Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
09 Feb 2012, 03:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: Op de dolleroes naar Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Op de dolleroes naar Schotland  (gelezen 884 keer)
roos
Gast
« Gepost op: 20 Jan 2010, 20:54 »

Dag,

wij willen komende zomer met vier kinderen en een vouwwagen naar Schotland. Moeten we van te voren campings boeken of is het eenvoudig om ter plekke wat te vinden?

Hartelijke groet,

Roos
Mull
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Jan 2010, 21:32 »

Hallo roos...welkom op het forum, ik heb zelf geen benul van campings moet ik bekennen, maar in welke tijd ga je er naar toe? In Juli/ Augustus zou ik zelf persoonlijk bespreken, maar anderen zeggen weer:  nergens voor nodig! Dus het is aan jezelf denk ik, ik heb liever alles besproken voor ik op de boot stap, maar een ander vind het weer leuk om op de bonnefooi te gaan...maar met 4 kinderen zou ik toch liever alles in kannen en kruiken hebben icon_pale icon_pale wave

Danny
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 20 Jan 2010, 22:26 »

Bijna altijd plaats ook op kleinere campings zeker als je om een uur of 4 smiddags al ergens aankomt.  Aye
En als het echt niet lukt (nog nooit meegemaakt) kun je ook een nacht wild kamperen.  Aye
Het geeft meer vrijheid om niet ergens per se naar toe te moeten , Wel zou ik al via internet diverse campings opzoeken in de buurten waar je naar toe wil.
Danny  wave bagpiper
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #3 Gepost op: 21 Jan 2010, 09:49 »

Is niet nodig. Probeer wel altijd vóór een weekend aan te komen, als je het weekend over wil staan. Zondags is ook nooit een probleem om een plaats te vinden. Wij hebben wel eens voor volle campings gestaan in de populaire gebieden, o.a. het Lake District. We doen ook wel als we weten waar we heen willen die dag,  s'ochtends even bellen en dan een plaats reserveren. Is nog altijd gelukt!! Met kinderen zeker niet bespreken. Zo heb je de vrijheid om zelf te beslissen hoe lang je ergens wilt blijven. Dat is tenminste onze ervaring toen de kinderen nog mee gingen. Zoek ook naar de kleinere campings, bij b.v boerderijen. Kinderen vinden dat prachtig. Wij hebben ook ooit in een kersenboomgaard gestaan. Wat een feest. Veel plezier.
Margolia
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: Op de dolleroes naar Schotland
Ga naar: