Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 15:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: the Wire nr 65
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: the Wire nr 65  (gelezen 1518 keer)
Mieke
Schotland fan

« Gepost op: 07 Dec 2009, 14:24 »

hello2 hello2 hello2 tussen het gerommel na de Sinterklaas in de keuken en een keiharde CD van...? in de kamer door hoorde ik het geklepper van de brievenbus. The Wire!!! We wisten al van alle kanten dat hij er aan zat te komen, maar toch weer een verrassing. Heb hem even snel gelezen. Nou ja gelezen...snel doorgebladerd naar het fanprofiel natuurlijk.
Hartstikke gaaf zeg! Beter dan ik had gehoopt, een 4 pagina's groot profiel.
Leuke verrassing is dat de groepsfoto ook nog geplaatst is! (sta ik er ook nog op haha )

Komplimenten voor de mensen die er zo druk mee zijn geweest! Met name Herma!

3some 3some voor de organisatie!  icon_thumleft icon_thumleft icon_thumleft
Paul
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Dec 2009, 14:38 »

Ook net ontvangen. hello2 hello2

En Mieke, je maait al het gras voor mijn voeten weg, aan bovenstaande heb ik niets toe te voegen Wink

Ik ben het helemaal met je eens. Smiley Smiley

Paul  icon_salut
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 07 Dec 2009, 15:02 »

Sorry Paul... icon_pale
Ik wil mijn berichtje wel verwijderen  Hypocriet...

Grapje hoor...
Ik vind de foto van jou trouwens helemaal leuk! Echt heel spontaan...

wave Mieke
Joke
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 07 Dec 2009, 16:44 »

te gek, te gek, te gek,......... hello2 hello2

helemaal super.

Tussen de visite door even snel gekeken........... tongue3

Wat staan we er leuk op allemaal  icon_sunny  Aye

Joke  wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 07 Dec 2009, 18:25 »

Een grote mooie reclame voor de Nederlandse Runrig-fans - wie had dat ooit kunnen bedenken dat we o.a. in de Wire zouden komen toen we onze plannen gingen ontvouwen om de Nederlandse Runrig-fans verspreidt over het land proberen bij elkaar te krijgen op een centraal punt en ook om te proberen de Nederlandse Runrig-fans wat meer op de kaart te proberen te zetten ook in Aberdeen bij de fan club en bij de band zelf. Ik geloof dat dit laatste toch wel gelukt is en nu maar hopen en op naar nog meer mooie resultaten, want we zijn er nog niet..............

PETER  hello2 wave
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 07 Dec 2009, 18:40 »

Zoals jullie hierboven hebben kunnen lezen is de nieuwe editie van het fanclubblad The Wire uit en kunnen we eindelijk het Fan Profile van zes Nederlandse Fans die het Nederlandse Runrig Comité vormen lezen.  Wij hebben met veel plezier het artikel geschreven en we zijn erg tevreden over het uiteindelijke resultaat.
Langs deze weg willen we Mike Smith hartelijk bedanken voor de prachtige lay-out en het redigeren van het artikel.  thumbsup

De fans die zich hebben aangemeld voor de mailinglist zullen zo spoedig mogelijk het betreffende artikel via de mail toegestuurd krijgen.

Ben je ook geïnteresseerd in het  artikel over de Nederlandse fans dan kun je een mail sturen naar : dutch_runrigfans@hotmail.com   
Je krijgt dan het artikel zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Herma  sunny
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #6 Gepost op: 10 Dec 2009, 20:01 »

Net het artikel via de mailinglist gekregen. Een erg mooi stukje tekst en een echte promotie voor de "Dutch Riggies"   Klappen

Volgende artikel: Concert verslag Oberhausen?

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 10 Dec 2009, 20:31 »

Mooi stuk!  Klappen

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 10 Dec 2009, 21:55 »

Net het artikel via de mailinglist gekregen. Een erg mooi stukje tekst en een echte promotie voor de "Dutch Riggies"   Klappen

Van het forum van de officiële Runrig-site bij het kop PHOTOS AND REVIEWS:
The band and office would like to hear from fans who have seen any of the current shows. Any reviews of these shows, along with photos, would be welcome and may be used in the next issue of the Wire. Send to the office in Aberdeen or email office@runrig.co.uk
Photos should be hi-res (300dpi).
Mike.

PETER  wave
Joke
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 11 Dec 2009, 10:13 »

Lijkt me een goed idee!! en dan zeker veel foto's van de nederlandse fans.......... laughing7
We gaan ervoor !!!

Joke  wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 11 Dec 2009, 19:37 »

Citaat
veel foto's

Nou het zal moeilijk genoeg worden om goede foto’s te maken in de Arena. Door het snel wisselende licht is het mij nog niet gelukt om een scherpe foto te maken.  Tja, waar is deze smiley voor?  Bonk  Filmpjes gaan een stuk beter, maar die drukken zo moeilijk af…
Misschien dat Kirsten meer succes heeft met haar snelle camera.

Citaat
Concert verslag Oberhausen?

Ik zag op Hyves dat Joke haar hulp al heeft aangeboden voor het schrijven van een recensie. Als je nog meer hulp nodig hebt wil ik ook wel helpen. Sinds kort heb ik ook ervaring in het schrijven van een artikel in een Schots blad.  tongue3

Herma
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 11 Dec 2009, 21:23 »

Welk blad Herma WinkWinkWink  Hypocriet
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 12 Dec 2009, 09:12 »

Hoe heet dat blad nou ook al weer?  icon_scratch  Ben het even kwijt..... help
't Is iets met een ..................draadje, maar dan op z'n Schots  flag
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 13 Dec 2009, 16:11 »

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je het het artikel in The Wire 65 ook ontvangen?  book1
Stuur dan een mail naar : dutch_runrigfans@hotmail.com   
Caroline stuurt je dan het artikel zo spoedig mogelijk toe. Aye

flag
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #14 Gepost op: 13 Dec 2009, 16:52 »

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je het het artikel in The Wire 65 ook ontvangen?  book1
Stuur dan een mail naar : dutch_runrigfans@hotmail.com   
Caroline stuurt je dan het artikel zo spoedig mogelijk toe. Aye
 flag

Maak ook even je vrienden\vriendinnen die "into Runrig" zijn opmerkzaam op het artikel en die niet hier of op Hyves (regelmatig) komen.

PETER  wave
Joke
Schotland fan

« Antwoord #15 Gepost op: 14 Dec 2009, 09:51 »

Nou het zal moeilijk genoeg worden om goede foto’s te maken in de Arena. Door het snel wisselende licht is het mij nog niet gelukt om een scherpe foto te maken.  Tja, waar is deze smiley voor?  Bonk  Filmpjes gaan een stuk beter, maar die drukken zo moeilijk af…
Misschien dat Kirsten meer succes heeft met haar snelle camera.

Ik zag op Hyves dat Joke haar hulp al heeft aangeboden voor het schrijven van een recensie. Als je nog meer hulp nodig hebt wil ik ook wel helpen. Sinds kort heb ik ook ervaring in het schrijven van een artikel in een Schots blad.  tongue3

Herma

Kirsten gaat het in ieder geval proberen in Oberhausen......en dan gaan wij wel filmen ( en dan niet alleen Runrig......).

Nou, Herma, je hulp is welkom, hoor, dat stukje van jou, was zooooooooooooooo goed    hello2 hello2

Joke wave

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #16 Gepost op: 17 Dec 2009, 09:06 »

Kreeg gisteren een leuk: small packet vanuit de UK binnen, een envelop met de lidmaatschap van The Wire + nog vele extra's! Wat een verrassing en het fanblad natuurlijk Ziet er erg leuk uit allemaal.

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #17 Gepost op: 17 Dec 2009, 18:57 »

Kreeg gisteren een leuk: small packet vanuit de UK binnen, een envelop met de lidmaatschap van The Wire + nog vele extra's! Wat een verrassing en het fanblad natuurlijk Ziet er erg leuk uit allemaal.

Ja, een hele goodie bag als welkom als je lid wordt van de officiële Runrig-fanclub - helaas zijn er volgens mij nog te weinig Nederlanders lid van de officiële Runrig-fanclub - zou ook meer indruk maken als er meer Nederlanders lid zouden zijn van de fan club en als een goede toevoeging wat betreft het artikel in de laatste Wire en om nogmaals duidelijk te maken dat hier in dit kleine landje aan de Noordzee ook Runrig-fans zijn en die graag de band binnen de landsgrenzen zouden willen verwelkomen.
De Wire is nu in een mooie opmaak sinds een 1 - 2 jaar - helaas staat in de laatste Wire dat men terug wil van 3 uitgaven per jaar naar 2 en dit met oog op de gestegen kosten en men het lidmaatschap van de fanclub niet wil verhogen en dus gekozen heeft om nog maar 2 edities te doen van de Wire per jaar. Ik persoonlijk zou voorstander zijn om zeker 3 uitgaven per jaar aan te houden en liefs nog 4 en dan maar het lidmaatschapsgeld omhoog. Helaas heb ik het idee dat vele fans niet echt er mee zitten dat men terug wil naar 2 Wires per jaar of niet gelezen hebben wat er voor staat in editorial van de laatste Wire waar in gewag gemaakt wordt van het terugbrengen van het aantal Wire per jaar. - doodzonde !

PETER  wave
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: the Wire nr 65
Ga naar: