkele km.van Fort William.
groetjes!
margriet
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 08 Mrt 2009, 09:06 »

Het Myrtle Bank B&B is erg goed, vind ik. Ze hebben twee huizen, dus als je met een grotere groep bent kun je ook op 1 lokatie zitten.
succes met zoeken,

groetjes,
Margriet
Danny
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 14 Apr 2009, 20:11 »

Je moet ff Googlen op Roybridge dat is vlak bij Fort William langs de A86 daar is een herberg/hotel waar ik 2x zeer goed gegeten heb ze doen daar ook kamers verhuren.
Danny wave bagpiper
Dirk
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 14 Apr 2009, 20:35 »

Het hotel vlak bij de Edinburgh Woolen Mill is boarded up.
We reden er eergisteren langs en zagen dat die zat dicht gespijkerd terwijl het toch vol zat in Fort William.
Bijna overal stond er dat er  geen vacancies waren.

Erik-Sandra
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 15 Apr 2009, 14:42 »

Hoi,

heb fort william even opgezocht op een site die ik vaak gebruik.. tripadvisor. Dit is de amerikaanse zoover/vakantiereiswijzer. Hier laat iedereen zijn commentaar achter over een hotel, soms met foto`s. Heb hier de link naar hotels in Fort William:

http://www.tripadvisor.com/Hotels-g186545-Fort_William_Lochaber_Scottish_Highlands_Scotland-Hotels.html

staan toch 35 hotels beschreven, met een paar mooie in de top. kijk niet naar de prijzen, want die gelden voor amerikanen en niet voor ons.. dus als je slim bent zoek je de hotels zelf weer op op internet.. en kijk zelf wat je er  van vind..

gr Sandra
Haras
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 15 Apr 2009, 16:13 »

Tripadvisor is inderdaad een goed hulpmiddel! Wij hebben daar al diverse hotels in steden vanaf gehaald vanwege de reviews. Goede tip dus voor Fort William.
margriet
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 16 Jun 2009, 21:19 »

En, ondertussen ben je al geweest. lijkt me zo. Wat is het geworden?HuhHuh?
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland hotels  |  Topic: Hotel in Fort William
Ga naar: