Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 15:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: uitzwaaien
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: uitzwaaien  (gelezen 925 keer)
gerdamartijn
Gast
« Gepost op: 22 Apr 2006, 21:49 »

Ik heb heimwee naar de rubriek ik ga weg van toen er nog geen kalender laughing8 was.Ik merk aan mezelf dat ik steeds vergeet te kijken,bv nu is Wynn weg zonder uitzwaai(behalve van Sas),en ik heb Wilma nu maar in mijn eigen laughing7 laughing7 ouderwetse bureauagenda gezet,zodat ik die niet vergeet.Kortom ik wil de uitzwaaiweer in ere herstellen.
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 22 Apr 2006, 21:55 »

De kalender is wel handig, als je er op kijkt natuurlijk? tongue3 Zo is het vandaag Earth Day (wat het ook mag inhouden, het moet gevierd worden dat het Earth Day is vandaag? Whisky? wel met statiegeldflesjes uiteraard icon_biggrin).

Maar een echt uitzwaai-topic, dat is wel leuk!
Voortaan iedereen die op vakantie gaat, een paar dagen van te voren (eventueel in je eigen *ik ga op vakantie* topic) even melden dat de rest jaloers mag worden omdat je al bijna weg mag, zodat we allemaal op tijd kunnen zwaaien?? icon_biggrin
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Apr 2006, 22:06 »

De kalender is wel handig, als je er op kijkt natuurlijk? tongue3 Zo is het vandaag Earth Day (wat het ook mag inhouden, het moet gevierd worden dat het Earth Day is vandaag? Whisky? wel met statiegeldflesjes uiteraard icon_biggrin).

Maar een echt uitzwaai-topic, dat is wel leuk!
Voortaan iedereen die op vakantie gaat, een paar dagen van te voren (eventueel in je eigen *ik ga op vakantie* topic) even melden dat de rest jaloers mag worden omdat je al bijna weg mag, zodat we allemaal op tijd kunnen zwaaien?? icon_biggrin
volgens mij hadden we die topic toch?Daar ben ik met de site ingevallen toen dacht ik wat leuk iedereen die elkaar een fijne vacantie wenst .Precies zoiets bedoel ik nu ook.Zou inderdaad de GROEN EN GEEL tpic kunnen gaan worden laughing7 laughing7
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Apr 2006, 21:03 »

Het begint hier al enorm te kriebelen, krijg iedere dag wel wat binnen, of wat info, of de kaarten etc. Leuk!
We varen in ieder geval met de King of Scandinavia, dat was toch die nieuwe?
nog 2 weekjes, dan is het zover. We kregen trouwens via de ANWB ook een wegenkaart van Schotland, die is erg duidelijk, had er al 2, maar hier ben ik enorm blij mee, alle wegetjes etc staan erop, Heerlijk, lekker in de zon zitten uitstippelen.
De reisbevestiging kreeg ik binnen, alleen mijn naam verkeerd geschreven, zou dat veel uitmaken?
hoop dat het weer wel wat opknapt daar, het is nog erg koud in het gebied waar wij zitten. nou ja, als het maar droog is.

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Apr 2006, 21:12 »

Alleen met vliegtickets is het superbelangrijk dat je naam exact zo is op de ticket als in je paspoort.Verder maakt het volgens mij niet zoveel uit(of je moet opeens een erg andere naam op de ticket hebben,dan wel)
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 28 Apr 2006, 06:49 »

hmmm, de naam lijkt er wel op, maar toch....., had al een mailtje gestuurd, ze zouden het aanpassen, alleen niet gebeurd, nog maar een keer dus.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: uitzwaaien
Ga naar: