Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 16:25

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: scotfest
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: scotfest  (gelezen 1711 keer)
gerdamartijn
Gast
« Gepost op: 27 Apr 2006, 17:28 »

Ik wilde weten of er misschien mensen naar het scotfest gaan op 29 april hoewel het Koninginnedag is. Het programma ziet er te gek leuk uit., icon_sunny.
Teije
Administrator
*

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Apr 2006, 17:45 »

Wij gaan wel, zie ook dit topic, Gerda: http://www.reizennaarschotland.nl/forum/index.php/topic,135.0.html
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 27 Apr 2006, 18:12 »

Ja had het al in de gaten,maar ik dacht wie weet,nog meer fans. Leuk,dit duwt me weer een beetje meer richting Tilburg,maar sad2 het weer he,ik laat het altijd van het weer afhangen laughing8
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Apr 2006, 20:59 »

Heel veel plezier alvast, had graag ook daar naar toe gegaan, maar ben helaas hier de enige schotland gek  crybaby2
en om nu alleen in die auto te stappen helemaal naar Tilburg! haha, we rijden uren om naar een supermarkt te gaan in Schotland en 2 uurtjes naar Tilburg is te ver.
En daarbij, we hebben hier ook wat aktiviteiten dus..... helaas andere keer.
Ik hoop dat jullie mooi weer treffen, volgens mij wordt het erg koud. brrrrr.

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Apr 2006, 21:08 »

Ja wilma,het weer houdt mij ook in z'n greep tongue3,maar ook een beetje de afstand.Jij hebt nog een auto,ik zit met ov en ojee,er is vertraging op de lijn naar Tilburg sad2 sad2,dus meer dan 2.5 uur heen en 2,5 uur terug.......
Teije
Administrator
*

« Antwoord #5 Gepost op: 28 Apr 2006, 21:37 »

Wij 'moeten' helaas wel, we plakken er meteen een paar dagen Zuid-Nederland aan vast en alles is al geboekt. Nou ja, dan hebben we er morgen gewoon typisch Nederlands weer bij, zoals iedereen denkt dat het Schotse weer is: koud en regenachtig. Gelukkig weten de meesten niet beter, anders zou het nog te druk worden in Schotland.

We nemen in ieder geval de camera mee en zullen proberen een leuke impressie van het festival te maken.
Marien
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 28 Apr 2006, 22:06 »

Veel plezier voor degene die gaan!

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Teije
Administrator
*

« Antwoord #7 Gepost op: 05 Mei 2006, 22:02 »

Cool Eindelijk is het weer zonnig en warm, maar afgelopen zaterdag op Scotfest in Tilburg was het koud en nat. We hebben 2x een kwartiertje zon gehad en verder was het schuilen onder de weinig aanwezige afdakjes!  icon_pale Maar leuk was het wel, dit weekend gaan we wel wat foto's plaatsen. Oh, wat is die Schotse muziek (doedelzak of modern) toch mooi!!!
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 06 Mei 2006, 08:02 »

heb aan jullie gedacht hoor die dag.
Bij ons was het gelukkig wel droog de hele dag maar koud!!!!!
wat een verschil in temperatuur dan een week later.
Ben benieuwd naar de foto's.

Teije
Administrator
*

« Antwoord #9 Gepost op: 07 Mei 2006, 15:39 »

Hierbij een paar foto's van Scotfest. De foto's zijn aanklikbaar zodat je een grotere versie kan zien.
We zijn behoorlijk verregend die dag, al waren er een paar mooie ogenblikken met zon en dan was het meteen heerlijk aangenaam. Later in de middag werd het echter niet meer droog en rond half 5 zijn wij weer vertrokken, de droogte opzoekend.
Er waren diverse optredens van doedelzakbands, folkbandjes, een klein middeleeuws Schots dorpje, Highland games (vonden we zelf niet zo interessant), een Schotse markt, Highland Dancing wedstrijden en demonstraties met roofvogels en schapen drijven. Al met al een geslaagde dag ondanks het weer!

De dag na Scotfest reden we via de Biesbosch door Brabant (reisverhaal volgt binnenkort op www.teije.nl) en wat kwamen we tegen: het bordje op de laatste foto! En een Schotland-liefhebber ziet meteen dat dit 'passing-place'-bordje gewoon regelrecht van de Schotten gejat is!
Ina
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 07 Mei 2006, 15:50 »

Leuk!

Yours Aye for Scotland
Marien
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 07 Mei 2006, 22:34 »

Leuk zeg, maar wat jammer van dat weer!

nono Foei toch, dat ze zelfs van die borden jatten! Zullen wij hem maar weer terug brengen?  Knipoog

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 08 Mei 2006, 08:01 »

ja, echt wel jammer van het weer.
Ik kom idd geregeld zo'n bordje wel tegen, heb er nooit bij nagedacht, vond het wel grappig.
Maarre, ik wil hem vrijdag wel meenemen hoor? hihi
Schiet al lekker op! ben ook benieuwd naar het weer, het is hier nu super!

stroompje
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 08 Mei 2006, 12:55 »

ja, echt wel jammer van het weer.
Ik kom idd geregeld zo'n bordje wel tegen, heb er nooit bij nagedacht, vond het wel grappig.
Maarre, ik wil hem vrijdag wel meenemen hoor? hihi
Schiet al lekker op! ben ook benieuwd naar het weer, het is hier nu super!

Terug brengen....eeeh nee, past niet achterop.....en ik ben toch kippig......er staat volgens mij ? evil5 passeer plaats op.... icon_scratch Ik denk dat Teije het 'figuurlijk' bedoelde? icon_smile
Het weer is daar touwens ook perfect voor ons motorrijders.... sunny.. gelukkig iets minder heet als hier hello2 hello2
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 08 Mei 2006, 16:49 »

Aan de lucht op sommige foto's te zien? zaten er een paar goeie hoosbuien tussen  Tongue Zonde van al dat voorbereiden enzo
Teije
Administrator
*

« Antwoord #15 Gepost op: 08 Mei 2006, 20:14 »

Ja, juist die donkere luchten waren echt mooi. En het feit dat het weer zo wisselde was ook typisch Schots. Hoe vaak gebeurt het nou in Nederland dat je ineens een hoosbui hebt en binnen 5 minuten weer zon en dat een paar keer achter elkaar. Nu gebeurde het een uur lang, in Schotland is dat heel normaal.
Uiteindelijk werd het toch echt Hollands weer en bleef het gestaag doorregenen.

Wat het verkeersbord betreft: dezelfde kleur, vorm en afmetingen als in Schotland en we hadden nog nooit ergens anders dan in Schotland zo'n bord gezien, dus we waren heel verrast.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: scotfest
Ga naar: