Mieke
Schotland fan
|
 |
« Gepost op: 07 Dec 2009, 14:24 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 07 Dec 2009, 14:38 » |
|
Ook net ontvangen.  En Mieke, je maait al het gras voor mijn voeten weg, aan bovenstaande heb ik niets toe te voegen  Ik ben het helemaal met je eens.  Paul 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 07 Dec 2009, 15:02 » |
|
Sorry Paul...  Ik wil mijn berichtje wel verwijderen  ... Grapje hoor... Ik vind de foto van jou trouwens helemaal leuk! Echt heel spontaan...  Mieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 07 Dec 2009, 16:44 » |
|
te gek, te gek, te gek,.........  helemaal super. Tussen de visite door even snel gekeken...........  Wat staan we er leuk op allemaal  Joke 
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 07 Dec 2009, 18:25 » |
|
Een grote mooie reclame voor de Nederlandse Runrig-fans - wie had dat ooit kunnen bedenken dat we o.a. in de Wire zouden komen toen we onze plannen gingen ontvouwen om de Nederlandse Runrig-fans verspreidt over het land proberen bij elkaar te krijgen op een centraal punt en ook om te proberen de Nederlandse Runrig-fans wat meer op de kaart te proberen te zetten ook in Aberdeen bij de fan club en bij de band zelf. Ik geloof dat dit laatste toch wel gelukt is en nu maar hopen en op naar nog meer mooie resultaten, want we zijn er nog niet.............. PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 07 Dec 2009, 18:40 » |
|
Zoals jullie hierboven hebben kunnen lezen is de nieuwe editie van het fanclubblad The Wire uit en kunnen we eindelijk het Fan Profile van zes Nederlandse Fans die het Nederlandse Runrig Comité vormen lezen. Wij hebben met veel plezier het artikel geschreven en we zijn erg tevreden over het uiteindelijke resultaat. Langs deze weg willen we Mike Smith hartelijk bedanken voor de prachtige lay-out en het redigeren van het artikel.  De fans die zich hebben aangemeld voor de mailinglist zullen zo spoedig mogelijk het betreffende artikel via de mail toegestuurd krijgen. Ben je ook geïnteresseerd in het artikel over de Nederlandse fans dan kun je een mail sturen naar : dutch_runrigfans@hotmail.com Je krijgt dan het artikel zo spoedig mogelijk toegestuurd. Herma 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 Dec 2009, 20:01 » |
|
Net het artikel via de mailinglist gekregen. Een erg mooi stukje tekst en een echte promotie voor de "Dutch Riggies" Volgende artikel: Concert verslag Oberhausen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 Dec 2009, 20:31 » |
|
Mooi stuk! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 Dec 2009, 21:55 » |
|
Net het artikel via de mailinglist gekregen. Een erg mooi stukje tekst en een echte promotie voor de "Dutch Riggies" Volgende artikel: Concert verslag Oberhausen? Van het forum van de officiële Runrig-site bij het kop PHOTOS AND REVIEWS:The band and office would like to hear from fans who have seen any of the current shows. Any reviews of these shows, along with photos, would be welcome and may be used in the next issue of the Wire. Send to the office in Aberdeen or email office@runrig.co.uk Photos should be hi-res (300dpi). Mike.PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11 Dec 2009, 10:13 » |
|
Net het artikel via de mailinglist gekregen. Een erg mooi stukje tekst en een echte promotie voor de "Dutch Riggies" Volgende artikel: Concert verslag Oberhausen? Lijkt me een goed idee!! en dan zeker veel foto's van de nederlandse fans..........  We gaan ervoor !!! Joke 
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 11 Dec 2009, 19:37 » |
|
veel foto's Nou het zal moeilijk genoeg worden om goede foto’s te maken in de Arena. Door het snel wisselende licht is het mij nog niet gelukt om een scherpe foto te maken.  Filmpjes gaan een stuk beter, maar die drukken zo moeilijk af… Misschien dat Kirsten meer succes heeft met haar snelle camera. Concert verslag Oberhausen? Ik zag op Hyves dat Joke haar hulp al heeft aangeboden voor het schrijven van een recensie. Als je nog meer hulp nodig hebt wil ik ook wel helpen. Sinds kort heb ik ook ervaring in het schrijven van een artikel in een Schots blad.  Herma
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 11 Dec 2009, 21:23 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 12 Dec 2009, 09:12 » |
|
Hoe heet dat blad nou ook al weer?  Ben het even kwijt.....  't Is iets met een ..................draadje, maar dan op z'n Schots 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 13 Dec 2009, 16:11 » |
|
Ben je nieuwsgierig geworden en wil je het het artikel in The Wire 65 ook ontvangen?  Stuur dan een mail naar : dutch_runrigfans@hotmail.com Caroline stuurt je dan het artikel zo spoedig mogelijk toe. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 13 Dec 2009, 16:52 » |
|
Ben je nieuwsgierig geworden en wil je het het artikel in The Wire 65 ook ontvangen?  Stuur dan een mail naar : dutch_runrigfans@hotmail.com Caroline stuurt je dan het artikel zo spoedig mogelijk toe.  Maak ook even je vrienden\vriendinnen die "into Runrig" zijn opmerkzaam op het artikel en die niet hier of op Hyves (regelmatig) komen. PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 14 Dec 2009, 09:51 » |
|
Nou het zal moeilijk genoeg worden om goede foto’s te maken in de Arena. Door het snel wisselende licht is het mij nog niet gelukt om een scherpe foto te maken.  Filmpjes gaan een stuk beter, maar die drukken zo moeilijk af… Misschien dat Kirsten meer succes heeft met haar snelle camera. Ik zag op Hyves dat Joke haar hulp al heeft aangeboden voor het schrijven van een recensie. Als je nog meer hulp nodig hebt wil ik ook wel helpen. Sinds kort heb ik ook ervaring in het schrijven van een artikel in een Schots blad.  Herma Kirsten gaat het in ieder geval proberen in Oberhausen......en dan gaan wij wel filmen ( en dan niet alleen Runrig......). Nou, Herma, je hulp is welkom, hoor, dat stukje van jou, was zooooooooooooooo goed  Joke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Dec 2009, 09:06 » |
|
Kreeg gisteren een leuk: small packet vanuit de UK binnen, een envelop met de lidmaatschap van The Wire + nog vele extra's! Wat een verrassing en het fanblad natuurlijk Ziet er erg leuk uit allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 17 Dec 2009, 18:57 » |
|
Kreeg gisteren een leuk: small packet vanuit de UK binnen, een envelop met de lidmaatschap van The Wire + nog vele extra's! Wat een verrassing en het fanblad natuurlijk Ziet er erg leuk uit allemaal.
Ja, een hele goodie bag als welkom als je lid wordt van de officiële Runrig-fanclub - helaas zijn er volgens mij nog te weinig Nederlanders lid van de officiële Runrig-fanclub - zou ook meer indruk maken als er meer Nederlanders lid zouden zijn van de fan club en als een goede toevoeging wat betreft het artikel in de laatste Wire en om nogmaals duidelijk te maken dat hier in dit kleine landje aan de Noordzee ook Runrig-fans zijn en die graag de band binnen de landsgrenzen zouden willen verwelkomen. De Wire is nu in een mooie opmaak sinds een 1 - 2 jaar - helaas staat in de laatste Wire dat men terug wil van 3 uitgaven per jaar naar 2 en dit met oog op de gestegen kosten en men het lidmaatschap van de fanclub niet wil verhogen en dus gekozen heeft om nog maar 2 edities te doen van de Wire per jaar. Ik persoonlijk zou voorstander zijn om zeker 3 uitgaven per jaar aan te houden en liefs nog 4 en dan maar het lidmaatschapsgeld omhoog. Helaas heb ik het idee dat vele fans niet echt er mee zitten dat men terug wil naar 2 Wires per jaar of niet gelezen hebben wat er voor staat in editorial van de laatste Wire waar in gewag gemaakt wordt van het terugbrengen van het aantal Wire per jaar. - doodzonde ! PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|