Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 16:20

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: en ook wij gaan een weekje
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: en ook wij gaan een weekje  (gelezen 489 keer)
skye
Schotland fan

« Gepost op: 17 Jan 2010, 11:28 »

deze zomer naar Zweden, maar begin september gaan we een weekje naar Schotland, met mijn  schoonouders. We gaan dan een paar dagan omgeving Aviemore, vanwege de rendieren, kan ik Paintpot en mijn nieuw uitgezochte rendier opzoeken (Verward), een een paar dagen Edinburgh.
Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Toeter
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 17 Jan 2010, 11:48 »

Lekker vooruitzicht een weekje Schotland en dan ook nog in een hele mooie omgeving. Ik ben jaloers. Aye

Vertel eens wat meer over Paintpot. Ik ben erg nieuwsierig.  Aye

Toeter

skye
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 17 Jan 2010, 12:44 »

tja, wat moet ik vertellen over Paintpot. Hij is bijna twee jaar, wordt op 7 mei twee jaar, is bruin, heeft wat witte vlekken op zijn snuit . Ik heb hem nog maar een keer geizen, dus kan eigenlijk niet zoveel over hem vertlllen nog. Moet nosig een keer weer heen laughing7 laughing7( heel misschien in het voorjaar nog een paar dagen , zal eens kijken wat mogelijk is)
voor de hyvers onder jullie, foto's van mijn rendieren zijn daar te zien( als je tenminste bij mijn vrienden staat)

macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 17 Jan 2010, 16:29 »

Leuk skye ! jij durft met je schoonouders !! hahahaha

Albert

skye
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 17 Jan 2010, 16:40 »

ja ik durf wel laughing7 laughing7 laughing8

met hun wel, zo een paar dagen, met mijn eigen ouders zou ik het daarentegen niet zo gauw doen.

Danny
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 18 Jan 2010, 16:33 »

Voor mij wordt het ook Zweden dit jaar Gotland voor de WK Kubb en Värmland om te kanoën.
Danny  wave bagpiper
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: en ook wij gaan een weekje
Ga naar: