Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Feb 2012, 07:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een caravan / motorhome  |  Topic: Camper? Of auto met kampeerspullen?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Camper? Of auto met kampeerspullen?  (gelezen 2336 keer)
eilidh
Gast
« Gepost op: 18 Jan 2010, 13:50 »

Hallo allemaal,

Wilde plannen om in mei/juni voor drie weken terug te keren naar mijn geboorteland!
Hebben mensen ervaringen met het huren van een camper bij aankomst met vliegtuig in edinburg? Gewoon een klein twee persoons campertje.
Of is er bijvoorbeeld iets mogelijk dat je een auto huurt en hierbij een kampeeruitrusting kunt huren? Zo lastig om alles in het vliegtuig mee te nemen.
Iemand wel eens zoiets gedaan?

Groetjes Eilidh
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 18 Jan 2010, 18:04 »

Kijk hier eens http://www.campercraft.co.uk/
Wij hadden vorig jaar een Bongo gehuurd maar dat is door omstandigheden niet doorgegaan. Je kan van het vliegveld gehaald worden en ook bv slaapzakken meehuren. Op emails wordt slecht gereageerd, dus even bellen als je meer info wilt.
Erg vriendelijke, enthousiaste eigenaar die de vans zelf opknapt/ onderhoud, klein bedrijfje.
eilidh
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 18 Jan 2010, 19:09 »

Dat is inderdaad een leuk idee!
Zag dat het nog wel redelijk prijzig is 52 pond per dag.
Ik weet dat je bijvoorbeeld in canada een auto kunt huren met daarbij een kampeerset. Ik ben benieuwd of mensen dit kennen in schotland?

Andrea
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 18 Jan 2010, 20:09 »

£ 52 per dag duur voor een camper(tje) Huh Dat is dus een week voor £ 364, kan ik toch echt niet prijzig noemen. Ik neem aan dat je nog geen andere (Schotse) prijzen gezien hebt ? Ik denk niet dat wat jij wilt in Schotland mogelijk is, heb er nog nooit van gehoord. (Ik woon hier, Schotland dus  Aye )
eilidh
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 18 Jan 2010, 20:32 »

Voor ons is het duur Smiley
Snap inderdaad dat het een redelijke prijs is. Ben nu op jacht naar een huur automaat huur auto. Ook nog best een lastige opgave als je niet meteen een hele grote bak wilt..
T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #5 Gepost op: 26 Jan 2010, 11:00 »

Wij hebben enkele keren een auto gehuurd bij Arnold Clark:
http://www.arnoldclarkrental.com/

Deze was iedere keer de goedkoopste.

Vaak kun je extra bagage meenemen in het vliegtuig (met bijbetaling), zodat je het meeste kampeerspul nu al kunt verzamelen.

In Canada en USA kun je idd kampeerspullen huren (voor een flink bedrag)
Je kunt goedkoper ter plekke de spullen kopen en daarna weggooien!

Egbert
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een caravan / motorhome  |  Topic: Camper? Of auto met kampeerspullen?
Ga naar: