Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 16:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Great! Britain Magazine
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Great! Britain Magazine  (gelezen 4020 keer)
Marien
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 17 Mei 2006, 12:50 »

Mijn indruk van dit blad is positief. Er worden erg mooie foto's gebruikt om de verhalen te illustreren. Alleen zouden sommige verhalen wel wat meer uitgediept kunnen worden. B.v het verhaal over Westminster Abbey en de Da Vinci code is wel erg summier. Het verslag van de rugby wedstrijd is dan veel beter. En natuurlijk spreken niet alle onderwerpen iedereen even veel aan.
Maar het blad leest wel prettig en heeft een duidelijke opmaak. Ik zal het zeker nog eens kopen als er voor mij interessante artikelen in staan.
Een klein minpuntje is, dat niet altijd duidelijk te zien is of het een "gewoon" artikel is of een advertentie (b.v. die van bmi) omdat de opmaak etc gelijk is (behalve dat er "advertentie" boven staat).  Maar ja, zonder reclame zou het blad niet te betalen zijn...

Ik weet niet in hoeverre de artikelen alleen door journalisten worden gemaakt, maar ik zou wel goed geschreven reisverslagen van "amateur journalisten" willen lezen (eventueel in overleg door de redactie bewerkt).

*Oeps* Marien was ingelogd, maar dit is toch echt een bijdrage van Hans.

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #26 Gepost op: 19 Mei 2006, 10:28 »

De website is inderdaad nog niet actueel!!! Ons reklamebureau is er volop mee bezig en is niet zo vanzelfsprekend. We moeten alles van 0 opbouwen. De website die er nu is trekt eigenlijk op niet veel, om eerlijk te zijn. Van zodra de site online staat, laat ik iets weten!

Mikey
Hee,? de nieuwe website is online en ziet er goed uit. Natuurlijk zijn er nog delen niet af maar het is veelbelovend.

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #27 Gepost op: 19 Mei 2006, 11:26 »

Ik heb nog niet alles gelezen van GB!, maar de eerste indruk is wel positief (met zoveel verhalen over Schotland? tongue3). Ik zal hem zeker kopen als er interessante verhalen instaan, nu ik weet dat hij gewoon te koop is bij onze sigarenboer, maar of ik er nou een abonnement op zou nemen?? dontknow
Inderdaad zouden sommige dingen nog wel uitgediept kunnen worden, of meer tips voor bezoekers, maar dan krijg je ook weer langere artikels natuurlijk, waarbij sommige mensen misschien weer afhaken. Wat meer achtergrond-feiten misschien, meer links naar websites met uitgebreidere informatie.

Een klein puntje wat betreft de cover teksten brave het was de wedstrijd Schotland-Engeland ipv Engeland-Schotland
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #28 Gepost op: 25 Mei 2006, 08:26 »

pffff ik heb het blad ook gisteren pas kunnen bemachtigen.
Het ligt helaas niet overal, maar het ziet er zeer zeker mooi uit, en vooral dat Arran er in staat is nu natuurlijk extra leuk!
kan het mooi gebruiken bij mijn plakboek, en zal het zeker kopen, als het interessant genoeg is.

Mikey
Schotland fan

« Antwoord #29 Gepost op: 17 Aug 2006, 14:29 »

het ziet er zeer zeker mooi uit

Bedankt  icon_thumleft

"Freedom is best, I tell thee true, of all things to be won. Then never live within the bond of slavery, my son." - William Wallace -
Mikey
Schotland fan

« Antwoord #30 Gepost op: 17 Aug 2006, 14:31 »

Beste mensen,

de nieuwe editie (augustus) ligt klaar in de winkels (als je ze vindt tenminste  icon_scratch)

Deze keer is het een special rond Engeland, een beetje de culinaire kant op.
Daarnaast ook artikels over Schotland enz.

Meer info ook op www.gbmagazine.be of www.gbmagazine.nl

Veel leesplezier!
Mikey

"Freedom is best, I tell thee true, of all things to be won. Then never live within the bond of slavery, my son." - William Wallace -
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #31 Gepost op: 17 Aug 2006, 16:18 »

Is het al bekend wie er gewonnen heeft met de prijsvraag van mei?
heb er ettelijke uurtjes aan besteed haha. Vond het erg leuk om te doen hoor.

ingeborg
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: 17 Aug 2006, 18:00 »

ha, ben ook wel benieuwd wie er gewonnen heeft. Vond de quiz heel erg leuk, bij elke vraag die via internet gezocht moest worden "uren" blijven hangen.
Steeds weer nieuwe informatie en mooie plaatjes.
Is voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Mooi blad.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Great! Britain Magazine
Ga naar: