Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 16:00

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Runrig naar Pinkpop?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Runrig naar Pinkpop?  (gelezen 494 keer)
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Gepost op: 11 Dec 2009, 08:05 »

Een droom kan wellicht werkelijkheid worden als genoeg mensen Runrig nomineren bij de Gouden Tip voor Pinkpop. Zullen we dit proberen? Ik heb al gestemd. En heb je meerdere email-adressen, dan kan je meerdere keren stemmen.

http://www.pinkpop.nl/

Paul
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Dec 2009, 14:06 »

Heel goed idee Hans  Klappen Klappen

De kans dat onze droom uit gaat komen is natuurlijk erg klein, maar van de andere kant moeten we elke
gelegenheid aangrijpen om de naam Runrig hier in ons land te promoten. hello2 hello2

Vandaar mijn oproep, gooi je hele adessenbestand maar in de strijd.

Leuk weekend iedereen.

Paul
Joke
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Dec 2009, 16:40 »

Zeker een goed idee    Klappen Klappen

Ik heb inmiddels gestemd............. Aye

Joke wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 11 Dec 2009, 18:14 »

Vraag onze vrienden in Duitsland ook maar om mee te stemmen - is voor hun ook een extra kans om Runrig eventueel op het oudste festival van Europa te zien. Runrig heeft al een traditie wat betreft festivals in Denemarken - nu nog Nederland.

PETER  bagpiper
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Runrig naar Pinkpop?
Ga naar: